fbpx

מגה עצמאות – הפופרינג והקראש מאחדים כוחות למגה איוונט

הכרטיסים למסיבת הפופרינג של ערב יום העצמאות נחטפו, וצוות הליין הזדרז להפיק מסיבה נוספת ביום שישי הקרוב בשיתוף עם ליין ה"קראש" | "אנחנו רוצים לתת לקהל את כל מה שהוא חיכה לו... וכמה הוא חיכה"
עצמאותפופרינג
צילום: דביר גיחז

אחרי שנה נטולת מסיבות וחגיגות, סוף השבוע הארוך של עצמאות מרגיש כמו התנגשות של מכולת קונפטי עם אוניה איראנית – רועש, שמח ומרים את המורל הלאומי.

מהבר “לילה” שהחל לפעול לפני כמה שבועות במיקום המיתולוגי של האוויטה, דרך יום הולדת כפולה לתומאס שמש שנחגגת בליין חדש ומסקרן ועד 2 מסיבות באותו סופ”ש של ליין הפופרינג הוותיק, אחת מהן בשילוב על ליין הקראש, החזרה לשגרה מעולם לא נראתה כל כך מתוקה.

“במשך שנה שלמה (מאז פורים 2020, המסיבה האחרונה שלנו ובין המסיבות היחידות שכן הצליחו להתקיים בשנה שעברה) אנחנו עוקבים אחרי כל ההתפתחויות ורק מחכים לחזור”, מסביר ל-WDG יגאל רענן, שנמצא בחיי הלילה יותר משני עשורים, “העלינו רעיונות למסיבות בשטח פתוח, מסיבות בים, מסיבת בית עם שידור של סט לייב בפייסבוק אבל הגענו למסקנה שזה לא הפופרינג שאנחנו רוצים לתת ושהקהל כל כך מחכה לו… וכמה הוא חיכה”.

מסיבת ערב עצמאות המסורתית של הפופרינג תתקיים הערב במועדון האילבן. כמו רבות מהמסיבות המתקיימות תחת הגבלות התו הירוק כל הכרטיסים נמכרו במכירה מוקדמת ו”נחטפו”. אל עמודי הפייסבוק והאינסטגרם של הליין התקבלו עשרות פניות של קהל שלא הצליח לרכוש ובעלי הלין מנסים לחבר אותם עם אנשים שלא יצליחו להגיע.

בעקבות הביקוש החליטו בליין על פתיחה של מסיבה נוספת בשילוב כוחות עם ליין הקראש, ליין פופ צעיר ובועט שנוסד ע”י אליאב בטיטו וחבריו ומובל ע”י קבוצת צעירים חובבי פופ. את החיבור הראשוני בין הליין הוותיק שחוגג הקיץ 20 שנה לבין הליין החדש עשו דיג’יי דניאל מריומה (WERK, ONE NIGHT ONLY) ומיקי ישראלי מלהקת היורופאלש שהייתה המורה של אליאב, בתיכון.

“להפיק מסיבה זה לא דבר כל כך פשוט, צריכים למצוא את המקום המתאים, לשלם שכירות, להזמין מאבטחים, דיג’ייז, צלמים, צלמים ועורכי וידאו שיעצבו את הפרסומות וגם לדאוג שיהיה כיף, שיתייחסו בכבוד לכל בליין ומבקר”, אומר רענן, “אני שמח שמצאנו שותפים אמיתיים שאוהבים פופ ולשמוח כמו שאנחנו אוהבים, כמו הקהל שמגיע כבר עשרים שנה למסיבות שלי. הצעות לשת”פים היו ותמיד יהיו, אבל למצוא שותף שבאמת מאמין בנתינה לקהל, בלהשקיע את המקסימום ושגם אוהב מוזיקה כמו שאנחנו אוהבים – כאלה שותפים לא מצאנו עד עכשיו”.

עוד בנושא:  מצעד הגאווה בירושלים פתח את חודש הגאווה בישראל

צילום: דביר גיחז

“זה מדהים לראות כמה הקהל שלנו התגעגע למסיבות. מאז החזרה לשגרה הספקנו להרים כבר שתי מסיבות שהגיעו לסולד אאוט יומיים לפני”, אומר בטיטו, “עוד דבר שמרגש אותנו הוא לראות חברה צעירים חדשים, שמלאו להם 18 השנה, והם בעצם חווים את המסיבות האלה בפעם הראשונה וזה סופר חגיגי. בכל מסיבה אנחנו שמים רף גבוה להנאה של המבלים וצריכים לעמוד בו ולהעלות אותו קבוע”.

על הכרטיסים שנגמרים מהר בטיטו אומר: “בעבר אנשים היו קונים את הכרטיסים שעה-שעתיים לפני המסיבה, היום כולם מבינים שבגלל מגבלות הקורונה הם צריכים לקנות מראש. הספונטניות אמנם מעט נפגעה אבל זה ללא ספק עוזר לנו המפיקים להיערך בהתאם”.

במסיבה של הפופרינג והקראש ביום שישי בארט קלאב יופיעו רן דנקר ואנה זק ובין לבין דיג’יי אלי פרכטר ודיג’יי דניאל מריומה ינגנו רק להיטים, פופ רמיקסים והפתעות ישראליות מרימות. כרטיסים אחרונים בצ’ילז.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן