fbpx

פרסומת הוויסקי שממיסה לעולם את הלב

פרסומת חג המולד של מותג הוויסקי J&B שוברת שיאי צפיה עם המסר המרגש שלה | "הקסם לא נמצא רק בחג המולד, הוא נמצא גם בנו"
christmas-ad-1024x576

מותג האלכוהול J&B חשף לפני שבוע את פרסומת חג המולד שלו, המיועדת לקהל הספרדי, ומאז כל העולם לא מפסיק לדבר עליה.

הפרסומת, המציגה סיפור מרגש וחוצה דורות, הפכה לויראלית וצברה צפיות ענק ברשת עם המסר המרגש שלה.

לצלילי השיר ‘She’ של אלביס קוסטלו, הפרסומת מציגה בפנינו אדם מבוגר ששואל את השפתון של אשתו ומשתמש בו בסתר, ובהמשך אף מרכיב לעצמו ערכת איפור משלו אליה הוא נמלט מדי פעם לחדר האמבטיה על מנת להתאפר. לאט לאט אנו רואים כיצד הוא לומד לקבל את עצמו ולצבור בטחון בפנים המאופרות שלו. לקראת סוף הפרסומת, מגיעה אל ביתם של הזוג נכדתם הטרנסית, שם היא חולקת עם הסבא המרגש רגע יפהפה של קשר בין דורי וקבלה משפחתית.


“זהו סיפור חג המולד שמספר את הסיפור היפה בין סבא לנכדתו”, הסבירו בחברה, “וכיצד האהבה שמאחדת אותם היא כה גדולה עד שהיא מתגברת על כל דעה קדומה או מחסום שעלולים להפריד ביניהם. הסיפור הזה הוא השתקפות של קבלה, כבוד ומעל לכל סובלנות”.

מנהל השיווק של Diageo, חברת האם של J&B, אמר כי מטרת הפרסומת היא לייצר “נראות למציאות איתה מתמודדים אלפי א.נשים אשר מחפשים מרחב בטוח להיות ולהראות את עצמם בגלוי. אבל גם עבור המשפחות, שלעיתים קרובות סובלות מהיעדרם של יקיריהם שבשל זהותם המגדרית או נטייתם המינית אינם נוכחים באירועים משפחתיים”.

הפרסומת מחממת הלב הצליחה לרגש גם פוליטיקאים – חבר הקונגרס הספרדי, פבלו אכיניק, שיתף כיצד המודעה “גרמה לגבר הסיסג’נדר הסטרייט  לבכות”.

“קיומה של הפרסומת הזו מראה שהצורך בהגנה על זכויות טרנסים מקובל באופן נרחב בחברה שלנו”‘ הוא הסביר את התרגשותו, “זה מדהים שיש מפלגות פוליטיות שלא יכולות להבין את זה”.


הפרסומת היא חלק מקמפיין גאה שהשיקה J&B. במהלך הקיץ היא שיתפה פעולה עם סוכנות הפרסום El Ruso de Rocky והשיקה יחד עימה את קמפיין הגאווה הכפרית, שחקר את ההכללה של להט”בקים באזורים הספר של המדינה. בנוסף צעדה החברה במצעדי הגאווה במהלך הקיץ בספרד עם משאית מיוחדת שהוקדשה לאמן והאקטיביסט חוזה פרז.

עוד בנושא:  עשתה היסטוריה: שילה ויינברג היא חברת המועצה הטרנסית הראשונה בישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. ענת הגב

    נראה שלא הוסבר טוב. הסבא אינו טרנס אבל הוא מתאמן בלהתאפר כדי שיוכל לאפר את נכדו. זו משמעות הקבלה הבין דורית

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן