fbpx

שני נסיכים – ספר ילדים חדש המציג לילדים את נושא הפונדקאות

ספר הילדים החדש שנכתב ע"י ארגון תהל"ה והופק בשיתוף עם חברת FERTILITY ORM, מתווך לילדים הקטנים את נושא הפונדקאות | "החשיפה של הילדים לרבגוניות של מבנה משפחה היא מתנה שתהל"ה גאה לתרום לחברה הישראלית"
שנינסיכים2

לאורך כל השנה פועלת עמותת תהל”ה לתמיכה בהורים של להט”בים. אל השיחות, הקבוצות וההדרכות מצטרף עכשיו כלי חדש שמתווך לילדים קטנים את נושא הפונדקאות – ספר הילדים “שני נסיכים”, שנכתב על ידי שלוש ממתנדבות העמותה והופק בשיתוף עם חברת ORM העוסקת בפונדקאות.

“היוזמה לספר הייתה של חברת ORM, שהחליטו לבקש מתהל”ה לכתוב את הספר”, מסבירה לזלי זקס מנכ”לית ארגון תהל”ה, “את הספר כתבו שלוש מהמתנדבות שלנו שעוסקות בחינוך – אהובה סקעת, אילנה ברוש וענת רוזמן. זהו ספר מקסים עם איורים מלבבים, המציג בפני הילדים לא רק דגם משפחה חד הורי אלא גם אופציות שונות של הדרך בה הילדים מגיעים לתוך המשפחה, דהיינו פותח את נושא הפונדקאות בפני הילדים”.

הספר מציג בפני הילדים את סיפורו של נסיך אמיץ, טוב לב וחתיך שמעדיף להתחתן עם נסיך. לאחר שהוא פוגש נסיך יפה תואר וחייכן, בין שניהם נרקמת אהבה תמימה ויפה והם יוצאים למסע משותף להקמת משפחה במהלכו הם מתוודעים לפיה אמיתית שמסכימה לסייע להם להרחיב את המשפחה”.

הספר המלווה בציורים מלאי הומור וחינניות של בר פביאן ומטפל ברגישות ובחן בנישואין חד מיניים ובמסע שלהם להגשים חלום ולהקים משפחה.


“כיום ילדים פוגשים ביותר ויותר דגמים משפחתיים שונים האחד מהשני”, מסבירה לזלי זקס, “המשפחה שלהם, על פי רוב, אחרת מחלק מהמשפחות במעגל הקרוב וגם בסביבה הרחוקה יותר. הספר המיוחד הזה פותח את האשנב להכרה וקבלה של דגם משפחתי בו יש הורים מאותו מגדר, וילדים שביולוגית יכולים להיות של הורה אחד או פונדקאית או כל דגם אחר. החשיפה של הילדים לרבגוניות של מבנה משפחה דרך ספר ילדים בחרוזים ועם איורים מקסימים, היא מתנה שתהל”ה גאה לתרום לחברה הישראלית”.

את הספר ניתן להזמין דרך אתר תהל”ה או עמוד הפייסבוק שלה. רכישת הספר מהווה תרומה לתהל”ה, שתאפשר לעמותה להרחיב את התמיכה והסיוע להורים ובני משפחה של ילדים ובני נוער מכל הקשת הלהט”בקית.

עוד בנושא:  הייצוג הלהט"בי בבחירות ללשכת עורכי הדין

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן