fbpx

סיון קניאל נבחרה לתפקיד מנכ”לית LGBTech

חברי וחברות הועד המנהל של ארגון LGBTech בחרו בסיון קניאל לתפקיד מנכ"לית הארגון | "העבודה המשותפת שלנו ליצור תרבות מכלילה ומגוונת יותר יכולה להצמיח את כלל המשק והתעשייה"
סיון קניאל

חברי וחברות הדריקטוריון של ארגון LGBTech בחרו בסיון קניאל לתפקיד מנכ”לית הארגון.

ב-15 השנים האחרונות עבדה קניאל בחברות הייטק וסטאטראפ בישראל, אירלנד והולנד, בעיקר בניהול אופרציית שירות לקוחות. במקביל, בשנים האחרונות הייתה מעורבת בקידום הקהילה הלהט”בית במגזר העסקי, בארץ ובעולם.

“כולנו מכירות את הסטטיסטיקה על אפליה במקומות העבודה ואת הפער בינה לבין החוקים היבשים”, מסרה קניאל ל-WDG, “כולנו זוכרות את הפעם הראשונה שיצאנו מהארון במקום בעבודה, או את הפעם שלא יצאנו, כי חששנו מהתגובה, או מהשפעה על הקידום הקרוב. ארגון LGBTech עובד בעשור האחרון לשנות את המצב הזה. אני נרגשת וגאה להצטרף ולהוביל את הפעילות הענפה שלנו: החל בעבודה עם ארגונים וחברות, בשת״פים צמודים עם ארגוני הקהילה האחרים ותמיכה פרטנית לעובדות ועובדים שהזדקקו לעזרתנו.

כלהט”ביות ולהט”בים מחוץ לארון יש לנו אחריות אדירה כלפי אחיותינו ואחינו שנמצאים במקומות אחרים. אני מאמינה שהעבודה המשותפת שלנו ליצור תרבות מכלילה ומגוונת יותר יכולה להצמיח את כלל המשק והתעשייה ולהשפיע בצורה רחבה יותר על התרבות הארגונית במקומות עבודה, גם מחוץ לקהילת הלהט”ב.

אחת השאיפות שלנו כארגון היא להמשיך ולהרחיב את תחומי הפעילות שלנו מחוץ לתעשיית הטק ולהתפרס גם למה שנחשבת הפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל. אנחנו מאמינות ומאמינים שההשפעה שלנו באיזורים האלו ובארגונים שהם לא רק טכנולוגיים יכולה להיות משמעותית מאוד, ונשמח מאוד לשמוע מעובדות ועובדים להט”בים (ולא רק!) שירצו לעבוד איתנו. דברו איתנו!

עוד בנושא:  #מישהו פעם תקף אותי ככה - קמפיין הגאווה הבועט של טיקטוק

LGBTech הוא ארגון חברתי המקדם גיוון והכללת להט”ב בזירת התעסוקה בישראל מאז 2010. ייעוד הארגון הוא לייצג להט”ב בשוק התעסוקה, לעורר מודעות לצרכים הייחודיים של להט”ב בתעסוקה ולקדם שוויון בתעסוקה.

הארגון עובד עם כ-50 מעסיקים-שותפים להטמעה של הכללת להט”ב כחלק מהתרבות הארגונית. רשת המעסיקים- שותפים של LGBTech נהנית מגישה לידע, כלים מקצועיים, ייעוץ וליווי בכל הקשור ללהט”ב. בנוסף לעבודה עם מעסיקים הארגון מוביל מגוון רחב של פעילויות כגון: רשת תאים גאים בחברות, קידום נראות של מנהלות.ים גאים, אירועים חברתיים עם דמויות מובילות מהעולם כגון מנכ”ל BP לשעבר, ראש ממשלת לוקסמבורג, המדענית ויויאן מינג ועוד.

כניסתה של סיון לתפקיד היא צעד משמעותי עבור LGBTech במאמציו לקידום שוויון לקהילה בשוק התעסוקה בישראל, קידום סביבות עבודה מכלילות בשיתוף מעסיקים, ועידוד אנשים להרגיש בנוח להיות מי שהם במקום העבודה.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן