fbpx

צפו: אליאן נסיאל מתכוננת לתחרות מיס טרנס סטאר

באווירה לחוצה של הפגנות ומחאות ברחובות, מתכוננת מלכת היופי הטרנסית אליאן נסיאל לתחרות מיס טרנס סטאר העולמית שתערך בסוף השבוע בברצלונה. "רוצה לייצג את ישראל על הצד המכובד והטוב ביותר"
אליאן2

מלכת היופי הטרנסית אליאן נסיאל נסעה בשבוע שעבר לברצלונה, שם תתקיים השבוע תחרות היופי הבינלאומית “מיס טרנס סטאר”.

המתמודדות מתאכסנות בבית מלון בקטלוניה, שנמצאת בימים אלו תחת סערה פוליטית בעקבות דרישת הקטלונים לעצמאות. ההפגנות והמחאות ברחובות יצרו מעט מתח בטחוני וחלק גדול של הפעילויות שתוכננו למועמדות בוטלו בשל המצב.

נסיאל, שומרת מסורת, טסה לברצלונה יומיים לפני כיפור ואת הצום העבירה בבית המלון.

במהלך השבוע עסוקה נסיאל בצילומים וחזרות לקראת התחרות הגדולה שתתקיים בשני חלקים: החלק ראשון יתקיים ביום חמישי הקרוב (5/10) והגמר הגדול יתקיים ביום שבת.

בשיחה עם וודג’ סיפרה אליאן כי היא התחברה לכל המתמודדות ובמיוחד למיס תאילנד, מיס ארגנטינה ומיס קולומביה. “מאד כיף לי פה ורוצה לייצג את ישראל על הצד המכובד והטוב ביותר”, אמרה אליאן, “תודה על כל האהבה שאני מקבלת מישראל ותחזיקו לי אצבעות, אוהבת את כולם שנה טובה וחג שמח”.

מספרה של אליאן בתחרות הוא 18. מספר המזל (ח”י), ילווה את נסיאל גם בשלב הראשון בו תופיע עם השמלה הלאומית וגם בשלב השני בו תופיע עם שמלת הערב, שתיהן בעיצובו של המעצב אלי שטרית.

אליאן נסיאל, בת 20 מבת ים, נבחרה למלכת היופי הטרנסית של ישראל 2017 במסגרת מיונים ואודישנים שערך ועד עמותת “ביחד” לקידום מעמד הטרנס בישראל.

נסיאל החלה את תהליך המעבר שלה בגיל 13. כילדה למשפחה דתית בבת ים. בהמשך עברה לתל אביב והחלה ללמוד עיצוב אופנה.

את צעדיה הראשונים על המסלול עשתה נסיאל בתצוגות שונות הקשורות לקהילה הגאה. אל התחרות היא הגיעה במקרה, דרך מודעה שראתה בעמוד הפייסבוק של קים לוי ומור ויטל, חברות ועד בעמותת “ביחד”.

עוד בנושא:  די כבר עם השקרים שלך – סרט יפה על אהבת נעורים סודית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן