fbpx

ציירי לך זקן – טרנד הזקנים המנצנצים

לכבוד הסילבסטר מקבלת אפנת הזקנים השנויה במחלוקת טוויסט עליז במיוחד, אותו מובילים זוג בחורים מזוקנים הקוראים לעצמם thegaybeards. ואם אהבתם ובא לכם להצטרף לטרנד- יש גם סרטון הסבר
glitter_beard
צילום: thegaybeards

אפנת הזקנים המסרבת לעבור מהעולם, גורמת לנו להתקל ביותר ויותר גברים המכסים את פניהם בזקן עבות. אם גם אתם נמנים על קבוצה זו, בוודאי תשמחו לגלות שיש דרך להפוך את הזקן שלכם לקצת יותר חגיגי, מרשים ומרים.

את ההשראה לשינוי אתם יכולים לקבל מבריאן וג’ון, שני חברים טובים ומזוקנים, שהפכו את הזקנים שלהם לכוכבים בפני עצמם ברשתות החברתיות. אחרי ששילבו בהם פרחים, סרטים, צמחים וחטיפים, (את כל הניסיונות ניתן לראות בעמוד האינסטגרם שלהם thegaybeards), עברו הגברים המזוקנים לטרנד הבא – נצנצים בזקן, וכיסו את זקניהם בנצנצים צבעוניים בהתאם לעונת החגים שנמצאת בעיצומה.

 

 

A photo posted by The Gay Beards (@thegaybeards) on

 

הטרנד שהתחילו השניים תפס תאוצה, וגברים מזוקנים רבים החלו לקשט את הזקנים שלהם בנצנצים, לצלם ולהעלות לאינסטגרם.

A photo posted by Taylor Holland (@callidus) on

 

לאלו מכם המעוניינים להצטרף לטרנד המנצנץ, נסביר שמדובר בפעולה פשוטה מאד שכל אחד יכול לעשות בבית – בריאן וג’ון פשוט מרחו את הזקן בשמן לשיער, עליו פיזרו את הנצנצים שנדבקו מיד.גם פעולת ההסרה פשוטה מאד לדבריהם – פשוט מנערים את הזקן והנצנצים נופלים. יחד עם זאת – פעולת הסרת הנצנצים מהרצפה, השטיחים, המצעים והריהוט בבית, קצת יותר מסובכת.

 

עוד בנושא:  מה הקשר בולבול על חולצה?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן