fbpx

פעילים להט”בים חסמו את רחוב קינג ג’ורג’ בת”א במחאה על חקיקה המפלה להט”בים

המחאה עולה מדרגה - הבוקר חסמו פעילים להט"בים את רחוב המלך ג'ורג' בת"א, ובהמשך היום מתוכננות פעולות נוספות | "לא נאפשר לחקיקה גזענית כזו לעבור"
חסימתכביש
צילום: הפנתרות הורודות

ברגעים אלה פעילים להט״בים חוסמים את רח׳ קינג ג׳ורג׳ ומפגינים מול מצודת זאב במחאה על כוונת הממשלה לחוקק חוקים אנטי להט״בים ובראשם חוק הפונדקאות.

החסימות מתקיימות בהמשך לעצרת שנערכה בשבת האחרונה בהשתתפות אלפים. חוק הפונדקאות של השר ליצמן הוא חוק ראשון מזה עשרות שנים שמכוון בצורה ישירה לפגוע בקהילה הגאה

“לא נאפשר לחקיקה גזענית כזו לעבור”, אמרו המפגינים, “המתקפה הישירה על הקהילה הגאה היא חרפה למדינת ישראל, לממשלת ישראל ולעומד בראשה. קהילת הלהט״ב נמצאת תחת מתקפה כבדה מבית מדרשם שם סמוטריץ וליצמן והגיע הזמן שהמפלגות שטוענות לקבלת הקהילה הגאה- בראשם הליכוד וכולנו יעצרו את החרפה”.

המפגינים יצרו שרשרת אנושית ועמדו במשך דקות ארוכות על הכביש ברחוב המלך ג’ורג’, בסמוך לכניסה לגן מאיר ומצודת זאב, כשהם חוסמים את התנועה לשני הכיוונים. כעבור כעשר דקות של חסימה פינו המפגינים את הכביש, לבקשת המשטרה שהגיעה למקום, אך הם מבטיחים כי זו רק הפעולה הראשונה מתוך פעולות רבות המתוכננות בימים הקרובים ברחבי הארץ כולה.

עוד בנושא:  "הוריקן" בדרך לאירופה - צפו בשיר הישראלי לאירויזיון 2024

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן