fbpx

חיכינו לה: שרית חדד במופע מלא בליין הנשים ליזי

מארגנת ליין הנשים הוותיק ליזי, חוגגת יום הולדת ומארחת את שרית חדד להופעה מלאה במסיבה של הליין. לקראת המסיבה היא משתפת אותנו בקשיים ובהצלחות של הליין ומבטיחה: שרית היא רק ההתחלה
lizi3

lizi3

ליז לוי, מפיקת ליין הנשים “ליזי” מזה 6 שנים, חגגה לא מזמן את יום השנה לפתיחת הליין במועדון ה”אומן 17″ עם הופעת ענק של עדן בן זקן וליין אפ מושקע ביותר. ליז היא גם זו שהביאה לנו את ליין ה”סירקט” הישר מברצלונה ובכל חמישי מארחת אמן חדש ומרענן במסיבות שלה.

השבוע תסמן ליזי ציון דרך משמעותי  נוסף בחיי הלילה הלט”בים בישראל, כשתארח את שרית חדד במועדון ה”אומן 17″ להפקת יום הולדת מטורפת ומושקעת, שמהווה מבחינתה את יריית הפתיחה לארועי הגאווה.

“חבל לי להרוס לכל מי שקורא ומתכנן להגיע, אבל הקהל הקבוע שלנו יודע ומכיר את רף ההפקות ומהפקה להפקה הרף עולה”, אומרת ליזי, “אני יכולה לומר בגדול שהפקה תהיה מאוד מושקעת ויצירתית, שתיתן את יריית הפתיחה לקמפיין אירועי הגאווה בסימן נשים שיהיה השנה”.

ההפקות שלך ידועות בזכות האמנים שאת מצליחה להביא, אליעד נחום, עדן בן זקן, ועכשיו שרית חדד. מדובר באמנים שהם לאו דווקא גאים או פונים לקהילה. זו לא השקעה אדירה באמן שלא בטוח שהקהל יתחבר אליו?
“אני לוקחת ריזיקה בבחירות שלי, לפעמים קלעתי בול ולפעמים לא, אבל גם זה תלוי בקהל והמזל שלי הוא שיש לי קהל רב גווני”

ואיך החוויה הזו מבחינת האמנים?
“כולם הגיעו לא מוכנים לכך, אבל הלכתי איתם יד ביד והובלתי במדויק מה לעשות ואיך.
גם אחרי הופעות של אמנים כאלה ואחרים אני נתקלת בהמון מחמאות כלפי הקהל שלי. אחד האומנים היותר מוכרים כבר אמר לי שזה הקהל הכי שמח שיצא לו להופיע מולו ובאותה נשימה ביקש להתארח שוב”

אצל רוב המפיקים הליינים והמסיבות זו הכנסה צדדית, אצלך זו קריירה, מה הביא אותך להתחיל את הליין ולעבוד בחיי הלילה כמפיקה?
“זו שאלה מעט מצחיקה, ואם לומר את האמת – שום דבר מזה לא היה באמת מתוכנן. עוד כשהייתי ילדה אחי הגדול היה חלק מחיי הלילה וקרה שהוא נאלץ למלא מועדון בדקה התשעים בגלל מסיבה שנפלה. בתור אחות קטנה נחלצתי לעזרתו ובפחות משבועיים הרמתי בשתי ידיי ערב עם לא מעט קהל, יחסית לחסרת הניסיון שהייתי, ותוך זמן ממש קצר המסיבות עליהן הייתי אחראית במועדון שלו התמלאו והתמלאו.

אחרי שנהניתי מרמת ההצלחה והקהל זיהה אותי ואת המסיבות שלי, החלטתי שהגיע הזמן לפרוח ולעבור לתל אביב. כשהבנתי שהחסך הכי גדול הוא במסיבות נשים בקהילה… איכשהו התגלגל ונולד לו ה”ליזי”

באילו קשיים נתקלת בתחילת הליין ובאילו קשיים את נתקלת היום?
“אוכל להעיד על עצמי, שכשהתחלתי ליצור קשרים עם ספקים ובעלי מועדונים – הבנתי שאצטרך לגדל עור של פיל, בין אם מדובר בעסקאות כספיות שעלולות ליפול, ובין אם מדובר באנשים שלא עמדו בהסכמים. יכולה לומר לך בכנות שנכוויתי לא פעם, אבל זה לגמרי מה שהופך אותי למי שאני היום. ובאשר לקשיים של היום, כמעט ואין. הקושי הגדול שאני יכולה להצביע עליו הוא אופנת ההשחרות. היום כל צרכן, בין אם בחיי הלילה ובין אם כלקוח של הוט, ברגע שהוא אינו מרוצה הוא רץ ולשתף בכל פלטפורמה אפשרית, מבלי לחסוך בפרטים או להתחשב בעובדה שעומדים פה אנשים עם רגשות שעומלים בצד האחר, כך שאנחנו כבעלי ליינים חייבים לשים לב לדקויות”.

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

מקרים כאלו השפיעו על הרצון שלך להמשיך לעשות למען הקהילה?
“היום אני יודעת להפריד אבל בעבר ההתמודדות עם קללות הייתה מאד לא פשוטה. התמודדתי עם שנאה טהורה שהופנתה כלפיי וכלפי הליין והצוות כשאנשים לגמרי איבדו את המטרה – והיא: מסיבה. מסיבה המונעת מרצון לגבש קהילה שחסר לה, מרצון להעניק לה משהו משלה. פעם חשבתי שזו כפיות טובה – היום אני יודעת שזה לא אישי ואני עושה את ההפרדה”

איך מצליחים להחזיק ליין קבוע כל יום חמישי במשך 6 שנים?
“אני חושבת שלאחר כל העליות והמורדות, בשורה התחתונה אני לוקחת מזה משהו אחד – התמיכה של הקהל שלי שנשארת סביבי מחמישי לחמישי. יש פה אהבה. זה אולי קלישאתי אבל ליזי היום זו משפחה אחת ענקית. כשיש קהל תומך בימים הטובים ובפחות אני יודעת שהצלחתי, יודעת שהזזתי לאנשים הנכונים. אני נהנית לשבור את הראש במחשבה מה תהיה ההפתעה הבאה ואיך ייראו המסיבות שאחרי והכול למען המשפחה שלי. סוד ההצלחה שלי הוא פשוט לעבוד עם הלב- מי שמכיר אותי יודע- אני אישה שמונעת מ100 אחוז רגש. אם לא נראה לי ולא מרגיש לי נכון – אני פשוט לא שם”

אומרים שקהל הלסביות הוא קהל “קשה” מה דעתך על האמירה הזאת?
“קשה? מה הכוונה? אני חושבת שהכול בעיני המתבונן. לי ברמה האישית אין תלונות, להפך, זה קהל שמחזיר אהבה, מעריך או במילה אחת – נשים :)”

מה השאיפות והתכניות שלך לליין בשנה הקרובה, תני לנו קצת ספויילרים.
“תני לי קצת קרדיט להפתיע אותך, ויש מה להפתיע – בואי נאמר ששרית חדד היא הצעד הכי גדול ומושקע שהפקתי, אבל תמתיני לבאות”

אפשר רמז ?
“כתום זה השחור החדש”

מה המוטו שלך בחיים ואיך הוא בא לידי ביטוי בחיי היום יום שלך?
“מה שלא הורג אותך מחשל אותך –זה בגדול.”

ולסיום, כמה מילים לקהל ולקוראי וודג’:
“כמו שאומרים אצלנו : שיהיה לקוראים חמישי LiZi  שמח! נתראה בהופעה המלאה של שרית חדד חמישי הקרוב”

 

שרית חדד בהופעה מלאה בליזי | יום חמישי 14.4 | מועדון האומן 17 | לרכישת כרטיסים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. אשי הגב

    לא ברור לי הציניות הזאת לתת במה לזמרת בארון במסיבה כזאת. איך זה משפיע על אנשים שרואים את זה? איפה השכל שלכם תאבי בצע? אני המום.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן