fbpx

חברת WIX Israel יוזמת קורסי חינם לצעירות/ים טרנס

wix

חברת WIX Israel יוזמת קורס בניית אתרים חינם לצעירים וצעירות על הקשת הטרנסית. אלה אמיר, רכזת תחום רשתות חברתיות בארגון מעברים, מסבירה מדוע הקורס הזה כל כך חשוב ומזמינה אתכם להפיץ את הבשורה


wixאני חושבת שאני יכולה לומר על עצמי שבשנה האחרונה הצלחתי להתמקם במקום לא רע בכלל בקהילה שלי. הפעם הראשונה שבה נכנסתי לאיזשהו מרחב טרנסי הייתה באפריל האחרון, ומאז, בקצב שלא תמיד השאיר לי זמן לעצור לנשום, הכרתי עוד ועוד אנשים מדהימים שלא הייתי פוגשת בשום דרך אחרת. התחלתי מקבוצה בפייסבוק, משם להתנדבות במעברים, ובלי ששמתי לב, כבר כמה חודשים שאני רכזת ירושלים ותחום רשתות חברתיות.

סיפור הסינדרלה הקטן שלי, על טרנסית שרק התחילה לחפש את עצמה ובדרך מצאה לעצמה בית חדש, חם ואוהב, התאפשר בעזרת לא מעט מזל, כשנתקלתי ברצף של כמה הזדמנויות ממש טובות. אבל הסיפור שלי מיוחד. לחלק גדול מהחברות בקהילה שלנו אין הזדמנויות למצוא לעצמן סביבה, חברה או עבודה שבה יוכלו לבטא את עצמן ולפרוח. זו הסיבה שכל יוזמה לקידום הקהילה הטרנסית היא חשובה כל כך.

ביום ראשון הזה (7.02) בשעה 17:00 יתקיים במרכז הגאה ערב חשיפה לקורס בניית אתרים של חברת WIX Israel, שפתוח חינם לצעירים וצעירות על הקשת הטרנסית. מדובר בלימודי תעודה, כך שחוץ מליצור מרחב למידה לצעירים טרנסים, הקורס יספק להם גם הזדמנות לעבודה נוחה בתחום שיש לו היום דרישה מאוד גדולה בשוק.

“אני חייב לצאת מהארון, אני חנון מחשבים בעצמי,” אומר אלישע, מנכ”ל מעברים, “אבל בניית אתרים זה כבר מזמן לא רק לחנונים וחנוניות. בניית אתרים זה כיוון מעולה עבור טרנסיות וטרנסים שמעדיפים לא לעבוד עם לקוחות, שעלולים לצאת ביציאות טרנספוביות”.

“זו אכן אפשרות תעסוקתית מעולה, שעוקפת הרבה מאוד חרדות שיש להרבה מאוד צעירים וצעירות טרנסים”, מוסיפה ברבר, רכזת נוער בארגון, “הזדמנות מעולה לנוער טרנסג’נדרקווירי לקבל הכשרה בחינם, כזו שיכולה לפתוח אופציות לתעסוקה אמתית וטובה בעתיד. לא היו דברים כאלו. הפרויקט הזה מבורך!”

ומה עם הקורס עצמו? עדי, משתתף בקורס, משתף בחוויה שלו מהמפגש הראשון שהתקיים השבוע: “אני חושב שהיום יישומי מחשב הם בסיס שבאמצעותו אפשר להתקדם ולהתפתח. להיות מסוגל להגיד “יש לי תעודה בבניית אתרים” זה בפני עצמו גורם שיכול לקדם בצורה אסטרונומית. עברנו רק מפגש אחד וכבר מצאתי שתי אפשרויות ליישם את מה שהספקתי ללמוד בחיים שלי”.

עוד בנושא:  על רקע גל הטרנספוביה: התחדשות בהנהגה של הארגונים הטרנסיים

ואלן, שמצטרף לקורס בשבוע הבא מוסיף, “זה גם מלמד מיומנויות שימושיות וכישורים בסיסיים בתחומי מחשב ובניית אתרים, שיכולים  אנשים מאותגרים טכנולוגית כמוני”.

קורס בניית אתרים | יום א’ 7.2.16 בשעה 17:00 | פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן