fbpx

קמפיין מימון לרכישת כסא גלגלים ליוני בוקס

יוני הוא הפצוע הקשה ביותר מהפיגוע בבר נוער והוא צריך את עזרתך, הוא היה נער עם חלומות לרקוד ולכבוש את העולם, אבל המחבל שנכנס לברנוער באקדח שלוף פצע אותו ואת חבריו ורצח שניים מהם. מאז אותו רגע יוני מרותק לכסא גלגלים ועכשיו הכסא הזה נשבר ואיתו גם התקווה לטיפת שפיות וחיי חברה
יוניבוקס

יוני בוקס, פצוע הברנוער, שוכב בבית מרותק למיטה כי נשבר לו. נשבר לו כסא הגלגלים- בפעם המי יודע כמה!

כמעט 13 שנה מאז הפיגוע הנורא, ופצועי הברנוער עדיין נאלצים להתמודד עם הקשיים, הנפשיים, הפיזים והכלכליים, לבדם. בעקבות פנייתו של יוי, פתחו חברי וחברות הקהילה בקמפיין גיוד שנועד לממן רכישת כסא גלגלים מותאם ליוני, כסא רחצה ומזרן.

עמוד בקמפיין נפתח על ידי עמותת חברותא, על מנת לאפשר תרומה המוכרת במס.

-לחצו לעמוד קמפיין התרומות-

“זה אבסורד שאנשים שראו את המוות בעיניים והפכו בליל ביעותים אחד לנכים צריכים להילחם על הזכות הבסיסית לניידות” נכתב בעמוד קמפיין התרומות, “ההסכם הבסיסי בין האדם למדינה הופר. על ילדי הברנוער המדינה לא הצליחה להגן. לא במניעה, לא בחינוך ולא בהסברה. היה מצופה שילדי הברנוער יקבלו זכויות והכרה כנפגעי איבה ותיחסך מהם הבירוקרטיה והסחבת. אבל לצערנו הרב זה לא המצב.

אנחנו פועלות כדי לתקן את זה ולקדם הכרה. אבל זה לוקח זמן.

בינתיים יוני בוקס מרותק למיטה כי נשבר לו כסא הגלגלים! הוא לא יכול ללכת לעבודה, לא להיפגש עם חברים, לאכול כמו שצריך, פשוט כלום!!! יוני נאלץ לשכב במיטה ולא לצאת ממנה, כי אין לו איך! ילד שאהב לרקוד ואהב את החיים וכל מה שעובר היום, היא תוצאה של היותו ילד גאה!

מגיע ליוני את הכסא הכי שווה שיכול להיות. כסא ספורטיבי שיכול לנוע בקלילות ומותאם למידותיו. זה המעט שנוכל כקהילה לעזור לו לקבל.

לאחרונה יש קצת רעשי רקע כל מיני וואנביז ואיזה ערוץ 14 נידח מנסים לייצר איזה מצג שווא כאילו על הטרור הלהטבי. רק שהנרצחים והפצועים שחוו טרור אמיתי וטיפולי המרה הם אנחנו. אז מי פה הטרור? מי הן תומכות הטרור? מי מלבה את השנאה ומי עומד מאחורי המאמצים העלובים האלה לפלג אותנו?

אז מה אנחנו מבקשים? 40 אלף שח ליוני בוקס. שיקנה לעצמו כסא חדש ומותאם, כסא רחצה ומזרון. כל אחת תתן כמה שהיא יכולה ומי שלא יכולה שתשתף בקבוצות. קטן עלינו. בואו נגיע ליעד ונראה ליוני שיש לו גב ונראה לעצמנו שיש לנו אותנו”

עוד בנושא:  צובעות את העולם - סדרת חוברות צביעה על נשים פורצות דרך

-לחצו לעמוד קמפיין התרומות-

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן