fbpx

כנס Pride & Beyond הראשון יוצא לדרך

הכנס בינלאומי הגדול והותיק באירופה ללהט"בים בעסקים מגיע לארץ ומציע לסטודנטים ומחפשי עבודה לפגוש בכירות ובכירים מהחברות המובילות בעולם, להתחבר, ללמוד, להעצים ולהניע את הקריירה שלכם
כנסמעלה1
צילום: רן שלהבי

המגזר העסקי בכלל וחברות ההיי טק בפרט הן חוד החנית בתהליכי הגיוון וההכללה שעוברים על החברה הישראלית. התגייסותן של חברות ההיי טק כחלוצות במאבק המתרחש היום נגד ההפיכה המשפטית הוא דוגמא עכשווית לכך.

אך גיוון והכללה אמיתיים לא מסתכמים רק במאבקים מתוקשרים, אלא ביום יום של הארגון, ובצורה בה הוא מאפשר את אותם גיוון והכללה בעבודתו השוטפת.

כנס Pride & Beyond, שיתקיים בשבוע הבא בסינמטק ת”א, מבקש להציג את כוחם של העובדים הלהט”בים בכל הנוגע לחדשנות, חיבור ושינוי בעסקים ובהייטק, ולתמוך בדור הצומח של אנשי המקצוע מהקהילה הלהט”בית, שיוכלו ללמוד ולשתף על הסוגיות החדשות ביותר בתחום הגיוון, השוויון וההכללה (DEI), לצבור מיומנויות מעשיות, להרחיב את רשת הקשרים שלהם ולהקפיץ את הקריירה שלהם לשלב הבא.

בכנס יתארחו מאות חברי הקהילה הלהט”בית לצד מומחים וסטודנטים בישראל, שיקחו חלק במגוון תכנים ופאנלים בהשתתפות בכירות ובכירים מהחברות המובילות בעולם שידברו על אתגרי הגיוון אצלהם בארגון ואיך פותרות אותן, יעבירו הרצאות על בניית תאים גאים, וישתתפו במפגשי מנטורינג, וסדנאות שונות לכתיבת קו”ח, צילומי תדמית ועוד. את היום יסגור ערב גאלה עם קוקטיילים, ומיד אחריו אפטר בכולי עלמא.

הכנס, המופק ע”י ארגון LGBTech ואוניברסיטת IE במדריד, יתקיים ביום חמישי, ה-16 במרץ בסינמטק בתל אביב. מדובר באירוע הראשון שיוצא מבית LGBT+@Work, הכנס המקצועי הגדול והוותיק באירופה וזוהי הפעם הראשונה שהכנס יוצא מחוץ לגבולותיה.

בתוך כך, ארגון LGBTech חבר לעיריית ת”א, שגייסה דוברים בכירים מרחבי העולם לסוף השבוע של הוועידה, לצד סוכנות הקריאטיב Guts שתסייע לדובריה ומשתתפיה להפיץ את הבשורה ברחבי העולם, וכן עוד מגוון רחב של שותפים ונותני חסות מובילים מרחבי תעשיית ההייטק.

עוד בנושא:  די כבר עם השקרים שלך – סרט יפה על אהבת נעורים סודית

ארגון LGBTech עוסק בעשור האחרון בנושא גיוון והכלה של קהילת הלהט”ב בשוק התעסוקה ומתמקד בשלוש זירות עיקרית: קידום מדיניות ציבורית, עבודה מול הקהילה הלהט”ב המועסקת ועבודה מול מעסיקים בשוק הישראלי. לאור השינויים הממשלתיים הרבים והאקלים החברתי-פוליטי במדינה,

“המגזר העסקי נעמד בשבועות האחרונים על הרגליים בתגובה למהלכיים האנטי דמוקרטיים של הממשלה הנוכחית”, מסבירה סיון קניאל מנכלית ארגון LGBTech, “אנחנו מביטות בדאגה הולכת וגוברת על שלל התבטאויות גזעניות, להטבופוביות ומסוכנות לכלל המיעוטים במדינה ולכן, בין השאר, בחרנו לערוך את הכנס שלנו דווקא בתקופה זו”.


וועידת Pride & Beyond | יום חמישי 16.3.23 | סינמטק ת”א | כרטיסים מוזלים לסטודנטים החל מ-50 ש”ח 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן