fbpx

כוכב “אקדמית המטריה” יצא מהארון כטרנסג’נדר

השחקן הקנדי אליוט פייג', כוכב "ג'ונו", "אקס מן" ו"אקדמית המטריה", יצא מהארון כטרנס בפני עוקביו באינסטגרם | "אני לא יכול להסביר עד כמה זה משמעותי עבורי לאהוב סוף סוף את מי שאני. אני אוהב את זה שאני טרנס. ואני אוהב את זה שאני קוויר"
אליוט פייג'
צילום: מתוך אינסטגרם

השחקן הקנדי אליוט פייג’, שהיה ידוע בעבר כאלן פייג’, כוכב הסרט “ג’ונו” והסדרה “אקדמיית המטרייה” בנטפליקס, יצא מהארון בפני עוקביו באינסטגרם והצהיר על היותו טרנסג’נדר.

פייג’ כבר יצא מהארון בשנת 2014 והצהיר כי הוא חלק מקהילת הלהט”ב. בפוסט שפרסם היום יצא מהארון כטרנס.

“היי חברים.ות, אני רוצה לשתף אתכם בכך שאני טרנס. אני מרגיש בר מזל לכתוב את זה. להיות כאן. להגיע למקום הזה בחיים שלי. אני אסיר תודה בפני האנשים המדהימים שתמכו בי לאורך המסע הזה, אני לא יכול להסביר עד כמה זה משמעותי עבורי לאהוב סוף סוף את מי שאני, מספיק כדי לרדוף אחר הזהות האותנטית שלי.

התמלאתי בהשראה אינסופית על ידי כל כך הרבה אנשים בקהילה הטרנסית. תודה לכם על האומץ, על הנדיבות ועל העבודה הבלתי-נגמרת במטרה להפוך את העולם הזה למקום מכיל ורחום. אני אציע כל תמיכה אפשרית ואמשיך לשאוף לחברה שוויונית ואוהבת יותר. אני אוהב את זה שאני טרנס. ואני אוהב את זה שאני קוויר. וככל שאני מחזיק את עצמי קרוב יותר ומחבק את מי שאני, ככה אני חולם יותר, ככה הלב שלי גדל יותר, ככה אני משגשג יותר.

לכל האנשים הטרנסים שמתמודדים עד הטרדה, תיעוב עצמי, התעללות ואיום באלימות מדי יום: אני רואה אתכם, אני אוהב אתכם, ואני אעשה כל שביכולתי כדי לשנות את העולם הזה לטובה”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @elliotpage

עוד בנושא:  מנטע ועד כריסטינה - כל מה שמחכה לכם באירועי יורו פרייד במלטה

פייג’ החל לפרוץ את דרכו בתפקידי קולנוע בסרטים “Hard Candy” ו”ג’ונו”, שזיכה אותו במועמדות לאוסקר בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר. שנה לפני ש”ג’ונו” הזניק את פייג ‘למיינסטרים, הוא הופיע בתור קיטי פרידה בסרט “אקס-מן: היציע האחרון”, תפקיד אותו יגלם שוב בסרט ההמשך “אקס-מן: ימי העבר העתידי”. כיום מככב פייג’ בסדרת הקומיקס שובר הקופות של נטפליקס “אקדמית המטריה”, שהשיקה את עונתה השנייה בתחילת השנה ותחזור במועד מאוחר יותר לעונה שלישית.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן