fbpx

“מקום עבודה יכול וצריך להיות סביבה בטוחה עבור כל העובדים”

צוות הגיוס של חברת אימפרבה לקח חלק בכנס Pride & Beyond של ארגון LGBTech והעניק ייעוץ קריירה למשתתפי הכנס | "עובדים המרגישים בטוחים במקום עבודתם הם בעלי מוטיבציה, הישגיים יותר ובעלי תחושת שייכות גבוהה יותר"
אימפרבה בכנס LGBTECH

נושא הגיוון וההכללה הפך לחלק בלתי נפרד מסדר יומם של סמנכ”לים בחברות רבות, גלובליות ומקומיות כאחד. את הדוגמא לכך ראינו ביום חמישי האחרון במסגרת כנס Pride & Beyond של ארגון LGBTech, שהתקיים בסינמטק תל אביב, ואירח חברות גדולות במשק שהגיעו על מנת לקדם את הגיוון וההכללה בשוק העבודה ולסייע למועמדים ומועמדות להט”ב לשפר ולהגדיל את אפשרויות התעסוקה שלהם.

הכנס ביקש להציג את כוחם של העובדים הלהט”בים בכל הנוגע לחדשנות, חיבור ושינוי בעסקים ובהייטק, ולתמוך בדור הצומח של אנשי המקצוע מהקהילה הלהט”בית, שיוכלו ללמוד ולשתף על הסוגיות החדשות ביותר בתחום הגיוון, השוויון וההכללה, לצבור מיומנויות מעשיות, להרחיב את רשת הקשרים שלהם ולהקפיץ את הקריירה שלהם לשלב הבא.

בין המשתתפים בכנס נכחו גם צוות הגיוס של חברת הסייבר אימפרבה (imperva), שהעניקו ייעוץ קריירה בהתנדבות למועמדים מהקהילה.

במסגרת הכנס, צוות הגיוס בחברה שכלל את סמנכ”לית משאבי האנוש עינת להם-ליבנת ומנהלת המותג כרמית באוור, העניקו מנטורינג וייעוץ בתהליך חיפוש העבודה שלהם, לפי ביקוש וצורך אישי של המשתתפים. קיבלו סיוע מותאם – כל אחד ואחת לפי הנושא שעיכב אותו בתהליך חיפוש העבודה.

בנוסף, יונתן גרגליס, מנהל התקשורת והסושיאל באימפרבה, הנחה פאנל בו דיבר על כך שהעבודה יכולה וצריכה להיות סביבה בטוחה ומסבירת פנים עבור כל העובדים, וכיצד קבוצות עובדים (ERGs) ממלאות תפקיד חיוני בטיפוח הסביבה. מיד אחריו, דייב טמקין, SVP Infrastructure & Cloud Operations בחברה, שיתף את החוויה האישית שלו במקום העבודה. כל אחד מהמשתתפים תרם ושיתף מניסיונו ומהחוויה האישית שלו.

“ההתעניינות בגיוון והכלה והיישום שלהם בחברות, בפרט בחברות היי-טק, גדל בשנים האחרונות ואנו באימפרבה שמים על כך דגש”, הסבירה עינת להם-ליבנת, סמנכ”לית משאבי אנוש באימפרבה, “הדבר הראשון מבחינת חשיבות קידום סוגיית הגיוון וההכלה בעבודה הוא להעלות מודעות בקרב העובדים והמנהלים והדבר השני הוא להבין למה מקדמים גיוון במקום העבודה. יישום מדיניות של גיוון והכלה מאפשר לעובדים להביא את עצמם לעשייה היומיומית בעבודה ולהרגיש שהם בסביבה מכילה ותומכת. עובדים המרגישים בטוחים במקום עבודתם הם בעלי מוטיבציה, הישגיים יותר ובעלי תחושת שייכות גבוהה יותר”.

עוד בנושא:  גול בשביל דני - טורניר הנשים לזכרה של דניאל כהן שנרצחה במסיבת הנובה

“כלהט”בים, אנחנו יוצאות ויוצאים מהארון כל יום”, הוסיף אורי דר, חוקר UX בחברת אימפרבה, “בראיונות עבודה, מול חברי צוות חדשים, ואפילו בתור בסופר או ברחוב. לקחת חלק בכנס שחוגג את המגוון האנושי באקסוסיטם הישראלי, שדואג לייצר סביבה מכילה, משמעותי מאוד עבורי”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן