fbpx

חן אריאלי נכנסה רשמית לתפקיד סגנית ראש העיר ת”א

יו"ר האגודה למען הלהט"ב מונתה הערב לתפקיד סגנית ראש העיר ת"א. בעקבות המינוי הודיעה אריאלי על פרישתה מתפקיד יו"ר האגודה | "אני יראת כבוד מול האתגר, וגאה לעשות את כל זה בתל אביב יפו, העיר הטובה בעולם"
חןאריאלי
צילום: רוב העיר

חן אריאלי, יו”ר האגודה למען הלהט”ב, נכנסה הערב באופן רשמי לתפקיד סגנית ראש העיר תל אביב יפו.

בעקבות המינוי, הודיעה חן אריאלי כי היא עוזבת את תפקידה כיו”ר האגודה למען הלהט”ב. את אריאלי תחליף בתפקיד ענבל קצף, חברת הועד הנהל של האגודה למען הלהט”ב, עד לבחירות לועד שיתקיימו בחודש ספטמבר.

“הגיע הזמן להמשיך הלאה בעשייה”, אמרה אריאלי, “אני עושה את זה מתוך אחריות ומתוך הבנה שזה ראוי וזה הזמן הנכון, האגודה שלנו גדולה מספיק ונהדרת כדי להמשיך לבד. החל מהיום לא אכהן כיושבת ראש הארגון, ענבל קצף תמלא את מקומי ובספטמבר יתקיימו בחירות לועד המנהל הבא של האגודה”.

בפוסט שכתבה התייחסה אריאלי לשנים בהן עמדה בראש האגודה: “היו לנו כמה שנים מאד סוערות בקהילה שלנו, עם הרבה עשייה ונקודות מפנה והישגים. כשהגענו לאגודה לפני כמה שנים, באנו יחד לעשות שינוי מבפנים. האמנו בלב שלם, שאנחנו צריכות להיות השינוי שאנחנו רוצות לראות, והיינו נחושות ונחושים לבנות מבפנים את מה שהאמנו שצריך להיבנות. ולשחרר את מה שהיה צריך לשחרר. האמנו שיחד אנחנו חזקות זו דרך חיים ולשם לקחנו את העשייה של הארגון שבאנו אליו.

הקמנו את פורום המנכ”לים, יצאנו למשא ומתן מול האוצר להגדלת התקציבים תוך ריקליימינג למצעד הגאווה בתל אביב ולערכים המחאתיים שלו, צעדנו במאות מצעדים ברחבי הארץ כולה, סייענו בהקמת קהילות מקומיות, הרמנו הפגנות, שטפנו את הכנסת במאות דיונים ,עודדנו להט”ביות לרוץ למועצות ולעמדות מפתח, טיפלנו באלפי מקרים פרטניים בשירות הפסיכוסוציאלי ובקו הקשב, בעשרות מקרים של מבקשי מקלט, באלפי מקרים של סיוע משפטי, החתמנו מאות רשימות על אמנה להט”בית בבחירות המקומיות, אספנו דיווחים אל מרכז הדיווח ע”ש ניר כץ ופרסמנו דוחות שנתיים על מצב הלהט”בפוביה בישראל כתמונת מראה שנתית על המאבק שלנו, קיימנו כנסים וימי עיון, נתנו אחד לשניה כלים וידע, עשינו קמפיינים להעלאת מודעות, הרמנו את הנרטיב הלהט”בי על סדר היום הציבורי שוב ושוב, השבתנו את המדינה במפגן חסר תקדים ברחבי הארץ כולה, הוצאנו מאה אלף איש ואשה לכיכר, הרמנו קמפיין בחירות בועט וכולנו, כל הזמן עם הלהט בעיניים קדימה להמשיך לעשות. עשינו את זה יחד, ואני מודה לכל מי שהיו כאן לאורך השנים הללו ולקחו חלק בשינוי, אקח את הזמן להודות לכל אחד ואחת מהםן באופן אישי”.

עוד בנושא:  בג"ץ קבע פה אחד: על המדינה לרשום זוגות נשים כאמהות בתעודות הלידה של ילדיהן המשותפים

במסגרת תפקידה כסגנית ראש העיר ת”א-יפו, אמונה אריאלי על תחום הרווחה והשירותים החברתיים בעיר.

“זו מבחינתי זכות גדולה והזדמנות אדירה להשפיע על חיים של בני ובנות אדם”, אמרה אריאלי, “אני יראת כבוד מול האתגר, ומצטרפת בגאווה ובענווה לצוות המינהל שעושות ימים כלילות במקצועיות שיא, עם אמונה במטרה ועם כל הלב והנשמה בתוך העשייה. אני גאה לעשות את כל זה בתל אביב יפו, העיר הטובה בעולם”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן