fbpx

תאגיד השידור הישראלי מציג: הצצה אל תעשיית הפורנו הגאה בישראל

פרק חדש בסדרת הדוקו-רשת 'דקותיים' בכאן בהרצה- תאגיד השידור הישראלי עוסק בפורנו גאה ישראלי. "סקס זה דבר שצריך לחגוג אותו"
kan_porn

עדן רוזנפלד, בן 30, גיי ושחקן פורנו ישראלי, עומד במרכזו של פרק בנושא ‘שחקן פורנו’ בסדרת הדוקו-רשת ‘דקותיים’ בכאן בהרצה- תאגיד השידור הישראלי.

רוזנפלד, שגם ממלצר, מברמן ומשחק בקבוצת התאטרון של המרכז הגאה, מצטלם בימים אלה לסרטו השלישי. במאי ‘דקותיים’, איתי אשר, הצטרף לעדן ליום הצילומים ושמע מעט על תעשיית הפורנו הגאה בישראל.

“הפורנו זה משהו שחשבתי עליו הרבה זמן”, מסביר עדן, “לפני שנה החלטתי שהגיע הזמן לעשות את זה. בפעם הראשונה מאוד התרגשתי, ולקח לי קצת זמן, אבל בפעם השנייה היתה כימיה טובה מאוד עם השחקן השני”.

עדן מסביר בסרטון כי הוא לא חושש מהחשיפה. “אני לא חושב על זה אפילו. סקס זה לא דבר שהוא מחוץ לחוק. זה דבר שצריך לחגוג אותו. מדינה שהיא באמת ליברלית אני חושב שחשוב שתהיה בה תעשיית פורנו”.

במאי הסרטים שי מסביר בסרטון כי יש ביקוש רב לסרטי פורנו בעברית, וההיצע הוא בעיקר סרטי גייז, מכיוון שבארץ קשה מאוד למצוא בחורות דוברות עברים שמוכנות להשתתף. לדבריו הם מקפידים על בריאות השחקנים, וכולם מבצעים בדיקות למחלות מין ונוטלים Prep.

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן