fbpx

 עושים בועות – השחקנית לברן קוקס מככבת בקמפיין הגאווה העולמי של סודהסטרים

בקמפיין, שהושק היום ב-15 מדינות בעולם, מגלמת קוקס גיבורת-על שלוקחת את הצופים למסע מרגש דרך רגעים מכוננים בחייה ובחיי הקהילה הגאה | ""המסר שהיה חשוב לכולנו להעביר באמצעות הקמפיין, הוא שכל ילד וילדה צריכים לחיות בגאווה גדולה על מי שהם, שיהיה להם חלום ושישאפו תמיד להגשים אותו"
לאברןקוקססודהסטרים

בגדול אפשר להסכים שסודה הוא המשקה המשעמם בעולם, אבל סודהסטרים מצליחה באורח פלא להפוך אותו בכל שנה למגניב יותר ויותר.

גם השנה ממשיכה חברת סודהסטרים במסורת המפורסמים הבינלאומיים שמשתתפים בפרסומות החברה. אחרי סקרלט ג’והנסון, מסי, פריס הילטון, רוד סטיוארט, נבחרת ‘משחקי הכס’ וסנופ דוג, הגיע תורה של השחקנית האמריקאית לברן קוקס. קוקס, שחקנית זוכת פרס האמי (“כתום זה השחור החדש”), מפיקה ופעילה מרכזית בהוליווד למען זכויות הקהילה הטרנסג’נדרית, לוקחת חלק בקמפיין התמיכה העולמי של החברה לרגל חודש הגאווה, ,שעלה השבוע ב- 15 מדינות ברחבי העולם וצפוי לצבור עשרות מיליוני צפיות.

במרכז הקמפיין, שזכה לכותרת Rainbow Story (‘סיפור הגאווה שלי’), קוקס מגלמת גיבורת-על הלוקחת את הצופים למסע מרגש שמציין רגעים משמעותיים ומעצבים בחייה, מהקשיים שעברה בילדותה ועד ההצלחה העולמית לה היא זוכה היום. הסרטון עובר בין אבני דרך מרכזיות המייצגות את הפעילות של קוקס לקידום זכויות הקהילה הגאה, כמו גם את הישגיה האישיים. מטרת הסרטון היא לעודד את הקהל הרחב לשתף בגאווה את סיפורם האישי ולהעביר מסר כי גם על קשת הגאווה ישנו מנעד רחב של סיפורים ודמויות ובהם קהילת הטרנסג’נדרים.

“כשהייתי ילדה, היה לי חזון איך אני רוצה להיות כשאהיה גדולה, ואכן הפכתי לגיבורת העל של החיים שלי”, אמרה לברן קוקס על סט הצילומים. “המסר שהיה חשוב לכולנו להעביר באמצעות הקמפיין, הוא שכל ילד וילדה צריכים לחיות בגאווה גדולה על מי שהם, שיהיה להם חלום ושישאפו תמיד להגשים אותו”.

קוקס הוסיפה ואמרה כי היא מאמינה שהקהילה הגאה עשתה כברת דרך משמעותית בשנים האחרונות, אך לצערה עדין רואים לא מעט מקרים של יחס לא הולם לבני הקהילה: “אסור לנו כמובילי דעה וכחברה לעמוד מנגד, יש לנו אחריות עצומה להילחם ולהגן על בני הקהילה שלנו. כולנו בני אדם ולכולנו מגיע יחס שווה”.

ואיך אפשר בלי קצת צבעי גאווה – כחלק מהמהלך, משיקה החברה מהדורה חגיגית ומיוחדת של מכשיר ביתי להכנת סודה טרייה, הניתן לעיצוב עצמי באמצעות טושים מיוחדים בצבעי הקשת. את המכשיר, בעיצוב שחור מט ומלוטש, יכולים הצרכנים לעצב על ידי כתיבה או איור של סיפור הגאווה האישי שלהם. המהדורה כוללת גם בקבוק ליטר מעוצב עם לולאה צבעונית לנשיאת הבקבוק.

לדברי קארין שיפטר-מאור, סמנכ”לית שיווק גלובלית בסודהסטרים: “סודהסטרים חרתה על דגלה את ערכי הקבלה והשוויון של כל אדם באשר הוא, ופועלת לאורם לאורך כל השנה. אני שמחה על ההזדמנות לשתף פעולה עם לברן, גיבורת-על אמיתית בחיים, המעניקה השראה לכולנו. אנו מקווים כי המהדורה המיוחדת שאנו משיקים היום, תעודד את הצרכנים שלנו לחלוק את סיפורם בגאווה ובכך לקדם עולם סבלני יותר”.

המהדורה המיוחדת ‘סיפור הגאווה שלי’, זמינה באתר החברה ומחירה עומד על 299 ש”ח, כאשר חלק מההכנסות ממכירתה בישראל יועברו לארגון הנוער הגאה.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן