fbpx

קמפיין “משפחה ישראלית גאה” – משפחות גאות על מאות שלטי חוצות ברחבי הארץ

קמפיין יום המשפחה של האגודה למען הלהט"ב מציג משפחות ישראליות גאות על מאות שלטי חוצות ברחבי הארץ, וקורא לציבור הרחב להשתתף | "כל משפחה בישראל היא חלק מהחברה הישראלית וזה לא משנה אם מדובר באמא ואמא, אבא ואבא או אמא ואבא"
משפחהישראליתגאה

אחרי שתי מערכות בחירות בהן נשטף המרחב הציבורי בשלטים ופרסומות המעבירות מסרים להט”בפובים, המשפחות הישראליות הגאות יוצאות לכבוש את השטח.

לקראת יום המשפחה, האגודה למען הלהט”ב יצאה היום (חמישי) בקמפיין ארצי רחב היקף שמציג משפחות גאות מגוונות תחת המסר “משפחה ישראלית גאה”. בין המשתתפים: ינאי פרישר גוטמן עם בנו רוי והפזמונאי נעם חורב עם בן זוגו, חיים יניב.

הקמפיין, שמגיע אחרי מספר התבטאויות ציבוריות נגד להט”בים ביניהן אמירותיו של שר החינוך רפי פרץ וקמפיין מפלגת נעם, יכלול מאות שלטי חוצות ברחבי הארץ, כולל בנתיבי איילון, באותם האזורים בהם פורסמו שלטי מפלגת נעם.

באגודה למען הלהט”ב קוראים לציבור הרחב לקחת חלק פעיל בקמפיין ולשתף ברשתות החברתיות תמונה של משפחתם עם התיוג “משפחה ישראלית גאה”.

בקהילה הגאה דורשים מהממשלה הבאה לתקן את חוק האימוץ וחוק הפונדקאות, להכיר בהורות משותפת ולהשוות את אופן הרישום של הורים מהקהילה הגאה וילדיהם לאופן הרישום של הורים סטרייטים וילדיהם.

צילום: האגודה למען הלהט”ב

עוד בנושא:  'שבויות במשחקי גברים'

“כל משפחה בישראל היא חלק מהחברה הישראלית וזה לא משנה אם מדובר באמא ואמא, אבא ואבא או אמא ואבא”, אמר מנכ”ל האגודה למען הלהט”ב, אוהד חזקי, “דווקא בתקופה שבה אנחנו נחשפים לאמירות קשות ומסיתות מצד מפלגות ושרים בממשלה, אנחנו גאים וגאות לחגוג את מי ואת מה שאנחנו. לכולנו מגיעה הזכות להיות הורים, לגדל ילדים ולהקים משפחה, בכל מקום במדינה שלנו. נמשיך לקדם את המאבק לשיוויון עד שנגיע לשם”.

ינאי פרישר גוטמן שמשתתף בקמפיין: “הבן שלי רוי הוא האושר שלי ואני לא יכול לדמיין את חיי בלעדיו. כדי להביא אותו לעולם, אמיר ואני עברנו תהליך מפרך, חוצה יבשות, עד שזכינו להיות הורים. לא כל המשפחות שרוצות ילדים יכולות להרשות לעצמן תהליך כזה, אבל לכולם מגיע את האושר הזה- להיות הורים. רק שיוויון זכויות אמיתי יביא שינוי אמיתי ויאפשר למשפחות רבות להגשים את החלום הזה. אמיר ואני לחמנו למען שיוויון זכויות. אחרי האסון שקרה וכדי להנציח את זכרו ופועלו של אמיר, הקמנו לזכרו את עמותת ‘לנצח נשאר’. יחד, בשיתוף האגודה למען הלהט”ב, נעשה הכל כדי להעלות את המודעות, לשנות את השיח הציבורי ולהגיע לשוויון זכויות אמיתי – כי לכולם מגיע להיות הורים”.

רוצים גם אתם לקחת חלק בקמפיין?
העלו תמונה של המשפחה שלכם.ן ותכתבו למה אתם.ן גאים בה. את הפוסט יסגרו עם המסר של: “לכולם מגיע להקים משפחה ולהיות גאים בה. #משפחהישראליתגאה” עם תיוג של @האגודה למען הלהט”ב בישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן