fbpx

לראות את העולם דרך משקפיים צבעוניים

צהובות, כחולות, חומות או אפורות? להצהרה האופנתית של בחירת צבע עדשות המשקפיים יש השפעה על הראייה שלך. אז איזה צבע מתאים לך?
color_sunglasses

המשפט “לראות את העולם דרך משקפיים ורודים” נועד לתאר את האופטימיים שבינינו, שמצליחים תמיד לראות את החיובי בכל דבר, ואילו “רואי השחורות” מתאר את אלו שמתעקשים לראות את חצי הכוס הריקה.
אבל הגוונים של עדשות המשקפיים לא משמשים עבור הגדרת מדד האופטימיות שלנו בלבד. יש כאלו המשתמשים בגווני עדשות המשקפיים כדי להשלים את הלוק ולייצר אמירה אופנתית, ויש כאלו שהופכים את גווני העדשות לאמירה חברתית או תרבותית.
אך מה שרבים לא יודעים הוא שלצבעי העדשות יש גם סיבה אופטית, והתאמת צבע העדשה לאורח החיים עשויה לשפר את הנוחות והראייה שלכם ואת היעילות של משקפי השמש.

איך זה עובד?
קודם כל, חשוב לדעת כי הצבע עליו אנחנו מדברים מתבצע ע”י צביעת העדשה. צביעת העדשה בגוונים שונים נועדה להשפיע על האופן בו העין שלנו קולטת את הצבעים השונים – כאשר כל צבע בולע אורכי גל מסוימים, ומונע מהם להגיע לעין וכך משפיע על אופן הראייה. כך לדוגמא, צבע חום מעניק ניגודיות טובה ומונע סנוורים, וצבע צהוב מסנן את מרבית האור הכחול הנראה ומשפר ראייה לרחוק. יחד עם זאת, לצבע העדשה אין השפעה על רמת חסימת קרני ה-UV ועל ההגנה כנגד קרינה.

 

אז מה אומר כל צבע ואיזה צבע מתאים לך?

עדשות בגוון ירוק / אפור – למבלים שעות רבות מחוץ לבית
גווני הירוק RB/ אפור הם גווניםם ניטרליים המיועדים לצמצום עצמת האור. עדשות בצבעים אלו מפחיתות את כמות האור ואינן משנות את גווני הצבע הנראים על ידי מרכיב המשקפיים. הגוון הכהה בקבוצת צבעים זו נועד לצמצם משמעותית בוהק תוך הפחתת לחץ בעיניים במצבי בהירות גבוהה ומשפר את תפיסת העומק.
הרכבת משקפי שמש בעלות עדשותת בגוון אפור ירוק מומלצת לאנשים המבלים זמן רב בדרכים, כמו למשל נהגים שנמצאים זמן רב על הכביש, מכיוון שהגוון האפור ירוק בולע את גווני האפור המוחזרים מהכביש ומונע את הסנוור מהכביש, או לבעלי סגנון חיים הכרוך בחשיפה מוגברת לשמש, כמו לדוגמא מצילים (או רוחצים) בחוף הילטון.

בוא אלינו לים. )ic! Berlin)

עדשות בגוון חום

גוונים חומים מסננים קרניים חומות טבעיות. הרכבת משקפיים בעלות עדשות בגוון מגבירה את איכות האור וכך מעניקה למרכיבים חדות ותפיסת עומק גבוהים. עדשות אלו מתאימות בעיקר לאנשים שאוהבים עדשה בעלת החשכה גבוהה, לאנשים שלא ניתן להגיע עימם לחדות ראייה 6:6 ולאנשים הסובלים מסנוורים גם כתוצאה ממחלות עיניים.

עדשות בגוון חום של super

עדשות בגוון מראה
עדשות בגוון מראה הן עדשות שהמשטח החיצוני שלהן מצופה בתהליך של צביעה, על מנת ליצור את האפקט הייחודי וחסימה גבוהה של קרני השמש לאנשים שסובלים מרגישות גבוהה לאור בוהק.
עדשות אלו בעלות החזר UV הגבוה ביותר ולכן מתאימות לאנשים שמבלים בלב ים או יוצאים לסקי, מומלץ להשתמש בעדשות בציפוי מראה – המשיגות את החזר קרני האור הגדול ביותר ומונעות סינוור.
הרכבה של עדשה מקטבת (Polarized) עם מראה תוסיף לשיפור הראייה בשלג, היא תחדד את ראיית העומק כך שתוכלו לראות את ההבדלים בגובה השלג (כך שתוכלו לראות ולזהות כל בליטה או משקע בשלג, אנשים שהולכים לעשות סקי עם משקף לא מתאים, יכולים למצוא את עצמם עומדים מול מסלול הסקי ורואים רק משטח לבן
כך גם במקרה של ימאים המבלים הרבה בלב ים – עדשת פולארויד מונעת את ההחזר של האור על מהמים, ובמקום לראות משטח כחול מאפשרת לראות את עומק המים, ואפילו את הדגים שמתחתיכם.

 

גוון מראה של Super

עדשות בגוון צהוב

גוון עדשות זה פחות נפוץ במשקפי שמש, מכיוון שלעדשות צהובות רמת סינון בהירות נמוכה. היתרון של עדשות בגוון צהוב הוא שהן בולעות את הקרניים המסנוורות ומסננות אור כחול, וכך מרגיעות את העין ומעניקות חדות ותפיסת עומק גבוהים במיוחד, ומשפרות ראייה לרחוק.
עדשות בגוון צהוב מתאימות במיוחד לאנשים שסובלים מסינוורים מסיבות שונות (החל ממבנה העין ועד למחלה).
הן יעילות מאד בתנאי תאורה ירודים בשל יכולתן להגביר תנאי אור, מה שהופך אותן מתאימות במיוחד לנהיגה בתנאי חורף.

 

משקפיים בעלי עדשות צהובות. , IC!BERLIN

 

עדשות בלו רפלקטור – לאלו שבכלל לא צריכים משקפיים
לא רק אנשים שמבלים את רוב זמנם בחוץ, בים, בשלג או על הכביש, זקוקים לעדשות בגוונים מיוחדים. עדשות Blue reflector מיועדות לאנשים שמבלים זמן רב מול המחשב. זו עדשה לבנה עם ציפוי כחול שבולע את הקרניים בעלות אורכי הגל הקצרים המופצות ממסכים ומרגיע את העיניים.
ניתן להתאים עדשות אלו למשקפיים ללא מספר, כך שגם אם אינכם צריכים משקפיים לשיפור הראייה, תוכלו להרכיבן מול המחשב על מנת להימנע מהקרניים המזיקות.


 

רוצים לראות את העולם בצבע שלכם עם משקפיים חדשות?

לרכישת משקפיים (מסגרת ועדשות) ומשקפי שמש
*בהצגת השובר בחנות
*אין כפל מבצעים

“עדשות”, חברה גאה במועדון הצרכנות הגאה friendly, אימצה את בית דרור והעניקה בדיקות ומשקפי ראייה לבני הנוער המתגוררים בבית. 
לחצו כאן לכרטיס של “עדשות” במועדון הצרכנות friendly

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן