fbpx

בר הקוקטיילים הגאה החדש ‘לה בוהם’ – מעניק לכל לילה במקום אופי אחר

ערבי JAM, מסיבות אמצע שבוע, ליין אלקטרוני חדש והפקות מוגזמות לאירוויזיון ולפרייד - הבר הגאה החדש מתחיל לתפוס את מקומו בלב חיי הלילה של הקהילה
להבוהם
צילום: אמיר מאירי

באיחור אופנתי של עשור או שניים, גם חיי הלילה הגאים של תל אביב מבינים שלמרות שמגה מסיבות זה מגה פאן, עיר גאה אמיתית צריכה גם בר קוקטיילים ראוי, בו אפשר לשבת, לשתות, לדבר, להכיר וליהנות.

La Bohème, בר הקוקטיילים הגאה החדש והראשון מסוגו, מבקש לספק לקהילה ולתל אביב את המקום שכבר שכחנו שחסר לנו – מקום בעל סטנדרטים גבוהים, שמציע תרבות בילוי איכותית.

הבר החדש, הממוקם ברחוב הארבעה בתל אביב, מכיל בר פנימי רחב, מקומות ישיבה וחצר הפונה לכיכר גבעון. הוא פתוח לקהל הרחב מידי לילה לאורך כל השבוע החל מהשעה 20:00 ומציע מבחר קוקטיילים עשיר ומקורי, אשר נוצרו על ידי מיקסולוגים בכירים, לצד מגוון קוקטיילים מוכרים ואהובים. אל הטעמים הייחודיים של הקוקטיילים יתווסף גם מראה מיוחד, בזכות אטרקציה ייחודית שכבר הושקה באירועי ההשקה של הבר – מדפסת הקוקטיילים המאפשרת להדפיס על המשקאות  לוגואים, תמונות וכיתוב. בנוסף לאלכוהול, מציע מטבח המקום תפריט נשנושים הכולל פלטת גבינות, פלטת נקניקים, ברוסקטות, קישים ועוד.

גם בתחום התוכן המקום מציע גיוון רחב עם מוזיקה חיה ותוכן קונספטואלי משתנה מדי לילה במתכונת של “ליינים קבועים”, זאת במטרה לתת מענה למגוון סוגי תכנים לכלל הקהל הלהט”בי.

“הרעיון מאחורי ‘הבוהמה’ היה ליצור מקום בילוי איכותי שמעניק לכל לילה במקום אופי אחר”, אומר רותם ללוש, מבעלי הבר, “המטרה היא להעניק מענה רחב ככל הניתן לכלל חברי הקהילה, גם לאלו שמתחברים למוזיקה אלקטרונית ומרימה וגם לכאלו שבא להם לצאת לדייט עם הבן זוג שלהם ולהעביר ערב עם מוזיקה נעימה ומלטפת”.

צילום: טל אלקון

בין הליינים שהחלו לפעול במקום ניתן למצוא ליין JAM בניצוחה של קיי לונג, ערבי אלקטרו פופ עם הרזידנט החדש אדיר רון וסופ”ש על טהרת ההאוס במהלכו הופך הבר למיני קלאב סקסי.

“אנחנו נמצאים בעידן בו אנחנו נחשפים לכשרונות רבים ואנשים שרק מחפשים היכן לפרוק את התשוקה שלהם לבמה”, מסבירה קיי לונג, מנחת ערב ה- JAM, “אני שמחה שיש מקום חדש בעיר שמציע את האפשרות הזאת, להגשים את עצמך ולעמוד על במה מול קהל בליווי נגנים, ואני בעיקר שמחה שאחרי כל כך הרבה שנים שלי על הבמות, יש לי אפשרות לקחת חלק מליין שמציע לזמרים להגיע, לחשוף את עצמם ולהגשים את עצמם”.

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

ליין חדש שפרץ יחד עם הבר החדש והפך להבטחה גדולה הוא ליין ה-O2 אותו מובילים עמית קציר ודורון בנג’ו. “ליל חמישי החדש הולך לחמם את הסופ”ש ולשחרר מלא אדרנלין מרענן לחיי הלילה של הגייז בעיר”, הם אומרים, “הליין מביא איתו ניחוח דאנס אירופאי, מתחיל במשקה ומינגלינג צפוף וסוער כשברקע מוסיקה אלקטרונית משובחת שהופכת למסיבה פרועה וייחודית עד שיגמר החמצן. על עמדת ה- DJ ינגן דורון בנג’ו באלקטרו פופ מרים במיוחד. יחד נביא לישראל חוויה סוערת של דאנס בר כפי שנהוג בבירות הגייז המפורסמות של אירופה”.

הצד האלקטרוני לא שמור לסוף השבוע בלבד ובא לידי ביטוי גם בימי שלישי של הרזידנט החדש אדיר רון, שהפך לשם בולט בסצינת ההאוס התל אביבית ולקח חלק בהפקות גאות בינלאומיות בשיתוף ליין ה- Papa party.  ליין ה- Full house Tuesday שיתארח קבוע כל ליל שלישי, יקפיץ את העיר גם באמצע השבוע ויכניס את תל אביב לרשימת הערים הגאות הגדולות דוגמת לונדון, ברלין ומדריד, שמציעות מסיבות Mid – week לצד מסיבות ה- Weekend.

צילום: נוי ערקובי

הבר החדש כבר מתחיל לתפוס את מקומו בלב חיי הלילה של הקהילה עם הפקות גדולות המתוכננות לקראת פורים, שבוע האירוויזיון וכמובן שבוע הגאווה. בחג הפורים המקום יפיק מסיבת פורים מוגזמת שתתפרס בחלל הבר ובחצר ותמשך 12 שעות במהלכן ינגנו 6 דיג’ייז. בשבוע האירוויזיון הבר יארח את אחד האירועים המרכזיים של שבוע האירוויזיון בתל אביב, במופע ענק של הרכב הדראג “משודרגות”, פאות קדושות לשעבר, שיציגו מופע מחווה ענק לנציגים הישראליים לאירוויזיון לאורך השנים בהשתתפות מגוון נציגי אירוויזיון. במהלך הערב, תוצג הצצה ראשונה להמנון הגאווה של המקום לשנת 2019 בביצוע מפתיע במיוחד. את אירועי הגאווה יחגוג הבר החדש בשבוע חגיגות ענק, שיתפרסו למשך 24 שעות, לאורך כל השבוע.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן