fbpx

כל יום פורים – האירועים והמסיבות של כל הליינים הגאים

פורים של שנת 2022 מתמפוצץ על עצמו ומציע המון אירועים ומסיבות, מתחילת החג ולאורך כך הסופ"ש. עדיין לא החלטתם איך לחגוג? מוזמנים לצלול לתוך לוח האירועים הפורימי שלנו ולבחור איפה להתחיל את החג ואיפה לגמור
מסיבות פורים

אחרי שנתיים שמסכות היו מטרד מדכא, סוף סוף אפשר לחגוג את פורים כהלכתו ולהתחכך ביפים ויפות ושמחים ושמחות.

אחרי שהתחפושת הסקסית שלכם הגיעה מסין (או מנחלת בנימין) ומדף האלכוהול התמלא בבקבוקים, כל מה שצריך זה לצאת ולחגוג.

אחרי שנתיים של קורונה, פורים של שנת 2022 מתמפוצץ על עצמו ומציע המון המון אירועים ומסיבות, מתחילת החג ולאורך כך הסופ”ש. עדיין לא החלטתם איך לחגוג? מוזמנים לצלול לתוך לוח האירועים הפורימי שלנו ולבחור איפה להתחיל את החג ואיפה לגמור.

[add_eventon_list event_type=”2349,” hide_so=”yes” filter_show_set_only=”no” show_et_ft_img=”yes” tiles=”yes” tile_count=”3″ tile_style=”1″ hide_month_headers=”yes” hide_mult_occur=”no” tile_bg=”1″]

יום רביעי

בר הלילה מתחפש לשפע יששכר – פותחים את סופ”ש פורים בערב החג עם בר הלילה שמזמין אתכם לעשות סופר מרביעי בלילה ועד שישי בערב. ברביעי בלילה ה-סופר מסיבה המרכזית עם די ג’ייז רועי ליס, יואב ארנון, מוטי סעדיה ומוטי סין. בחמישי מסיבת רחוב משותפת של שלושת הליינים הפועלים בבר, בשישי בראנצ’ נשים של החשק מרימות לכם צהריים ולילה אחרון של הסופר- מרקט בשישי בלילה עם די ג’יי מוטי סין.

מסיבת כיתה ד’ – מסיבת פורים המסורתית של הליין 1984 – מסיבת כיתה ד’ חגיגית, צבעונית מתמיד, שמחה במיוחד ומולטיסקסואלית-פלואידית במרתף החדש של האוזן. אייטיז קיטש ונאמברים חגיגיים, צבעוניים ומופרעים מתמיד של מלכות הדראג ציונה פטריוט, דיווה די וקיארה דופלה.

קראש פורים – ספיישל ליידי גאגא – ליין הקראש עושה כבוד למלכת הפופ שהגדירה מחדש את עולם התחפושות – ליידי גאגא. על העמדה הרזידנט די-ג׳יי גיא לנץ ועל הרחבה תחרות תחפושות כמיטב המסורת. בנוסף, תום שנייד יעלה במהלך המסיבה להופעת פריצה עם הלהיט החדש “סבבה והכל”.

יום חמישי

אוי גיי זמיר – מסיבת הפורים של חברותא – לכבוד פורים מפיק ארגון חברותא מסיבת פורים עם מוזיקה מרימה ותחרות תחפושות באווירת חג כהלכתה.

טיפולי הרמה  – גם ירושלים הבירה חוגגת עם מסיבת פורים של הליים טיפולי הרמה בצוללת הצהובה עם צוות ישיבה מזרחית ודי ג’יי דניאל מריומה.

פורים בחביבי –  קרנבל פורים של ליין החביבי Tlv עם דיג’י שי שמואל ודי’גיי קובי שאלתיאל בסט רמיקסים עליז במיוחד לכבוד פורים ישראלי ים תיכוני עד אור הבוקר.

עוד בנושא:  אהבה שווה - תערוכת צילומי זוגות להט"ב ביום חתונתם

ביף פורים – ביף פורים במסיבת פורים בקונספט גיבורי על! כמו בכל מסיבות הליין, גם הפעם קוד לבוש מוקפד, והפעם כולם משקיעים בתחפושות צבעוניות סקסיות ומצחיקות. כיפה אדומה או רפונזל, כולם מוזמנים.

יום שישי

פופ רינג פורים – מסיבת פורים המסורתית והותיקה של ליין הפופ רינג במועדון הארט קלאב חוגגת את ליל 1000 המסכות, עם תחרות תחפושות עם פרסים שווים לתחפושות מושקעות. מרימים לכם בפופ סונגס עד הבוקר די ג’יי גיא לנץ ודי ג’יי אודי בשקין.

מסיבת הפורים המסורתית של הבלאקמילק והבריטני – 

פורים ב-SARAYA CLUB – סופ”ש פורים של גברים וחברים עם 4 לילות בלתי נשכחים במתחם הכי לוהט בעיר. כל המתחם לאורך כל הסופ”ש ובמוצאי שבת – אפטר פורים מיד אחרי עופרה ועד אור הבוקר עם די ג’יי מוטי סין.

יום שבת

T DANCE עופר ניסים – קונצרט פורים המסורתי של עופר ניסים חוזר בקרנבל צבעוני שבמרכזו עופר ניסים בסט ארוך עם מלא הפתעות, חומרים שטרם נשמעו, הופעות מרגשות וים של אנרגיות לצד קלאסיקות שכולם אוהבים.

ובמוצ”ש – אפטר פורים ב-SARAYA CLUB מיד אחרי עופרה ועד אור הבוקר עם די ג’יי מוטי סין.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן