fbpx

ראש מועצת אפרת מקדם את פעילות תהל”ה בעיר – “הסטטיסטיקה לא פוסחת על אף מגזר”

בפוסט שפרסם הזמין ראש מועצת אפרת את ההורים לפעילות תהלה המתקיימת בגוש עציון | "כמו הקושי לצאת מן הארון לבנים ולבנות, כך להורים יש קושי להמשיך ולנהל את אורח החיים שלהם עם הידיעה ש"כולם יודעים"
pride2017.1
צילום: תהל”ה

אחד הסימנים הבולטים למהפך שעוברת החברה הדתית ביחס ללהט”בים הוא פעילות הארגונים הגאים ביישובים הדתיים, ושיתוף הפעולה לו הם זוכים מצד ראשי המועצות עצמם, המאפשרים ולעיתים אף תומכים בפעילות.

הדבר מרגש ומשמעותי במיוחד כאשר הגיבוי והתמיכה ניתנים בצורה ציבורית, מתוך תפיסה כי זהו חלק מהאחריות הציבורית שלהם כנושאי משרה.

עודד רביבי, ראש המועצה האזורית אפרת אשר בגוש עציון, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את פעילות עמותת תהלה המעניקה תמיכה להורים של להטבים.

תחת הכותרת “לא מאבדים את הילדים שלנו” שיתף ראש המועצה רביבי את הפרסום של פעילות החדשה של עמותת תהלה בשיתוף עם המחלקות לשירותים חברתיים באפרת ובגוש עציון, המיועדת להורים שילדיהם יצאו מהארון.

“הסטטיסטיקה לא פוסחת על אף מגזר”, אמר ראש מועצת אפרת רביבי לWDG,  “בכל המגזרים ישנם בנים ובנות שיוצאים מן הארון. כמו הקושי לצאת מן הארון לבנים ולבנות, כך להורים יש קושי להמשיך ולנהל את אורח החיים שלהם עם הידיעה ש”כולם יודעים”  שילדיהם יצאו מהארון.

לצערי הסטטיסטיקה שוב מלמדת אותנו שקושי זה מביא למצוקות נפשיות שלא פעם אף מסתיים באובדנות. אין לנו ברירה. מבחינתי מדובר בצו אלוהי שמורה לנו לעשות הכל להציל נפשות.

כבר אמרו חכמים “כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו’. משם ההבנה שאנו מחוייבים לעזור לחברי וחברות הקהילה הגאה ולהוריהם להתמודד עם האתגר. ממליץ לכולם לנסות לראות כיצד ניתן לעזור לזולת ולאו דווקא להאמין שבכוחינו להפוך כל אחד ואחת לתעתיק שלנו. זה לא קורה בפוליטיקה, זה לא קורה בדת וזה לא קורה בהעדפות מיניות”.

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. יאיר הגב

    בעיני זה יפה שהם שיתפו אדאג קווין כשחקנית בסרטון נכד הכנס

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן