fbpx

מועצת העיר רמת גן אישרה לראשונה תקן של רכז\ת לקידום הקהילה הגאה בעיר

חברי מועצת העיר רמת גן אישרו פה אחד החלטה לפתיחת תפקיד בשכר עבור רכז\ת לקידום הקהילה הגאה בעיר, שיפעל מול כלל האגפים והמחלקות בעיר כדי לסייע ולקדם את הקהילה בכל תחומי החיים
כרמלשאמהרמתגן
ראש עיריית ר”ג כרמל שאמה הכהן, רן שלהבי, סיעת “רמת גני”, וישראל זרי, חבר מועצת העיר

היסטוריה ברמת גן – בישיבת המועצה אמש אישרו חברי המועצה פה אחד תקן עירוני חדש עבור תפקיד רכז\ת לקידום הקהילה הגאה בעיר.

ההצעה הוגשה למועצת העיר על ידי ישראל זרי, חבר המועצה מטעם ‘רמת גני’ ומחזיק שותף בתיק הקהילה הגאה בעיר יחד עם ראש העיר כרמל שאמה הכהן.

ראש העיר תמך בהצעה, וכך גם כל חברי מועצת העיר מכל המפלגות, החל מש”ס ועד מפלגות האופוזיציה, שהצביעו בעד ההצעה פה אחד, הישג מדהים כשלעצמו.

ממלא התפקיד ייבחר בקרוב  במסגרת מכרז. את הדרך יתווה מחזיק תיק הקהילה הגאה חבר המועצה ישראל זרי בליווי ראש העיר כרמל שאמה- הכהן.

תפקידו של הרכז יהיה להוביל את כלל הפעילות לטובת הקהילה הגאה בעיר ולעודד חברה סובלנית, מכילה, מכבדת ומקבלת יותר. הרכז ישמש כערוץ ישיר לכל אותם חברי וחברות קהילה בעיר, יהיה גורם שיפעל למול כלל האגפים והמחלקות בעיר כדי לסייע ולקדם את הקהילה בכל תחום; חינוך, תרבות, רווחה, הסברה ועוד.

“תודה שנתתם לנו את הכח לעשות פה שינויים אמיתיים”, אמר ישראל זרי לאחר ההצבעה, “תודה גדולה גם למ”מ ראש העיר ליעד אילני שהביע הבנה מלאה מהתחלה לחשיבות של קיום התקן, ושליווה אותנו בתהליך מול ראש העיר כרמל שאמה. בלי תמיכתכם זה לא היה יכול לקרות”.

אישור התקן הופך את רמת גן לעיר השלישית בישראל, אחרי תל אביב וראשון לציון, המעסיקה עובד.ת עירייה בשכר שתפקידו קידום הקהילה הגאה בעיר.

עוד בנושא:  עשתה היסטוריה: שילה ויינברג היא חברת המועצה הטרנסית הראשונה בישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. אוריאל הגב

    כל הכבוד על היוזמה הברוכה.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן