fbpx

מיכל דליות מגיבה: “אמירה לא מובנת ולכן גם לא ראויה”

מיכל דליות מגיבה על הסערה שעוררו דבריה: "כוונתי היתה שאם כבר קורה וילדים רכים פוגשים את מה שלא מתאים לגילם, לפחות אני יכולה לקוות שהם לא רואים פדופיליה למשל"
12631361_1075814349137197_8395467324292375925_n
צילום: צילום מסך

בשבוע שעבר התארחה המטפלת המשפחתית ואשת החינוך מיכל דליות בתכנית ‘עושים סדר’ של הטלוויזיה החינוכית, שעסקה בנושא התמכרות לפורנו בגיל צעיר.

התכנית, שבחרה לעסוק בנושא בעקבות נתונים שנחשפו בכתבה שפורסמה בידיעות אחרונות, לפיהם ילדים נחשפים ואפילו מתמכרים לפורנו כבר בגיל שמונה או תשע, הזמינה את מיכל דליות על מנת לייעץ להורים כיצד להתמודד עם מקרה בו הם מגלים שילדם צופה בפורנו.

דליות הסבירה כי הדרך של ההורה לדבר על הנושא עם הילדים היא לפנות אליהם ולומר להם: “אני מבין שראית סרטים שנקראים פורנוגרפים”. פה עצרה דליות את ההדגמה ואמרה תוך שהיא מגלגלת עיניים: “ואני מקווה שזה יהיה גבר ואישה ולא דברים אחרים”.

משפט זה של דליות הכעיס צופים רבים שהביעו את כעסם ברשתות החברתיות.

“מביך. מביך. מביך”, כתב אחד הצופים בסרטון הוידאו של התכנית שהועלה בעמוד היו טיוב של החינוכית, “בושה שהמשפט משודר בטלויזיה ומונצח כאן, ביוטיוב. האם מיכל דליות אחראית לילד שיתאבד כי הוריו דבקו בדעותיה ההומופוביות של מיכל דליות? הרי אם פורנו מטבעו רע, אז זה בסדר אם הוא הטרוסקסואלי?”

“בהחלט עדיף שהילד יצפה בגבר ואישה מזדיינים ולא בדברים אחרים, נגיד, התוכנית שלך”

גם האגודה למען הלהט”ב התייחסה לסרטון בעמוד הפייסבוק שלה, בסטטוס בו נכתב: “היי מיכל-דליות-סופר-נני אנחנו לא חושבות שהבעיה בסרטים פורנוגרפיים זה בהכרח ההרכב המגדרי של המשתתפים”.

דליות עצמה, ששהתה בחופשה, לא הייתה מודעת לסערה שחוללו דבריה. מיד עם חזרתה יצרה קשר עם אתר WDG על מנת להגיב לביקורת ולהתנצל על האמירה הלא ברורה שלא הובנה כהלכה:

“בימים האחרונים התעסקתם רבות באמירה שלי שהייתה בתכניתו של בן כספית. אני מבינה שזו הייתה אמירה לא מובנת ולכן גם לא ראויה. הייתי צריכה להיות ברורה יותר. פורנו הוא תמיד מוקצן לעומת מין רגיל, ויש בו כל מיני אלמנטים בעיתיים כמו פדופיליה, מזוכיזם, בעלי חיים ועוד. כוונתי היתה שאם כבר קורה וילדים רכים פוגשים את מה שלא מתאים לגילם, לפחות אני יכולה לקוות שהם לא רואים פדופיליה למשל. אני מנצלת את הבמה הזו כדי להתנצל באופן מלא אם מישהו נפגע מדבריי”.

עוד בנושא:  'שבויות במשחקי גברים'

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן