fbpx

מדריך אירוויזיון 2018 – הבטוחות בגמר

אמנית רחוב, זמר קאברים מיוטיוב ושיר אחד שמטפס לאט ובטוח אל הצמרת, ממתינים לנטע ברזילי בגמר הגדול | סקירת המדינות הבטוחות בגמר אירוויזיון 2018
final2018

שבוע האירוויזיון יוצא לדרך! במהלך השבוע הקרוב ייערכו שני חצאי הגמר בהם יבחרו עשרים השירים שיעלו לגמר הגדול שיערך ביום שבת, ה-12.5.

20 הזוכות בשני חצאי הגמר יצטרפו אל שש המדינות שכבר הבטיחו את מקומן בגמר – חמש המדינות המממנות את התחרות גרמניה, צרפת, איטליה, אנגליה וספרד, והמדינה המארחת פורטוגל.

למרות שהאמנים והשירים של שש המדינות הללו פטורים מהמתח של חצאי הגמר, הם עדיין מספקים לנו מתח משל עצמם ומהווים תחרות לא קלה בכלל, איתה יצטרכו להתמודד העולים לגמר.

חצאי הגמר של תחרות האירוויזיון יתקיימו בימים שלישי וחמישי, ה-8 וה-10 למאי. אירוע הגמר יערך במוצאי שבת, ה-12 למאי. כל שלבי התחרות יועברו בשידור חי בכאן 11 ובלייב סטרימינג בערוץ האירוויזיון שלנו.

עוד בנושא:  המדריך המלא לאירוויזיון 2018– חצי גמר ראשון
עוד בנושא:  המדריך המלא לאירוויזיון 2018– חצי גמר שני

גרמניה
Micheal Schulte – You Let Me Walk Alone

מייקל שולטה (27) החל את הקריירה המוזיקלית בפרסום קאברים בערוץ היו-טיוב שלו לפני כ-10 שנים. מאז הספיק להשתתף בתחרות The Voice Germany ולחתום על חוזה הקלטות באחת החברות המובילות בגרמניה. כמות הצפיות בערוצו עומדת כיום על כ-50 מיליון. כילד התגורר שולטה בעיירה קטנה על גבול דנמרק, והתחנך בביתי ספר דניים. קשריו הדניים מלווים אותו עד היום – תומס שטנגארט, כותב ומלחין דני שאחראי ל Only teardrops, זוכה אירוויזיון 2013, סייע לשולטה בהפקת השיר.

בבורסת ההימורים:
מיקום בגמר: בין 20 ל25


צרפת
Madame Monsieur – Mercy

מאדאם מיסייה, הצמד הצרפתי, הם אמילי סאט (32) וג’אן-קרל לוקאס (35), מופיעים יחדיו מאז 2014 ונשואים מאז 2016. הדואו אחראי למסר העוצמתי של השנה ושירם מספר על ילדת מהגרים אשר נולדה בלב ים להורים הנמלטים מאפריקה בסירה. הילדה, העונה לשם ‘מרסי’ (עם Y, להבדיל מהמילה תודה בצרפתית אשר נכתבת ב-I), מספרת את סיפורם הקשה של ילדי המהגרים הנמלטים אל יבשת אירופה בשנים האחרונות, כשרבים מהם נספים בלב ים. מרסי מודה על החיים החדשים וההזדמנויות שניתנו לה, וכואבת את כאבם של אלו שלא זכו לכך.
השיר והמסר הצרפתיים התחילו נמוך אך מטפסים אט אט ובבטחה בבורסות ההימורים, ובימים האחרונים הגיעו עד למקום השני בהימורים. בדומה לשיר הפורטוגזי בשנה שעברה, שימו לב לשיר הזה, הוא עוד עלול להפתיע.

בבורסת ההימורים:
מיקום בגמר: חמישייה פותחת


איטליה
Ermal Meta e Fabrizio Moro – Non Mi Avete Fatto Niente

ארמל (37) ופרביציו (43) התאחדו לצורך השתתפות בפסטיבל המוזיקה האיטלקי הנודע ‘סאן-רמו’. זוכי הפסטיבל, כנהוג בשנים האחרונות, הם גם הנציגים האיטלקיים לאירוויזיון. הם כתבו את “לא עשית לי כלום” בהשראת פיגועי התופת באירופה ובמזרח התיכון. השיר מזכיר את הערים לונדון, פריז, ניס, קהיר וברצלונה ונכתב לאחר מתקפת הטרור בהופעתה של אריאנה גרנדה במנצ’סטר בשנה שעברה, מתקפה אשר גבתה מחיר כבד.

בבורסת ההימורים:
מיקום בגמר: בין 10 ל15


ספרד
Amaia y Alfred – Tu Cancion

אמאיה (19) ואלפרד (21) נפגשו על הסט של Operacion Triunfo, תוכנית הראיליטי הספרדית לבחירת הנציג לאירוויזיון, ומאז הם זוג, לא רק על הבמה. כיאה לזוג ספרדי צעיר ומאוהב הם מביאים לנו בלדה רומנטית ומלאת גיפופים. הפופולריות של השניים הרקיעה שחקים בספרד בעקבות התחרות, והפכה לתופעה חברתית של ממש. מעבר ליכולות המוזיקליות, ספרד מאוהבת גם באישיות של השניים, בעיקר בזו של אמאיה. הזמרת הצעירה כנה באופן יוצא דופן והיא משתפת את מעריציה בהכל, כולל כמה נפיחות נפחה הבוקר ומתי שכחה לשים דאודורנט.

בבורסת ההימורים:
מיקום בגמר: עשיריה פותחת


אנגליה
SuRie – Storm

סוזאנה מארי קורק (29) הידועה גם כסורי, השתתפה בעבר בהפקת שני שירי אירוויזיון מצליחים עבור בלגיה. היא מלמדת באקדמיה לאומניות בלונדון, מנגנת על פסנתר ועל אבוב, והופיעה בפני הנסיך צ’ארלס. כילדה ראשה היה טמון בספרים, והיא עסקה ללא הרף בכתיבת חיבורים אשר סללה את דרכה גם לכתיבת שירים.

בבורסת ההימורים:
מיקום בגמר: בין 20 ל25


פורטוגל
Claudia Pascoal – O Jardim

קלאודיה פסקואל (23) נציגת פורטוגל המארחת, החלה את דרכה כאמנית רחוב בנגינה על גיטרה. היא בוגרת מספר תוכניות ריאטלי במדינה הדרומית והזוכה של קדם האירוויזיון המקומי. עימה על הבמה נמצאת איזורה, אשר אחראית לקולות הרקע. השיר “הגן” הוא מחווה לגן בחצר ביתה של סבתא של איזורה, גן ששתיהן אהבו נורא.

בבורסת ההימורים:
מיקום בגמר: בין 15 ל20


עוד בנושא:  המדריך המלא לאירוויזיון 2018– חצי גמר ראשון
עוד בנושא:  המדריך המלא לאירוויזיון 2018– חצי גמר שני

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

4 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    Oboe זה אבוב 😉

  2. יובל הגב

    איזה אתר מושקע. כל הכבוד

  3. דניאל הגב

    בהחלט כתבה מושקעת!

    בתור אחד האתרים היותר בכירים בכל מה שקשור לאירוויזיון, יש לכם איזשהו מושג ירוק מתי יפתחו כבר מכירת כרטיסים לאירוויזיון בישראל 2019? קראתי הרבה ברשת אבל כל אחד כותב משהו אחר…

    מתי כבר תצא הודעה ברורה ומסודרת וגם לא ברור איך זה יתבצע? הגרלה?

  4. כרטיסים להופעות הגב

    מקווה שהפעם ישראל תזכה!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן