fbpx

עזרו לעיריית ת”א לבחור את יקירת העיר ת”א 2020

עיריית ת"א מבקשת מחברות וחברי הקהילה הגאה להמליץ על נשים לט"ביות כמועמדות לקבלת אות יקירת העיר | "חלק מתהליך בניית הקהילה בעיר מתבסס גם על העבר המפואר של פעילות ופעילי הקהילה בעיר שבלעדיהם/ן לא היינו כאן היום"
הצבעה
pixabay | cc0

בכל שנה ביום העצמאות בוחרת עיריית תל אביב יפו להעניק אות הוקרה לתושבי תל אביב יפו בני 70 לפחות על פעילות ראויה לציון שעיקרה בתל אביב יפו או לטובת העיר ותושביה.

איתי פנקס, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הגאווה, מוביל בעירייה זו השנה השלישית מהלך להכליל נציגים ונציגות מהקהילה הגאה בין מקבלי התואר היוקרתי, ולבחור את אלו שתרמו תרומה משמעותית לקהילה הגאה בעיר ולקידום זכויות הקהילה בכלל, כמייצגים את ההיסטוריה ואת הפעילות המתמשכת של הקהילה הגאה בעיר.

בשנת 2019 קיבלה את האות אפרת טילמה, מחלוצות הקהילה הטרנסג’נדרית בישראל בכלל ובתל אביב יפו בפרט, פורצת דרך עבור נשים טרסג’נדריות רבות ודמות מוכרת בקהילה התל אביבית, ומתנדבת פעילה בקהילה ובעיר. בשנת 2018 היה זה פרופ’ עוזי אבן, חבר הכנסת הגאה הראשון, ממובילי מחאת הלהט”ב בשנים המוקדמות של התגבשות הקהילה הגאה ואחת מעמודי התווך של הקהילה הגאה בתל אביב ובכלל, שקיבל את האות מטעם העירייה וזכה לכבוד הראוי על תרומתו יוצאת הדופן לקהילה בישראל.

“חלק מתהליך בניית הקהילה בעיר מתבסס גם על העבר המפואר של פעילות ופעילי הקהילה בעיר שבלעדיהם/ן לא היינו כאן היום”, מסביר איתי פינקס, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הקהילה הגאה, “מגיע להם/ן ולנו שנדע להעריך אותם/ן ולתת להם את הכבוד וההוקרה שמגיעים להם על פועלם הרב לאורך השנים”.

השנה החליטה העירייה להעניק את התואר יקירות העיר לנשים, מתוך רצון להעצים את העשייה הנשית בעיר. במסגרת איתור המועמדות מבקשים בעירייה לשתף את חברי וחברות הקהילה הגאה בתהליך הבחירה.

“אני פונה אליכם ואליכן בבקשה להמשיך את המסורת שהחלה בשנים האחרונות ולסייע במציאת יקירות עיר נוספות אשר חיות ופועלות בעיר ומשתייכות לקהילת הלהט”ב”.

הקריטריונים הינם – גיל 70 ומעלה ומגורים בתל אביב יפו בהווה בעלי רקורד של עשייה חברתית/קהילתית. האותות יוענקו בטקס חגיגי ביום העצמאות בחודש אפריל 2020.

עוד בנושא:  אהבה שווה - תערוכת צילומי זוגות להט"ב ביום חתונתם

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן