fbpx

התאומים הזהים משתפים את סיפור המעבר שלהם יחד

התאומים הזהים ג'ייק וג'ייס יצאו מהארון אחד בפני השני כטרנסים בגיל 15, והחליטו לעבור את השינוי יחד | "אחרי שסיפרנו אחד לשני הרגשתי יותר מוגן. עכשיו אנחנו דואגים אחד לשני ואנחנו לא לבד יותר"
ג'קוג'ייסגרף
צילום: Fox5 Atlanta

ג’ייק וג’ייס הם תאומים זהים. במשך 15 שנה הרגישו השניים שהם חיים בגוף הלא נכון, אבל לא העזו לספר לאף אחד, גם לא אחד לשני.

“זה כמו להיות אסיר בגוף שלך”, הסביר ג’ייק בראיון ל-Fox5 Atlanta, “ככל שגדלתי היה לי יותר ויותר קשה להתמודד עם זה. והבנתי שאני פשוט לא יכול להמשיך לחיות כך את חיי”.

ג’ייק וג’ייס נולדו לפני 23 שנה בג’ורג’יה. במשך כל השנים הם נאבקו עם חוסר ההתאמה בין המגדר בו נולדו לבין איך שהרגישו, אך למרות שהם מאד קרובים, הם נמנעו מלספר אחד לשני על המאבק הפנימי שכל אחד מהם חווה.

“הפחד היה הדבר שהכי הרחיק אותי”, אומר ג’ייק, “וגרם לי לשמור על הכל בסוד”.

רק בגיל 14 הם שמעו לראשונה את המושג טרנסג’נדר, ובגיל 15 שיתפו אחד את השני בתחושותיהם.

“אחרי שסיפרנו אחד לשני הרגשתי יותר מוגן”, אומר ג’ייס, “עכשיו אנחנו דואגים אחד לשני ואנחנו לא לבד יותר”.

“העובדה ששיתפנו אחד את השני הצילה אותנו מהרבה רגעים קשים וחשוכים”, מוסיף ג’ייק, “לפעמים אני חושב איך הייתי עובר את זה אם לא הייתי משתף את ג’ייס, והאם הייתי מגיע למצב של מחשבות אובדניות, כי בלעדיו הייתי לגמרי לבד”.

ג’ייק וג’ייס המשיכו להתנהג כמו אחיות עד לסיום הלימודים. מיד לאחר סיום הלימודים הם הסתפרו ושינו את בגדיהם.

שני האחים מחשיבים את עצמם מאד קרובים, הם אוהבים את אותם הדברים, יש להם את אותם חברים והם אפילו עובדים באותה עבודה. זו גם הסיבה שהם החליטו לעשות את הצעד הבא ביחד ולעבור יחד את תהליך השינוי לו הם מחכים שנים.

בגיל 21 החלו השניים בטיפול הורמונלי, בהפרש של שבוע אחד מהשני, ובאוגוסט האחרון, כשהם בני 23, עברו ניתוח חזה, שאיפשר להם לשנות את סעיף המין במסמכים הרשמיים.

שני האחים, שעובדים יחד כקציני כליאה בבית הסהר במזרח ג’ורג’יה, מתכננים להתחיל ללמוד באקדמיה לשוטרים ולהמשיך את הקריירה באכיפת החוק.

“זו ההקלה הכי גדולה שיכולה להיות”, אומר ג’ייס, “אני סוף סוף כול להסתכל במראה ולהגיד “זה אני. זה מי שהייתי אמור להיות כל הזמן. אני פשוט מתרגש לצאת לעולם ולהיות מי שחלמתי להיות במשך כל כך הרבה זמן”.

עוד בנושא:  המחזמר שיקגו מגיע למרכז ענב ואתם יכולים לזכות בכרטיס זוגי

צפו בכתבה של ערוץ Fox5 Atlanta:

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן