fbpx

ממשלת סקוטלנד במסר אישי להומופובים: “תתחילו להיות מודאגים”

קמפיין משותף של ממשלת סקוטלנד ומשטרת סקוטלנד פונה להומופובים, טרנספובים וגזענים ומזהיר אותם מפני המשך התנהגותם האלימה | "אי אפשר להקל ראש בהשפעה הפוטנציאלית של פשעים מסוג זה"
00653558_SGV-Hate-Crime-Website-1230x550px-650x291

קמפיין חדש של ממשלת סקוטלנד פונה ישירות להומופובים, טרנספובים וגזענים ומבהיר להם כי לדעות שלהם אין מקום בסקוטלנד.

הקמפיין, שהושק ביום רביעי, כולל מודעות המנוסחות כמכתבים אישיים המיועדים לטרנספובים, הומופובים וגזענים, וחתומים על ידי מדינת סקוטלנד בכבודה ובעצמה. המכתבים מבהירים לממוענים כי לגילויי השנאה שלהם אין מקום בסקוטלנד ומזהירים אותם להפסיק ולהפיץ את השנאה והאלימות.

כך למשל במודעה הפונה לטרנספובים: “טרנספוב יקר, האם אתה חושב שזה בסדר להציק לאנשים ברחוב? להתגרות בא.נשים טרנסג’נדרים במועדונים? להשפיל, להפחיד ולאיים עליהם באינטרנט? ובכן, אנחנו לא. ולכן, אם נראה אותך מזיק או פוגע, אנו נדווח עליך. אנחנו מאמינים שלאנשים יש את הזכות להיות מי שהם. אלא אם הם מפיצים שנאה. שלך, סקוטלנד”.

במודעה נוספת, הפונה להומופובים, נכתב: “הומופוב יקר, יש לנו פוביה מההתנהגות שלך. אם אתה מציק לאנשים בגלל מי שהם אוהבים, צועק לעברם מילים שאנחנו לא מתכוונים לחזור עליהן, או משתמש באלימות כי אתה לא אוהב שאנשים מחזיקים ידיים, אתה צריך להיות מודאג. אם אנחנו נתקל בהתעללות שלך או נשמע עליה, אנחנו נקרא למשטרה. פשוט מכיוון שזו ארץ של אהבה, ולא של שנאה. שלך, סקוטלנד”.

מודעות נוספות בסגנון דומה פונות לגזענים ולאנשים שמפלים אנשים עם מוגבלויות.

המודעות הפרובוקטיביות הופקו על ידי ממשלת סקוטלנד ומשטרת סקוטלנד במסגרת קמפיין “סקוטלנד אחת”, פרויקט חדשני המבקש לעודד דיווחים על פשעי שנאה וכך לצמצם את תדירות פשעי השנאה במדינה. הקמפיין יעלה ברדיו, שלטי חוצות, עיתונות, יחסי ציבור, מדיה חברתית ופרסום דיגיטלי.

“משטרת סקוטלנד לוקחת את פשעי השנאה ברצינות רבה”, אמרו יוצרי הקמפיין, “בשנה האחרונה היו למעלה מ -5,300 אישומים על פשעי שנאה. ויחד עם זאת, ישנם מקרים רבים אף יותר שכלל אינם מדווחים. לכולנו יש אחריות לדווח על פשעי שנאה אם ​​היינו עדים להם – זו הדרך היחידה שבה אנחנו יכולים להתמודד עם התופעה ולשים לה סוף אחת ולתמיד. אין מקום לשנאה בסקוטלנד”.


“משטרת סקוטלנד מעניקה עדיפות לטיפול באירועים על רקע שנאה”, אמר סנ”צ ג’ון מקנזי, “זה ידוע כי אירועים אלו מהווים איום משמעותי על הקרבנות, חבריהם, משפחות ועל קהילות רחבות יותר ולכן אי אפשר להקל ראש בהשפעה הפוטנציאלית של פשעים מסוג זה. אנחנו ממשיכים לעבוד ללא לאות כדי להבטיח תגובה לכל הדיווחים על פשעי שנאה, ואני מעודד כל מי שהיה קרבן של פשע שנאה, או שהיה עד לכך, לדווח על כך”.

עוד בנושא:  המחזמר שיקגו מגיע למרכז ענב ואתם יכולים לזכות בכרטיס זוגי

שר המשפטים של סקוטלנד, שהיה חלק מיצירת הקמפיין, אמר: “כמי שנתקל לא פעם בהתעללות איסלאמופובית וגזענית במשך השנים, אני יודע עד כמה זה נורא להיות קרבן של שנאה. פשעים על רקע שנאה ודעה קדומה הם בלתי מקובלים לחלוטין ואנחנו מחוייבים להתמודד איתם. אני מבקש מכל מי שעד לפשע שנאה למלא את תפקידו ולדווח על כך”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן