fbpx

חורף חם – קולקציית הסריגים האולימפית של טום דיילי

אחרי שהקופץ האולימפי והמסרגות שלו הפכו לויראליים, טום דיילי השיק לקראת הכריסמס את מותג ערכות הסריגה שלו עם קווקציה המוקדשת למשחקים האולימפיים הראשונים | "מהרגעת הנפש ועד תחביב חדש, יש משהו בסריגה לכולם"
טוםדייליערכותסריגה2

אחרי שזכה בארבע מדליות אולימפיות, הקופץ למים הבריטי טום דיילי מחליף את הספידו בסריג ומשיק קולקציה משלו של ערכות סריגה.

לקראת חג המולד, בתחילת החודש השיק דיילי את מותג ערכות הסריגה שלו, Made With Love.

הקולקציה החדשה של המותג נקראת “1896” על שם המשחקים האולימפיים המודרניים הראשונים. בין ערכות הסריגה של דיילי ניתן למצוא ערכות לסריגת מגוון פריטים, כולל כובעים, צעיפים, קרדיגנים, שמיכות, גרבי חג המולד ואפילו פלמינגו ממולא בשם אלביס. הערכות מאורגנות לפי דרגות קושי למתחילים, בינוניים ומתקדמים וכוללות חוטי צמר עשויים מצמר מרינו, מסרגות ותבניות לסריגה.


בראיונות הסביר דיילי כי הוא התחיל לסרוג אחרי שהמאמן שלו הכריח אותו לפנות זמן למנוחה. מכיוון שהוא לא מסוגל לשבת בשקט, הוא חיפש עיסוק רגוע שאפשר לעשות בישיבה, וכך הגיע לסריגה, אותה הוא מכנה היום כ”נשק הסודי” שלו לשמירה על קור רוח.

“יש המון דברים שאני עושה כדי לשמור על עצמי, כמו יוגה ודמיון מודרך, אבל התחלתי גם עם סריגה, שיכולה להיות הנשק הסודי שלי”, סיפר דיילי כשהתחיל לסרוג, “זה חלק משגרת המיינדפולנס שלי, דרך לברוח מהכל לזמן מה, וכבר הכנתי כל מיני דברים כמו צעיפים וכובעים קטנים עבור הבן שלי רובי”.

דיילי נצפה לראשונה עם המסרגות במהלך אולימפיאדת טוקיו שנערכה בקיץ האחרון, כשצולם יושב ביציעים וסורג לאחר שזכה במדליית הזהב בגמר קפיצת 10 מ’ לגברים. מאז שדיילי והמסרגות שלו הפכו לויראליים, דיילי הציג בגאווה כמה מיצירות הצמר שלו ברשתות החברתיות, כולל קרדיגן עם סמל האולימפיאדה והמילים “Team GB” (נבחרת בריטניה) שנכתבו על גבו, ונרתיק סרוג קטן למדליית הזהב שלו.


דיילי מקווה שערכות הסריגה שלו יעודדו אנשים לאמץ את התחביב.

“כפי שרבים מכם יודעים עד עכשיו, אני אובססיבי לחלוטין לסריגה”, הסביר דיילי, “מהרגעת הנפש ועד תחביב חדש, יש משהו בסריגה לכולם. יצרתי את הערכות האלה כדי לעודד אנשים להתחיל לסרוג, להרים את המסרגות, ללמוד את היסודות, ליהנות ולהתאהב בזה, הכל בו זמנית. בין אם אתם סורגים דברים לעצמכם או מתנות לאנשים אחרים”.

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן