fbpx

ירושלים: מאהל המחאה הושחת במהלך הלילה וכתובות נאצה רוססו בעיר

מאהל המחאה שהוקם מול בית ראש הממשלה הושחת ודגלי הגאווה נזרקו לפח האשפה | בשעות אלו מוקם מחדש המאהל, שישאר מאויש עד למצעד הגאווה בירושלים
Picture1

במהלך הלילה הושחת מאהל המחאה של הקהילה הגאה, שהוקם אתמול מול בית ראש הממשלה בירושלים.

הפעיל אייל לוריא-פרדס, שהגיע הבוקר אל המאהל, גילה כי השלטים של מחאת השוויון שהיו במקום נעלמו ודגלי הגאווה נמצאו עמוק בפח האשפה.

“השחיתו את מה שבנינו”, אמר אייל, “כנראה שיש א.נשים שעדיין לא מבינים שהזמנים השתנו ובוחרים להתנכל עלינו ולא לאפשר לנו למחות. ולזה יש רק תשובה אחת – לבוא בהמונינו למאהל ולא לעצור עד שוויון זכויות”.

הפעילה זהורית שורק, שהחלה ביום ראשון בשביתת רעב מול בית ראש הממשלה, קראה לראש הממשלה לסייע במציאת המשחיתים. “ראש הממשלה בנימין נתניהו אם אתה באמת דואג לקהילה הגאה, תראה לנו שזה מתחיל בביטחון ברחובות”, אמרה זהורית שורק, “תן הוראה לחשוף את צילומי מצלמות האבטחה כך שנראה מי עשה את הפשע הזה”.

לא רחוק משם, סמוך למקום בו נרצחה שירה בנקי ז”ל במצעד הגאווה והסובלנות 2015, רוססו כתובות נאצה שנועדו להכשיר את האווירה לקראת הרצח הבא.

מהבית הפתוח נמסר: “השלכת דגלי הגאווה, השחתת השלטים של מאהל מחאה של הקהילה הגאה מול בית רה”מ וכתובות הנאצה שרוססו כלפי הקהילה הגאה בירושלים מהוות עליית מדרגה מצד גורמים קיצוניים שמנסים להשתיק את המאבק, ולהמשיך בתהליך הדה-לגיטימציה המוכר והלהט”בפובי. אף אחד לא יגרש אותנו מהרחובות. לאף אחד אין זכות לערער על החיים שלנו. אנחנו ממשיכות בכל הכוח. לא נכנעות לקיצוניות, ולא מפחדות. אנחנו כאן ביחד ולא ניתן לאף אחד לפגוע בנו. אנחנו מצפים לפעולה חריפה ואפקטיבית של רשויות החוק נגד פעולות הונדליזם והאיומים על ביטחון הקהילה הגאה בירושלים”.

צילום: עמוד הפייסבוק הבית הפתוח

בשעות אלו מארגנים הפעילים את מאהל המחאה מחדש. בשעות הצהרים יצטרפו אל המאהל חברי הפנתרות הורודות, לאחר שבמהלך הבוקר הפגינו בכניסה לבג”צ במהלך הדיון בנושא רישום של הורים להט”בים בתעודות הלידה.

מאהל המחאה יפעל עד ליום מצעד הגאווה בירושלים. את המאהל יאיישו חברי וחברות הבית הפתוח, פעילים ופעילות בולטים, מובילי ארגונים ומנהיגי ציבור מכל המגזרים. בית הפתוח מזמינים את כל חברי וחברות הקהילה לעלות למאהל ולהצטרף למחאה את מול בית ראש הממשלה.

עוד בנושא:  בג"ץ קבע פה אחד: על המדינה לרשום זוגות נשים כאמהות בתעודות הלידה של ילדיהן המשותפים

“בואו להמשיך במאבק ולהראות לכולם שאנחנו לא עוצרים. טרנסג’נדרים, ביסקסואלים וביסקסואליות, לסביות, הומואים, סטרייטים וסטרייטיות, ירושלמיות, תל אביביות ומכל רחבי הארץ, בעלי ברית בכל צבעי הקשת. אנחנו צריכים אתכם איתנו. כוחנו באחדותנו. הממשלה נכשלת שוב ושוב בהגנה על הקהילה הגאה ועל הזכויות שלנו, והגיע הזמן שלא נשתוק יותר. אנחנו נאבקים על דמותה של מדינת ישראל, על החיים שלנו, על העתיד שלנו, על המשפחות שלנו ולמען הילדים שלנו. הצטרפו אלינו למאהל כדי להבהיר לראש הממשלה נתניהו – הגיע הזמן למעשים! אלה לא הפגנות חולפות – זו מחאה כלל ארצית, שתלך ותתעצם עד לשינוי אמיתי”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. נעם קידר הגב

    האם אפשר לישון במהל?

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן