fbpx

פריימריז בעבודה – עודד פריד ושרי ירושלמי מתמודדים על מקום בכנסת

היום יערכו הבחירות המקדימות לרשימת מפלגת העבודה לכנסת, ובין 62 המועמדים.ות שני פעילי להט"ב ותיקים - עודד פריד שרי ירושלמי, שיתמודדו על האפשרות להיות הח"כ הגאה הבא | "יש לנו הזדמנות לעשות שינוי. יש לנו הזדמנות לבחור אחרת"
העבודה2021

מפלגת העבודה מקיימת היום את הפריימריז להרכבת הרשימה שתתמודד לכנסת ה-24.

אחרי בחירתה של מירב מיכאלי לראשות המפלגה, נפתחו הפריימריז בעבודה והוחלט כי כל מי שיתפקד למפלגה יוכל לבחור ולהבחר בפריימריז. כתוצאה מהחלטה זו התפקדו למפלגה כ-8000 חברים חדשים, ורשימת המתמודדים כוללת לא פחות מ-62 מועמדים המתמודדים על מקום ברשימת המפלגה לכנסת, בהם חברי הכנסת לשעבר נחמן שי, עמר בר לב ורם שפע שעזב את כחול לבן לטובת הפריימריז.

בין השמות גם שני פעילים להט”בים ותיקים שהחליטו לרוץ בבחירות המקדימות בתקווה להיות חברי הכנסת הלהט”בים הבאים –

עודד פריד, מנכ”ל האגודה למען הלהט”ב לשעבר ולוביסט הקהילה הגאה בכנסת, ושרי ירושלמי, בת 41 מהוד השרון, יושבת ראש החוג הגאה במפלגת העבודה.

“אני מאמין שהמאבק לשוויון זכויות לקהילה הגאה הוא המאבק על דמותה של ישראל”, אומר עודד פריד, “הוא המאבק על חברה צודקת ושיוויונית, על השאלה אם אנחנו רוצים לחיות במדינה ליברלית, מדינה שאנחנו גאים בה. זה יום של דמוקרטיה והתחדשות במפלגת העבודה, ויש לנו הזדמנות אמיתית לעשות שינוי. בואו נבנה רשימה מנצחת, בואו להביא את המאבק לשוויון זכויות לכנסת. תנו לי את הכוח להמשיך להיאבק למען כולנו”.

“מישהו שאל אותי פעם “מה את מציעה חוץ מזכויות להט”ב?”, אומרת ירושלמי, “אז לא, אני לא “עשרים אחוז הומו ושמונים אחוז ליכודניקית” כמאמר מיודענו השר אוחנה. אני מאה אחוז לסבית ומאה אחוז אשת מפלגת העבודה.  הלהט”ביות שלי וחוויות החיים שצברתי הפכו אותי לאמפתית וקשובה יותר למצוקות ועוולות. כיושבת ראש החוג הגאה, כמובילת המאבק בלהט”בופוביה ובשנאה, וכשאבחר להיות חברת כנסת – אני אמשיך ואקדם את השיוויון, עד שכל אחת ואחד יחיו את חייהם כפי שהם רוצים, ללא הבדל דת, מין, צבע ומגדר ונטייה מינית”.

איך מצביעים?
יותר מ-45 אלף חברי העבודה שמחזיקים בזכות הצבעה יוכלו להצביע היום באופן דיגיטלי לרשימה. ההצבעה תיפתח בשעה 11:00. חברי המפלגה יקבלו קישור להצבעה, שם יאמתו את פרטיהם ותינתן סיסמה כאמצעי אימות. מיד לאחר מכן יצטרכו המתפקדים לבחור בין 7-5 מועמדים מבין המתמודדים. הקלפיות הדיגיטליות ייסגרו בשעה 19:00, ובהמשך הערב יוכרזו התוצאות.

עוד בנושא:  ברוח התקופה - מצעד הגאווה 2024 יצעד במתכונת מיוחדת

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן