fbpx

צפו: הטייסים הרוסים שפוגעים לפוטין בזקפה הלאומית

גאווה בשחקים? צוערי האקדמיה לטייס אזרחי ברוסיה צילמו סרטון עמוס במסרים הומואירוטיים. באקדמיה מבטיחים לחקור את העומדים מאחורי הסרטון הויראלי, שרבים רואים בו סטירת לחי לממשל הלהט"בפובי
stisfaction

כ-12 צוערים באקדמיה הרוסית לטייס הצליחו להביך את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ואת הממשל הרוסי כולו.

כשהם לבושים בתחתונים בלבד ועוטים על גופם הרנסים מאולתרים, צילמו הצוערים סרטון באורך שתי דקות, בו הם רוקדים לצלילי השיר Satisfaction בתנועות טוורקינג משולבות עם תרגילי כוח והתגופפויות הדדיות.

בדיוק כמו בקליפ המקורי של השיר, המציג נשים בבגדי ים כשהן מפעילות כלי עבודה חשמליים בצורה מפתה, גם בקליפ המחווה הרוסי הצוערים משתדלים לעשות הכל בצורה מפתה – לרקוד, לקדוח ולאכול בננה.

הקליפ צולם במכון לתעופה אזרחית הנמצא בבעלות ממשלתית במערב העיר אוליינובסק, ומשמש כבית הספר הותיק ביותר המאמן טייסים אזרחיים במדינה.

פטר טימופיב, ראש הנהלת הקמפוס באקדמיה לטייס, התייחס לסרטון בתקשורת המקומית והביע את סלידתו מהסרטון ומהמשתתפים.

“אני באמת לא רוצה להגיב על ההתנהגות המגעילה של הצוערים האלה”, אמר, “למען האמת, אני עצמי צריך לשבת ולעכל את מה שראיתי. כמובן, כל זה מכוער מאוד. אני עובד פה יותר עשרים שנה, וזו פעם ראשונה שאני רואה דבר שכזה קורה. זה מאד פוגע. השקענו כל כך הרבה באנשים האלה, וכך הם מתנהגים”.

הסרטון נתפס בעיני רבים כסטירת לחי לשלטון הרוסי, שהעביר בשנת 2013 את החוק האוסר על תעמולה הומוסקסואלית, חוק שבעקבותיו הוכפל מספרם של פשעי השנאה נגד להט”בים ברוסיה.

הממשל הרוסי עושה שימוש בחוק במקרים שונים ומונע בין השאר כניסתם של להט”בים לרוסיה, איסור על פרסומים של חברות התומכות במאבק הגאה ועד מניעת התארגנויות גאות ברחבי המדינה.

מטרת הקליפ אינה ברורה, ואף אחד לא באמת יודע האם הצוערים ניסו אכן להעביר מסר מחאתי נגד הלהט”בפוביה של הממשל הרוסי, או סתם עשו זאת לשם הצחוק וההנאה. אך עצם הבחירה לצלם ולשדר סרטון שנתפס בוודאות כהתרסה נגד חוק מפלה באופן שערורייתי מסוג זה מעודדת למדי.

צפו בקליפ המלא:

עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן