fbpx

מיס טרנס ישראל זכתה במקום השני בתחרות הבינלאומית

מיס טרנס ישראל טאלין אבו חאנה, זכתה בתואר סגנית ראשונה בתחרות מיס טרנס סטאר אינטרנשיונל שנערכה בסוף השבוע בברצלונה. "כולנו זכינו בחיים"
misstransstarint
צילום: באדיבות מיס טרנס סטאר 2016

30 מועמדות השתתפו בסוף השבוע האחרון בתחרות מיס טרנס סטאר העולמית שנערכה בברצלונה, ספרד. המועמדת הישראלית, טאלים אבו חאנה, שנבחרה לייצג את ישראל בתחרות לאחר שזכתה בתואר מיס טרנס ישראל בתחרות שנערכה בתל אביב בחודש מאי, הגיעה לשלושת המועמדות הוספיות וקטפה את התואר סגנית ראשונה.

מי שקטפה את התואר הייתה מיס ברזיל – רפאלה מנפריני, ואילו אבו חאנה נאלצה להסתפק במקום השני והמאד מכובד.

“כאן כולנו זוכות”, אמרה אבו חאנה לאחר התחרות, “כל אחת מאיתנו זכתה בחיים שלה”.

אבו חאנה אמרה כי היא מקווה שהניסיון שלה יהווה השראה ללהט”בים ערבים אחרים, שאולי מרגישים לכודים. “הפכתי לאישה ומצאתי את השלום והשלווה בין הדוף שלי לבין הנשמה שלי”, המדינה שלי אפשרה לי לסיים את המלחמה הקשה בין הגוף שלי לבין הנשמה שלי”.

אבו חנא נולדה וגדלה בנצרת למשפחה נוצרית ערבית. כבר מגיל צעיר הרגישה חוסר הלימה בין הגוף בו נולדה לבין אישיותה. “יש לי תמונות מגיל חמש שאני לבושה כאישה, ואני חושבת שאף אחד במשפחה לא הופתע כשהחלטתי לעשות את תהליך השינוי בגיל מאוחר יותר”, היא מספרת. “זאת הייתה מלחמה גדולה עם עצמי, ומאוד חששתי להתחיל את התהליך. בגיל 17 החלטתי שאני עושה את זה”.

מאז זכייתה בתואר מיס טרנס ישראל, הספיקה אבו חאנה להגשים את חלומה ולעבוד כדוגמנית כשהשתתפה בקמפיין האופנה של חברת דסיגוואל.

“אני מאוד רוצה להמשיך בתחום הדוגמנות בישראל”, אומרת אבו חאנה, “נלחמתי כדי להגשים את החלום שלי, ואני מאמינה שאם תרדוף אחרי החלומות שלך, בסוף תשיג את כולם”.

עוד בנושא:  על רקע גל הטרנספוביה: התחדשות בהנהגה של הארגונים הטרנסיים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. שוקי הגב

    מיותר ולשם מה?

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן