fbpx

לסביות נוגעות בזין. האם זה באמת מצחיק אותנו?

"למה שלא תנסו? איך תדעו אם לא ניסיתן?", סרטון הלסביות הנוגעות בזין בפעם הראשונה שהופץ בשמחה על ידי גופי תקשורת להט"בים עורר במתן לנדאו חוסר נוחות
תהייה, ניסיון והקלה | מתוך הסרטון
צילום: צילום מסך יוטיוב

החברה שבה אנו חיים פאלוצנטרית.

מילה שבאה להדגיש את העובדה שרוב מה שמעניין את העולם זה הגבר, כאשר כובד המילה מכוון לנושא המיניות סביב איבר המין של גבר סיסג׳נדר – הזין.

בעזרת המילה הזאת אפשר לגשת ולבחון את הסרטון שמראה בחורות לסביות נוגעות בזין לראשונה. במבט ראשון הסרטון מבדר, מוסיקה נעימה, הכל נקי ולבן, הן צוחקות, הוא צוחק, והכל, על פניו, נחמד.

אך אם נחזור לסרטון כאשר ברקע מהדהדת במוחנו ׳פאלוצנטריות׳, סביר שנרגיש אחרת.

בהתחלה הן חוששות וחרדות, תוהות איך זה ירגיש. במהלך המגע זה מפתיע אותן, מרגיש מוזר, נעים או שלא. לאחר שסיימו לגעת ניכר שהן בהקלה, זהו, נגמר, ומיד ממהרות להצהיר מחדש שעדיין הן לסביות.

למה המעגל הזה? חשש שמוביל לתהייה ונסיון, אח״כ הקלה ואז הצהרה על זהות מחודשת? הרי זה בדיוק הלחץ שמופעל עלינו כל יום, לחץ להתאים להטרוסקסואליות. ׳למה שלא תנסו?׳, ׳איך תדעו אם לא ניסיתן?׳. האם זה באמת מצחיק אותנו? מעבר לזה, האם לסבית היא פשוט אישה שלא אוהבת לגעת בזין? שאם תיגע בפיסת בשר וזה ירגיש לה מוזר (או נעים) תשנה את העדפותיה המיניות? האם המסרים שמועברים בסרטון החביב הזה זרים לנו?

שוב ושוב אנחנו נדרשים להגיד ׳זה לא מצחיק אותנו׳ ולהתמודד עם חברה שקוראת לנו ׳חסרי חוש הומור׳. כאילו שהחיים מאפשרים לנו להיות עם המון מזה. ועדיין יש כאלה שזה מצחיק אותן, הרי מי שהפיקו את הסרטון הן לסביות, המצולמות הן לסביות ולא נראה שהן סובלות ממה שהן עושות. להפך, נראה שהן נהנות. קצת מלחיץ אותן אמנם, אבל עדיין זה נראה כיף. הבחור מחייך, המוסיקה נעימה והסרטון מועף למדיה, מופץ בעזרת הרבה מאוד גופי תקשורת להטב״יים שחושבים שזה מאוד מצחיק.

העניין הוא שלעיתים אנחנו שוכחים את ההקשר המגדרי בתוכו אנחנו חיים, כי אם ניזכר בו, סביר שנרגיש אחרת.

עוד בנושא:  הפולמוס

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

2 תגובות

  1. מיקי הגב

    אני לא רואה את הסטרון הזה כי רק מלקורא את הכותרת אני מבין שזה סרטון שאני לא רוצה לשתף איתו פעולה. זה לא משעשע אותי הרעיון הזה של לצלם אדם אחד נוגע באיבר המין של אדם אחר במרחב הזה ועוד ללמד אותנו שזה לכיטיהמי. כמובן שהכל נעשה בהסכמה אבל משהו בכותרת פישי לי מדי

  2. איריס הגב

    אוקי, אז דבר ראשון זה צולם וזה הופק ביוזמת הלסביות, ודבר שני, הדבר הכי בולט בסרטון הזה, זה כמה שהוא לא מיני וכמה שאי אפשר להתייחס אליו בכלל בתור חוויה מינית – הן נוגעות בו בהיעדר הקשר של מין ומתייחסות אל הזין כאל עצם זר, משהו מוזר שמחובר לבחור שם, והן גם מעניקות לזה תיאורים לא סקסיים בעליל ופשוט מתארות זין באופן אובייקטיבי בהיעדר משיכה לזין 🙂 זה סרטון דיי משעשע שמראה סיטואציה שלא מתרחשת בכלל בחיים נורמליים, כי אנחנו לא רואים אחד את השני עירומים בהיעדר הקשר של סקס, והיעדר המשיכה המינית כאן כל כך בולט וקופץ לעין שאני לא חושבת שאפשר להתייחס לזה כ״את חייבת לנסות״. אף אחד לא מנסה כלום. זה בסה״כ לסביות והומו, מבוגרים ומשועממים, שהחליטו לעשות משהו מצחיק בהסכמה מוחלטת. לא הכל מוכרח להיות offensive.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן