fbpx

שגריר האיחוד האירופי ביקר ב”בית דרור” לרגל חודש הגאווה

שגריר האיחוד האירופי בישראל, עמנואל ז׳ופרה, ביקר היום "בית דרור" ונפגש עם צעירים אשר חלקו עימו את חוויותיהם. בהמשך היום הניף את דגל הגאווה מעל משרדי משלחת האיחוד האירופי בישראל | "נעבוד עם כל שותפינו, בתוך האיחוד ומחוצה לו, על מנת להגן על זכויות האדם של להט"בים"
עמנואל ז׳ופרה בבית דרור

לרגל חודש הגאווה, ביקר היום שגריר האיחוד האירופי, עמנואל ז׳ופרה, ב “בית דרור”, בית מחסה זמני לבני ובנות קהילת הלהטב״ק. במהלך הביקור פגש ז׳ופרה צעירים אשר חלקו עימו את חוויותיהם וסייר בבית. השגריר הדגיש בפני הנוכחים כי האיחוד האירופי רואה חשיבות עליונה בקידום שוויון זכויות לקהילה וסובלנות.

השגריר וצוות “בית דרור”

לפני כן, בשעות הבוקר, הניף השגריר ביחד עם ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, את דגל הגאווה מעל משרדי משלחת האיחוד האירופי בישראל, השוכנים במתחם הבורסה ברמת גן.

השגריר וראש העיר שאמה הכהן

לפני שבועיים השתתף ז’ופרה במצעד הגאווה והסובלנות שנערך בירושלים.

ז’ופרה נשא דברים במהלך ההתכנסות בגן הפעמון בהם הבהיר את תמיכתו של האיחוד האירופי בזכויות הלהט”ב.

“האיחוד האירופי הוא תומך ותיק של זכויות להט”ב”, אמר ז’ופרה, “ב-11 במרץ, הפרלמנט האירופי אימץ החלטה שגינתה כל סוג של אלימות או אפליה כנגד בני אדם על רקע מינם או נטייתם המינית. ברוח זו, הכרזנו על האיחוד האירופי כולו כ’אזור חירות להט”ב’. אך מילים אינן מספיקות. אנו זקוקים לפעולות. זו הסיבה שבנובמבר השיקה הנציבות האירופית את ‘אסטרטגיית שוויון הלהט”ב’ החדשה שלה, שתקדם באופן אקטיבי ותגן על זכויות האדם של להט”בים. אנו נעבוד עם כל שותפינו, בתוך האיחוד ומחוצה לו, על מנת להגן על זכויות האדם של להט”בים ועל מנת לקדם את השוויון ואת הכבוד לגיוון”.

בחודש נובמבר 2020 התכנסה הנציבות האירופית כדי לדון בתוכנית אסטרטגית תקדימית שנועדה להילחם באפליה המופנית כלפי הקהילה הגאה ולשפר את חייהם של הפרטים בה בכל רחבי אירופה.

במסגרת התכנית, מבקשת הנציבות להרחיב את רשימת הפשעים באירופה כך שתכלול גם התבטאויות שנאה נגד כל אוריינטציה מינית – ביסקסואלים, פאנסקסואלים, טרנסג’נדרים, א-מינייים ואינטרסקס. בנוסף מתכננת הנציבות לפעול לחקיקתם של חוקים חדשים שיבטיחו כי כל 27 המדינות החברות באיחוד יכירו בנישואים חד מיניים.

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן