fbpx

מרק מרטל ומופע המחווה ל-Queen – הטבה מיוחדת לקוראי וודג’

מופע המחווה ללהקת Queen מגיע לישראל בפעם השלישית ויקיים שתי הופעות בחיפה ובת"א | קוראי וודג' נהנים מהנחה של 30% על כל סוגי הכרטיסים
מרקמרטל
צילום: shooting stars

ארבע שנים מאז יצא הסרט “רפסודיה בוהמית”, המתאר את חייו ומותו של פרדי מרקיורי, ועדיין לא הצלחנו להרגע מכישוריו של מרק מרטל, הזמר האמריקאי שקולו שימש בקטעי השירה בסרט.

אחרי שחרשנו על הסרט עצמו (בעיקר בשביל השירים), מגיעה הזדמנות נוספת לראות ולשמוע את מרטל, שחוזר לישראל בפעם השלישית עם להקת המחווה ל-Queen, לשתי הופעות, הראשונה ב27 ליולי 2022 בהיכל הקונגרסים בחיפה, והשניה ב28 ליולי ב-B-SIDE תל אביב.

מרטל בן ה 44 נבחר ע”י חברי להקת Queen בזמנו להיות הסולן של הרכב המחווה הרשמי של הלהקה, ולאחר מכן גם נבחר על ידם לשיר את קטעי השירה של פרדי מרקורי בסרט “רפסודיה בוהמית”, בשילוב עם קטעי המשחק של השחקן רמי מאליק שגילם בסרט את מרקורי.

הביצועים שלו לשירי הלהקה שהועלו ליו טיוב הגיעו לעשרות מיליוני צפיות, הדהימו מורים לפיתוח קול בכל העולם בשל הדמיון הבלתי נתפס שלו לפרדי, וריגשו גם אמני ענק כמו סליון דיון – שדמעה כששמעה אותו שר Queen בפעם הראשונה.

מרטל הופיע בישראל ב 2019 ו 2021 עם ההרכב The Ultimate Queen Celebration כשכל הכרטיסים להופעות אלו נמכרו מראש, בהופעות הוא ולהקתו מבצעים סט ארוך במיוחד של כל להיטי הלהקה, כשמרטל מפליא בביצועים זהים כמעט לחלוטין לאלו של פרדי מרקורי ז”ל.

מכירת הכרטיסים לשתי ההופעות החלה ומחירי הכרטיסים נעים בין 209 ל 499 ש”ח, לפי סוג המופע (עמידה או ישיבה) ומיקומם באולם.

קוראי WDG נהנים מהנחה של 30% על כל סוגי הכרטיסים – הכנסו עכשיו ללינק והזינו את קוד ההנחה WDG2728

עוד בנושא:  ג'סיקה קירסון בהופעה בת"א

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן