fbpx

ככה תשיגו וודג’ פורימי בחמש דקות

התעוררתם עם חשק לחגוג את פורים אבל לא התארגנתם על שום תחפושת? המלכות של האוויטה נותנות לכם טיפים של הרגע האחרון ליצירת וודג' פורימי מקורי ומהיר
evita queens

ישנם שלושה סוגים של אנשים בעולם: אלו שמתארגנים על תחפושת חודשים לפני החג, מודדים, תופרים ומתקנים כאילו זו מינימום שמלת כלה, אלו ששבוע לפני החג צובאים על החנויות ומרכיבים לעצמם תחפושת מקורית עם פאה מהסנטר, משקפיים מקינג ג’ורג’ וחולצה מהכרמל, ויש את אלו שמתעוררים ברגע האחרון וקולטים שפורים היום ואין להם למה להתחפש.

עבור אלו שמצאו את עצמם בתחילתו של סופ”ש פורים בלי תחפושת, ביקשנו מהמלכות של האוויטה קיי לונג ונונה שלאנט, לצייד אותנו במספר טיפים של הרגע האחרון שיעזרו לנו לארגן וודג’ פורימי מקורי ומהיר.

מסיכת הוודג’ של קיי לונג

אם החלטתם ללכת למסיבה ברגע האחרון ואין לכם תחפושת,  גם איפור פנים מקורי יכול לעשות את העבודה. בגלל שאתם אנשים של הרגע האחרון, ובכל זאת אנחנו בסופ”ש פורים, כנראה שלא תמצאו מאפרת פנויה ואחותכם כבר בדרך לאירוע של העבודה, אבל גם לבד תוכלו ליצור לעצמכם מסיכת פנים מיוחדת.

– קפצו לחנות האיפור הקרובה ורכשו צבע לציור פנים או אודם.

– קחו נייר דבק (סלוטייפ), הדביקו בצורה מאוזנת וישרה על הפנים וצרו מסגרת למסיכה. (ניתן לחלק את הפנים לכמה אזורים בכמה צבעים)

– צבעו את האזור החשוף בצבע או אודם

– קבעו את הצבע על ידי פיזור מעט אבקת טלק על הצבע

רוצים ליצור עוד עניין? הוסיפו מדבקות, אבנים וכל מה שעולה לכם בראש.

במידה ואתם רוצים לשדרג גם את שאר הגוף, תוכלו ליצור תחפושת קונספט מושקעת מהדברים שיש לכם בבית. קחו מכנס וחולצה שגם ככה התכוונתם להפטר מהם, אספו פקקי בקבוקים, עטיפות של חטיפים, מפות, מפיות בדים וכל דבר אחר העולה על דמיונכם והדביקו אותם על הבגדים באמצעות דבק חם (רק זכרו דבק חם משמעו שהוא חם-רותח!), והנה לכם תחפושת בקונספט!

הלוק האוונגרדי של נונה שלאנט

השלב הראשון ביצירת תחפושת אינסטנט מקורית הוא קודם כל לקחת שנייה כדי לברר עם עצמכם – מה אתם רוצים שיזכרו ממכם בפורים? להיות החתיך של המסיבה? המוזר? האישה הכי יפה? או פשוט הכי מוגזם, שגם זה בסדר…

עוד בנושא:  סופ"ש הגאווה של ת"א - כ-200 אלף במצעד ובמסיבת הגאווה המרכזית

אחרי שהבנתם מה אתם רוצים לשדר, פנו לאייפון שלכם ועשו חיפוש מהיר בגוגל על הדמות שבחרתם ומצאו את פלטת הצבעים המתאימה לה.

אם לדוגמא חשבתם על ערפד –לכו על ביגוד שחור ואלגנט כמו חתן, קצת דימום בפה ואיזו שמיכת פיקה או שאל של אמא כגלימה.

חשבתם על לימון? לכו על ביגוד צהוב, ספריי ירוק לשיער ומסחטת פלסטיק בתור כובע.

תסתכלו טוב טוב על דברים כביכול שגרתיים שבהישג יד ומצאו את הפוטנציאל החבוי בהם – כובע ממזלגות פלסטיק, כרית שהופכת אותך להריונית, פרווה מזויפת שתתן לוק רוסי או אודם של אחותך שאפשר לשים על כל הפנים.

ברגע האחרון שם המשחק הוא יצירתיות וגישה חיובית. אל תשימו על אף אחד ופשוט תיהנו לכם. זאת העצה הכי טובה שאני יכולה לתת (תקף גם בימי חול).

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן