fbpx

“זה לא ייתכן שהוא אישה”

גלית ועמית צוק מספקות הצצה ראשונה לספר ‘אחת לשמונה מיליון’ המספר את סיפור הזוגיות הבלתי אפשרית בין אישה הטרוסקסואלית ואישה טרנסג’נדרית


Picture1


“הצמרמורת שעברה בחוליות גבי בזו אחר זו הייתה שונה הפעם. אמנם מזג האוויר סער בחוץ אך תחושת הקיפאון הזו הייתה חדשה לי. הצמרמורת חלחלה בי כתגובה לבשורה שאיימה להפוך את חיי מקצה לקצה. כל המילים יחד וכל מילה בנפרד גרמו לי לרעוד ולאבד השליטה על שרירי גופי, מרגישה את פעימות ליבי כמהלומות פטיש בגרוני, מכחכחת בגרוני, גם הרוק קפא, מסרב בתוקף ללחלח את גרוני ולאפשר למילותיי לצאת, ראשי סחרחר עליי, מנסה להבין את המילים המאיימות והמפחידות, מוחי מפריד אותן זו מזו כדי שיקבלו משמעות אחרת וינסה להתיר אותן מהקשרן. לא זה לא ייתכן. לא ייתכן שהוא אישה. בעלי, הדמות הגברית שלצדי כבר כמעט 20 שנים, בן הזוג שלי, החבר הכי טוב שלי, איך לא שמתי לב ? איך הוא הסתיר ממני את הסוד כל כך הרבה שנים ? מרגישה איך אני מאבדת את השליטה על שריריי, מניחה לבשורה המרה לשתק חוליה אחר חוליה בגבי, לכשף ולערפל את חושיי כחבורת שטנים שחורים הפועלים במרץ לנתק אותי מהמציאות, לנתק בין חוליותיי ולכבול אותי לנצח לכיסא גלגלים. מה יהיה עם הזוגיות שלי ? אני נשכבת על המיטה ועוצמת את עיניי, רואה את החיים הקודמים שלי שרק לפני רגע עוד היו כאן נפרדים ממני לשלום בתנועות גדולות, משלחות אותי לעבר הלא נודע, לעבר חיים חדשים שאני לא מכירה ולא רוצה להכיר, חיים מהם אני פוחדת פחד מוות, מסרבת בתוקף ללכת מיוזמתי אל הגיהינום”.

צלצולי פעמוני אזהרה כבדים שיתקו את אוזניי יום ולילה עד שחשתי שהם חלק אינטגרלי מאוזניי, כתינוקת שנולדה עם טנטון אין סופי באוזניים, פועמים שוב ושוב, משליטים עליי אימה ופחד.
דינג דונג, “קומי, תתעוררי ותברחי” קוראים אליי השטנים המנענעים יחד את הפעמונים במעמקי ראשי, חובקים יחד את החבל הקשור לענבל, מרגישה איך החבל נכרך סביב צווארי, מביטה בהם מזועזעת, האחד מכוער יותר מרעהו “את לא צריכה לבחור להישאר!” יודעת שהם צודקים, הכל כתוב והרשות נתונה.

עוד בנושא:  בחזרה לקיבוץ: מסע של שברון לב ותקווה

בובום בובום פועם ליבי בעוצמה, “את הרי לא רוצה להמשיך לחיות עם מסיכה, תצילי את נפשו, תעזרי לו, האם הוא לא סבל מספיק? את הרי אוהבת אותו, את הנפש שלו, אז מה זה משנה?” בסך הכל שינוי במראה החיצוני, האם כל חיי לא לימדתי את ילדיי לא להביט בקנקן אלא במה שיש בתוכו ? האם זו לא ההזדמנות הטובה ביותר לשמש להם דוגמה אישית ? ומה עם המחיר שאני אשלם ? מה איתו ? במה הוא יתבטא ? רגליי צועדות במערה חשוכה, לא מצליחה לראות אור בקצה, יודעת שעליי לקבל החלטות הרות גורל, בכל החלטה ובכל השלכותיה אוכל להאשים רק את עצמי.

“אני נשארת!” אני קוראת אל השטנים בראשי. “נשארת. תתפוצצו!” והם לא נשארים אדישים ומחליטים להחזיר לי במלוא העוצמה, מתקבצים יחד כאלומת עומר ופועלים מסביב לשעון להשבית כל חלקה טובה בגופי בתגובה על החלטתי הטיפשית. גורמים לליבי לפעום בעוצמה ולהדיר שינה מעיני, מתישים אותי בשנתי, מקפיאים את גופי בבועות זיעה קרה כבקבוק סודה שיצא זה הרגע מהמקפיא, שומעת את קול צחוקם המחריד בסיוטי הלילה, מתגלשים במגלשה דמיונית אל תוך רחמי, פועלים כנמלים חרוצות ומנתקים ממני את הווסת חודש אחר חודש, משתעשעים בתוך גופי שוב ומטפסים בסולמות שקופים למרפקיי מלחשים לתאי עורי להגביר את הקצב ולהתחלף שוב ושוב, מנסים בכל דרך למנוע את החלטתי, מבקשים ממני שלא לבחור בחיים “את יכולה לבוא רק לעצמך בטענות!” מילותיהם שורפות את תנוכי אוזניי, מבעירות אש נוספת בעור התוף הממשיך לתופף ללא רחם בטנטון אין סופי.


הספר “אחת לשמונה מיליון” ייצא לאור לקראת אביב 2017 , הוא מבוסס על סיפור חיינו האמיתי, על זוגיות בלתי אפשרית בין אישה הטרוסקסואלית ואישה טרנסג’נדרית, על התמודדות יום יומית עם ההשלכות החברתיות, השלכות על הילדים, העסקים וחיי המין.
גלית ועמית צוק, יועצות זוגיות לזוגות חד מיניים, בעלות תעודת הסמכה מאוניברסיטת ניו-יורק וממכללת לה וידה, מקדמות זוגיות המושתתת על המשנה הדיפרנציאליסטית.

מוזמנים ומוזמנות לפגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, פגישה בה נכיר יחד את השדים והרוחות המאיימים על מערכות זוגיות גאות.
אנחנו כאן בשבילכם, תמיד.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן