fbpx

נשיא צ’צ’ניה מאיים: נחסל את כל הלהט”בים עד הרמדאן

נשיא צ'צ'ניה הזהיר את הלהט"בים במדינה והבטיח כי ישמיד אותם עד תחילת הרמדאן. ארגונים וממשלות מרחבי העולם דורשים מרוסיה לבדוק את המעשים ולהתערב לעצירתם
רמזןקדירוב
רמזן קדירוב | צילום: הקרמלין | CC BY 4.0

לאחר שהכחיש את קיומו של מחנה הריכוז להומואים בצ’צ’ניה, נשיא צ’צ’ניה מתבטא בנושא ומתחייב לחסל את כל ההומואים בצ’צ’ניה עד סוף מאי.

על פי דיווחי התקשורת העולמית, קדירוב התבטא בנושא באמצעי התקשורת המקומית בשפה הרוסית, שם הבטיח “לנקות את צ’צ’ניה מהומואים” עד תחילת הרמדאן ב-26 למאי.

הדיווחים על פעולותיו של קדירוב נגד האוכלוסיה הלהט”בית בצ’צ’ניה, שאומתו על ידי ארגוני זכויות אדם, הובילו את הנציב העליון של האו”ם לזכויות האדם ואת ממשלות בריטניה וארצות הברית לקרוא לקרמלין לחקור את הנושא, אך ללא שום פעילות קונקרטית למניעת הרדיפה או להצלתם של הנרדפים.

בפגישותיו עם הנשיא פוטין, ממשיך קדירוב להכחיש את הדברים. בפגישה שנערכה בין השניים השבוע, אמר קדירוב לנשיא הרוסי לא להאמין למאמרים הפרובוקטיביים אודות רדיפת הלהט”בים בצ’צ’ניה. הוא אף האשים את הארגונים הבינלאומיים בביצוע “פיגוע מידע מסיבי בשיטות הלא ראויות ביותר, המעוותות את המציאות בניסיון להשחיר את החברה שלנו, את אורח החיים, המסורות והמנהגים שלנו”.

העלמת העין מהנושא מגיעה גם מכיוונו של הקרמלין, המתבטא בטון דומה. דמיטרי פסקוב, מזכיר העיתונות של פוטין, טען כי לנשיא הרוסי אין שום סיבה להאמין שההתקפות אמיתיות. לדבריו, החוקרים לא מצאו שום ראיות התומכות בדיווחים על טיהור להט”בים המתבצע בצ’צ’ניה.

בדיון שהתקיים בנושא בפרלמנט הבריטי, הבטיחו הדוברים להטיל את מלוא כובד משקלם על מנת למנת להעביר לרוסיה את המסר שהפעולות הלו אינן מקובלות. סגן שר החוץ הבריטי אלן דאנקן, הומו מחוץ לארון, סיפר כי קיים שיחה עם עמיתו הרוסי, בה דרש מהפדרציה הרוסית לפעול נגד הפרות זכויות אדם נגד הלהט”בים ברוסיה.

הצטרפו לקריאה וחתמו על העצומה לסגירת מחנה הריכוז בצ’צ’ניה

עוד בנושא:  רשימה קווירית למועצת העיר ת"א

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. רם הגב

    צורת הדיבור שלו מזכירה את איך שמדברים אצלנו.
    כשארגוני זכויות אדם מתלוננים שם שפוגעים בהומואים אז קדירוב אומר שהם בוגדים במדינה, אויב מבפנים, עושים לו פיגוע מדיני.
    בדיוק כפי שאצלנו מדברים על ארגון בצלם ושאר ארגוני זכויות האדם בארץ.
    עצוב.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן