fbpx

מצעד גאווה רוסי בתל אביב | Русский парад гордости

הקוק שוק בשיתוף ״פופוף קיצ׳ן״ ממוסקבה יקיימו את מצעד הגאווה הרוסי 2019, בתל אביב | Кок Шок", совместно с московскими "Popoff Kitchen", решил провести российский гей-парад 2019 года в Тель-Авиве"
קוקשוקרוסיה
עיצוב: קוק שוק

מצעד הגאווה הרוסי הראשון יתקיים השנה בעיר תל אביב!

Первый русский парад гордости пройдет в этом году в Тель-Авиве.

בשנת 2012 נחקק ברוסיה של פוטין חוק האוסר על כל פרופוגנדה להטב”קית בפומבי. בהמשך לחוק הוחלט על איסור קיום מצעדי גאווה במדינה לתקופה העומדת על 100 שנים. במקום לחכות ל-2112 החלה יוזמה של קוק שוק בשיתוף ״פופוף קיצ׳ן״ ממוסקבה לקיים את מצעד הגאווה הרוסי 2019, בתל אביב.

В 2012 году в в России вышел закон против публичной пропаганды нетрадиционных сексуальных отношений. В соответствии с законом, было принято решение, запрещающее проведение в стране гей-парадов сроком на 100 лет. Чтобы не дожидаться наступления 2112 года, “Кок Шок”, совместно с московскими “Popoff Kitchen”, решил провести российский гей-парад 2019 года в Тель-Авиве.

המצעד, שיתקיים ביום שבת, ה-6.4, הוא מחאה על מדיניות היד הקשה של הרוסים בנוגע לזכויות אדם בכלל ולהטב״ק בפרט. בשעה 12:00 יחל המצעד עם תהלוכה בליווי דיג׳ייז, בחצר הגדולה של ה״ארט קלאב״. המצעד יצולם למטרות פרופוגנדה נגדית ויועבר לאחר מכן כסרטונים ברשתות החברתיות במטרה לעודד את החברות מרוסיה במאבקן.

Этот парад – протест против жёсткой политики государства ущемляющей права человека и права сексуальных меньшинств в частности. Шествие, сопровождаемое ди-джеями, начнется 6-го апреля, в 12:00 , во дворе Арт-Клуба.

שימו לב:
לילה לפני יהיה אפשר להתכונן למצעד במסיבה המשותפת של קוק שוק וליין מסיבות הגייז פורץ הדרך ממוסקבה ״פופוף קיצ׳ן״ (POPOFF KITCHEN), אשר בשנה האחרונה הרחיב את פעילותו גם בסנט פטרסבורג וברלין. פופוף קיצ׳ן יגיעו עם שואו קייס של דיג׳ייז ופרפורמנס ויחד עם הרזידנטים של קוק שוק וצוות הרמות לוקאלי מיומן נייצר מסיבה שאפילו פוטין לא יהיה אדיש אליה.

Пожалуйста, обратите внимание:
Подготовится к параду можно будет накануне ночью, на совместной вечеринке организованной “Кок Шоком” и прорывной гей-вечеринкой из Москвы”Popoff Kitchen”, которая в прошлом году расширила границы своей деятельности до Санкт-Петербурга и Берлина. «Popup Kitchen» прибыли с шоукейсом ди-джеев и перформансов, и вместе с резидентами “Кок Шока” и местной группой поддержки проведёт парадный кулинарный мастер-класс.

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

עוד פרטים על המסיבה פה | Подробнее о вечеринке здесь

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן