fbpx

רעיית הנשיא מיכל הרצוג נפגשה עם נציגי הקהילה הטרנסית ברמת גן

בביקור מרגש של רעיית נשיא המדינה במרכז הגאה ר"ג, נפגשה הגב' מיכל הרצוג עם נציגי הקהילה הטרנסית בעיר וצפתה בסרט 'האמת הפנימית'
מיכל הרצוג במרכז הגאה רג2

ביום חמישי, 15.08.25, התקיים מפגש מרגש במרכז הגאה ברמת-גן, במסגרתו נפגשה רעיית הנשיא, מיכל הרצוג, עם נציגי הקהילה הטרנסית בעיר.

המפגש, בנוכחות סגן ראש העיר עו”ד אסף וייס ומנהלת מחלקת הקהילה הגאה זהורית שורק, החל בשיח פתוח במסגרתו שיתפו חברי הקהילה את המורכבויות והאתגרים העומדים לפניהם כאזרחים במדינה, ואת התחושות בקהילה על רקע המלחמה.


לאחר מכן, התכנסו המשתתפים לצפייה משותפת בסרט ״האמת הפנימית״ של היוצרים שלומי לאופר, הילה אלרואי ולירן עצמור, המלווה את המסע האישי והמשפחתי של גאיה תמים ומציג את המאבק שמנהלים ארגונים שמרניים בכל העולם וגם בישראל נגד התאמה מגדרית לילדים ונוער את האמת המקצועית והמדעית ביחס לנושא שמעורר מחלוקת והדים רבים בכל העולם וגם בישראל.


“כבוד גדול לארח את רעיית נשיא המדינה בביקור רשמי במרכז הגאה ברמת גן”, אמר סגן ראש העיר רמת גן ומחזיק תיק הקהילה הגאה, עו”ד אסף וייס, “במהירות שיא אנו הופכים את רמת גן למגדלור ארצי בכל הנוגע לתמיכה וקידום הקהילה הגאה והמשפחות הגאות בעיר. תודה ליוצרי הסרט אמת פנימית, שלומי לאופר והילה אלרואי, על הזכות להקרין את סרטם בעירנו ועל התמיכה הגדולה בקהילה הגאה בכלל ובקהילה הטרנסית בפרט”.

“היה לנו כבוד מאוד גדול לארח את רעיית הנשיא הגברת מיכל הרצוג בהקרנת הסרט ״אמת פנימית״, הוסיפה הילה אלרואי, מיוצרות הסרט, “נוכחותה בסרט והמפגש המקדים שלה עם קבוצת מנהיגות מהקהילה הטרנסית היא תמיכה חשובה ומרגשת מאוד לאחת הקבוצות הכי מוחלשות בחברה הישראלית. אני יכולה להעיד באופן אישי שבשנה שבה צילמנו את הסרט למדתי כל כך הרבה על המורכבות והאתגר שחווים אנשים ונשים על הקשת הטרנסית ולכן החיבוק החם שקיבלה הקהילה מהגברת הרצוג כל כך חשוב ומשמעותי. אני מקווה ומאמינה שכל מי שיצפה בסרט יוכל להבין קצת יותר לעומק את המורכבות ואת האמת”.

עוד בנושא:  ארגוני הלהט"ב האמריקאים מגנים את ניסיון ההתנקשות בטראמפ: "לאלימות פוליטית אין מקום באמריקה"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן