fbpx

מנכ”לית חדשה לארגון הנוער הגאה

דורית גלסמן תחליף את מנדי מיכאלי בתפקידה ותצטרף לרן לייבל לניהול משותף של ארגון הנוער הגאה
dorit_igy

דורית גלסמן בת ה-31 נבחרה הבוקר להחליף את המנכ”לית היוצאת מנדי מיכאלי, ולהיכנס כמנכ”לית-שותפה באיגי, יחד עם רן ליבל הממשיך את תפקידו.

גלסמן מתנדבת באיגי זו השנה השלישית במהלכן הדריכה קבוצת נשים בוגרת ושמשה בתפקיד רכזת חינוך בו היא הנחתה מדריכים ומדריכות הפועלים עם חניכות בוגרות הארגון.

גלסמן גדלה בתנועת הצופים, שם גם הדריכה. היא בוגרת שנת שירות ושירות צבאי. בהמשך עבדה 3 שנים בעמותת “צבע”, שם ניהלה עשרות מתנדבים בבאר שבע והרצליה. כיום היא עובדת בארגון “שתיל”, ניהול תכנית התנדבות של הג’וינט, וניהול פרויקטים לגיוס משאבים ושיתופי פעולה.
גלסמן בעלת תואר שני בסוציולוגיה ארגונית מאוניברסיטת בן גוריון. לצד פעילותה בארגון היא מתפקדת כראש צוות בחברה ההשמה להיי-טק See.v.

“אני מאוד מתרגשת להיכנס לתפקיד ולהוביל את הארגון בו התנדבתי בשנים האחרונות”, אמרה דורית גלסמן, מנכ”לית איגי הנכנסת, “איגי הוא ארגון שעושה תיקון עולם ואני גאה לקחת את האחריות ולהיות שותפה מלאה בתהליך החברתי שאיגי יוצר בחברה הישראלית. אלפי חניכים ומתנדבות בכל הארץ לוקחים חלק בעשייה הזו מתוך תחושה של שליחות ושותפות גורל. ההתרחבות במספר המשתתפות והמשתתפים של איגי בשלוש השנים האחרונות מבהירה שאנחנו פועלות למען מציאות צודקת יותר, שוויונית יותר וראויה יותר. יש לפנינו עוד הרבה עבודה ואני מצפה להמשיך את קודמיי וקודמותיי ולהנהיג את איגי קדימה- אל המשך המאבק למען שינוי אמיתי בציבור הישראלי”.

“אחרי תהליך ארוך ומשמעותי של ראיונות ומיונים עם מועמדות מצוינות מתוך ומחוץ הארגון אנחנו שמחים על הבחירה בדורית מנכ״לית הבאה של הארגון”, מסרו יניב ויצמן וגל אוחובסקי, מייסדי הארגון, “אנחנו גאים שהמנכ״לית הבאה צמחה בארגון ובטוחים שהשותפות עם רן במנכ״לות תביא להמשך הצמיחה וההתחזקות של ארגון הנוער הגאה. תודה ענקית למנדי על הדרך הארוכה והמאתגרת ובטוח שנמשיך לעשות דברים גדולים יחד. אנחנו מאחלים לדורית המון הצלחה בתפקידה החדש”.

איגי, ארגון נוער גאה, הוקם בשנת 2002 ומאז צמח לארגון הלהט”ב הגדול בישראל עם פעילויות בלמעלה מ-40 ערים ויישובים ברחבי הארץ – מקריית שמונה עד אילת. איגי הוא הארגון היחיד בארץ הנותן מענה לנוער וצעירים להט”ב ואשר פעילותו מוכרת ע”י משרד החינוך. מעל 2,500 נוער וצעירים משתתפים מדי שנה בפעילויות של איגי בקבוצות, ויותר מ-10,000 בפעילויות במרחבים הדיגיטליים.

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן