fbpx

חודש הגאווה בשנקר – הפודקאסט עם יואב מאיר

יואב מאיר

ברוכים הבאים לפודקדאסט הראשון של אגודת הסטונדטיות והסטודנטים של שנקר לכבוד חדוש הגאווה. והפעם – יואב מאיר בוגר המחלקה שלנו לעיצוב אופנה, כיום מעצב אופנה, בלוגר, מגיש טלוויזיה, פעיל חברתי וחבר בפורום הגאה של עיריית תל אביב, בשיחה על הלימודים בשנקר, הצעדים הראשונים בתעשייה ועל הריאליטי כ

“התקבלתי לשנקר בשנת 2004 אחרי שרציתי ללמוד עיצוב אופנה כל החיים, והייתי בקטע של “איזה כיף ווואי, כאילו וכולם אוהבים אותו דבר ויהיה ממש כיף”, ולא היה ממש כיף, כי נורא רצו שנהיה בתחרות כל הזמן ונורא כיוונו אותנו לשם ואני לא תחרותי ואני הולך בדרך שלי ורוצה לעשות טוב, והרגשתי כל הזמן שקוצצים לי את הכנפיים ולא נותנים לי אוויר לעוף והיה לי מאוד מאוד קשה בשנקר.

היה לי מזל שבשנה ד’ כבר התקבלתי לתכנית פרויקט מסלול שהרבה סטודנטים ניגשו לאודישנים, הרבה נשלחו משנקר, ואותי לא שלחו אבל אותי המלהקים של התכנית מצאו אותי ואני היחיד שהתקבלתי מבין הסטודנטים. זה היה ממש כיף. בשנקר רצו לקבור את עצמם, הוא ייצג אותנו? דווקא הוא מכולם? למה? כי לא אהבו אותי, יש אנשים שנורא טובים בלימודים ולא טובים בחיים עצמם. אני לא בן אדם של לימודים, אני בן אדם של תכלס טוב שטח.

חשוב לי להגיד לסטודנטים לעיצוב אופנה להתחיל לעבוד תוך כדי הלימודים. להתחיל לחפש, להתחיל לזרוק חכות, לנסות. אני כבר בשנה א’ עשיתי מכירה של בגדים שעיצבתי. ולא ידעתי לתפור לפני שנקר ולא ידעתי לעשות תדמיתנות ולגזור ותוך כדי ניסיתי, נגעתי, עשיתי, הבנתי מה זה לקוחות, מכירה, מה זה ההתעסקות בבגד במיתוג. הכי חשוב לא להתבייש- תעופו על עצמבם כל הזמן, אל תתביישו!

האזינו לפודקאסט המלא:


רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן