fbpx

מותגי המשקפיים שיוצאים מהקופסא

מותגי המשקפיים שמעזים לבטא את עצמם, לצאת נגד הזרם ולהצהיר הצהרה שהיא לא רק אופנתית אלא גם עם אמירה חזקה, איכותית וללא פשרות
adashot_brands

אנחנו אוהבים לתאר את עצמנו כאנשים מיוחדים, שחושבים מחוץ לקופסא ויוצאים מהמסגרת. אנחנו עושים מאמצים כדי להיות שונים, מיוחדים, ולהוביל במקום להיות מובלים.

זו הסיבה שאנחנו יודעים להעריך מותגים שהולכים באותה הדרך ומעזים לבטא את עצמם, לצאת נגד הזרם ולהצהיר הצהרה, שהיא לא רק אופנתית אלא גם עם אמירה חזקה, איכותיות וללא פשרות.

להלן חמישה מותגי משקפי על שאולי לא הכרתם, וההצהרה שעומדת מאחוריהם.

ic! berlin

הקראש שלנו על המותג התחיל ברגע ששמענו את השם, כי איך אפשר שלא לאהוב משהו שנראה וגורם לנו להראות כמו ברלין?

הקראש הפך לאהבה אמיתית כשמדדנו את המשקפיים –קלות במיוחד (הכי קלות שמדדנו), גמישות במיוחד (באמת שניסינו לכופף וכלום לא קרה) וכמובן מיוחדות בטירוף.

המותג ic! berlin נוסד בגרמניה על ידי קבוצת מעצבים חדשניים, בעלי חזון ושאיפה לייצר משקפיים מקוריים, פשוטים ומבריקים בעיצובם.

משקפי השמש והראייה של ic! berlin מעוצבים בגישה טרנדית, צעירה וקלילה, תוך שימוש בטכניקות ייצור מתקדמות ביותר, הכוללות חיתוך לייזר מדויק של יריעת פלדת אל חלד קלה וגמישה והנדסת זרועות הנעות על ציר קפיצי ללא ברגים וניתנות לפירוק והרכבה קלים, מה שהופך כל מסגרת לקלה וגמישה במיוחד.

שבירת המוסכמות של Smoke & Mirrors 

כל החיים הורגלנו לכך שמשקפיים יכולים להיות עגולים, מרובעים או מלבניים. כמה שמחנו לגלות את המותג  Smoke & Mirrors  ששובר את המוסכמה הזו בצורה הכי בוטה ומרתקת שיכולה להיות, עם משקפיים משולשים, משושים, מחומשים וכאלו המשלבים כמה צורות יחד.

מבט ראשון על קולקציית המשקפיים SODAPOP של המותג Smoke & Mirrors הזכיר לנו טיול רגלי ברחובות הערים התעשייתיות של אירופה. השימוש בצורות הגיאומטריות השונות (והמשונות) בעיצוב יוצר תחושה של שילוב בין ארכיטקטורה למשקפיים.

המותג  Smoke & Mirrors  נוסד בשנת 2011 בניו יורק. מטה החברה ממוקם בווסט ווילג’ בניו יורק ומורכב מקבוצת מעצבים מרחבי העולם, והסטודיו המרכזי של המותג, הממוקם בלב מחוז טוסקנה, משתף פעולה עם מעצבים מקומיים מניו יורק, לונדון ופריז.

הפילוסופיה מאחורי המותג אומרת כי בעולם בו הישגים קצרי טווח ומהירות על חשבון איכות הופכים לסטנדרט, עלינו למצוא את הדברים החשובים לנו באמת בחיים. בהתאם לפילוסופיה זו כל המסגרות של Smoke & Mirrors מעוצבות במכשור המתקדם ביותר ומורכבות בעבודת יד.

תחושת החופש המוחלט של Italia Independent

מותג נוסף ששובר מוסכמות הוא מותג המשקפיים האיטלקי Italia independent מבית קבוצת Alfa Romeo ו Ferrari, המשלב במסגרות אותן הוא משווק את אווירת החיים האיטלקיים המודרני תוך הקפדה על עיצוב צעיר, ייחודי ואיכותי עם קריצה לעיצוב הקלאסי.

וכשאנחנו אומרים “משלב במסגרות את אווירת החיים האיטלקיים”, לזה בדיוק אנחנו מתכוונים – המסגרות של Italia independent מיוצרות מחומרים מיוחדים – החל מבדים ועד מפלסטיק של מכוניות, המספקים למעצב גמישות עיצובית גדולה ללא פשרות באיכות.

על-פי המותג “להיות עצמאי / חופשי  (independent)משמעותו להיות מוביל ולא מובל. כל אדם עצמאי חייב להביע את עצמו באופן אישי וייחודי המדגיש את האישיות הייחודית שלו.

התפיסה הזו, שמעניקה למעצבים חוש ועצמאות מוחלטת בבחירת החומרים והמרכיבים, הופכת את המותג לאחד מהמותגים המובילים והייחודיים בעולם של עיצובי מסגרות השמש והראייה.

Italia independent ממשיכים לחדש כל הזמן ויוצרים שיתופי פעולה עם מותגי על ברחבי העולם, כמו DUCATTI, ADIDAS, HUBLOT ועוד, המולידים דגמים בלעדיים וייחודיים.

חכמת הרחוב של Retrosuperfuture

ההשראה האמיתית לשוני וייחודיות נמצאת ברחוב. זו הסיבה שהמותג האיטלקי הצעיר Super מבית האופנה Retrosuperfuture ביסס את קולקציית המשקפיים המקורית שלו על השראה ששאב מתרבות האופנה האיטלקית העכשווית הנוצרת ע”י הצעירים ברחוב, בשווקים ובמקומות הבילוי.

מסגרות המותג, המתבלט בצבעוניות עשירה, מהוות ניגוד מוחלט לאופנת המשקפיים המסורתית הדוגלת בצבעים כהים ואפרוריים. הגישה העיצובית מנצלת עד תום את התכונות של פלסטיק אצטט ליצירת מראה קלאסי מקורי, מלהיב וצבעוני.

כל המשקפיים של Super Retro עשויות עבודת יד, ומצוידות בעדשות Zeizz הגרמניות, המהוות סמן איכות ראשון במעלה ומבטיחות איכות מעולה, הגנה מקסימאלית ונוחות ראייה בלתי מתפשרת ויש להם אפילו מסגרת המיוצרת כולה מעדשה מלוטשת

חוסר השלמות המושלם של Jplus

לפעמים השגרה היא המניע הכי חזק ליצור משהו שונה ויוצא דופן. המותג JPLUS נולד מתוך הפילוסופיה הזו, כשהוא מבקש לערער את כללי הסגנון הנהוגים היום, ולמצב את עצמו כאלטרנטיבה לסגנון התעשייתי הקיים היום.

למרות שפילוסופיית העיצוב שלו מושפעת בהשראת תפיסת עיצוב תעשייתי ואופנתי, ב-JPLUS מקפידים על עיצוב חדשני המעודד את הצרכן ליהנות מחוויה אישית ואינטימית דרך המוצר, ללא השפעות חיצוניות.

העיצובים של Jplus מוציאים את המתבונן מהמסגרת על ידי פעולה פשוטה של מחיקה של חלק מהמסגרת והשארת טביעת אצבע היוצרת תחושה של אי סימטריה, של משהו לא מושלם, מוקפד ומשורטט, אלא חי ואמיתי.

החריטה הזו הופכת כל מסגרת למיוחדת במינה, ומעניקה את החותמת האישית של היצרן ושל מרכיב המשקפיים, שמבהיר לכולם דרך העיניים שגם הוא נולד לשבור את השגרה.


רוצים להביע את עצמכם עם משקפיים חדשות?

לרכישת משקפיים (מסגרת ועדשות) ומשקפי שמש
*בהצגת השובר בחנות
*אין כפל מבצעים

“עדשות”, חברה גאה במועדון הצרכנות הגאה friendly, אימצה את בית דרור והעניקה בדיקות ומשקפי ראייה לבני הנוער המתגוררים בבית. 
לחצו כאן לכרטיס של “עדשות” במועדון הצרכנות friendly

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן