fbpx

חברת לגו מציגה – לגו גאווה

לראשונה מזה 72 שנה, חברת לגו העולמית הודיעה על שיווקה של סדרת לגו בצבעי הגאווה, שתושק בחודש יוני לרגל אירועי הגאווה | "הסט הזה מראה שאכפת לנו, ושאנחנו באמת מאמינים ש-'כולם מדהימים!'
לגוגאווה

עם מצעדים או בלעדיהם, חודש יוני היה ויישאר חודש הגאווה, בו חברות עולמיות רבות מגייסות את מיטב המוחות הקריאיטיביים על מנת להראות את תמיכתן בקהילה הגאה בצורה יצירתית, כזו שגם תתרום לנראות הלהט”בית וגם, בתקווה, תיצור שינוי משמעותי בקרב קהל היעד שלהם.

החלוצה השנה היא חברת לגו, שהודיעה על השקתה של סדרת לגו חדשה בצבעי הגאווה. חברת הצעצועים האהובה העניקה לסט החגיגי את השם “Everyone is Awesome” במטרה לחגוג את מגוון המעריצים שלה.

זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של לגו בת 72 השנים, בה החברה מוציאה סט גאווה רשמי. העובדה שמדובר במוצר המיועד לילדים הופכת את ההשקה לבעלת חשיבת גדולה עוד יותר.

“רציתי ליצור מודל שמסמל הכללה וחוגג את כולם, לא משנה איך הם מזדהים או את מי הם אוהבים”, הסביר מת’יו אשטון, סגן נשיא העיצוב, בהודעה לעיתונות, “כולם ייחודיים, ועם קצת יותר אהבה, קבלה והבנה בעולם, כולנו יכולים להרגיש חופשיים יותר להיות מי שאנחנו. הסט הייחודי הזה מראה שאכפת לנו, ושאנחנו באמת מאמינים ש-‘כולם מדהימים!’.

מת’יו אשטון והסט החדש | צילום: לגו

הסט החדש עוצב בהשראת דגל הגאווה וכולל 11 דמויות צבעוניות, כל אחת בעלת גוון משלה, תסרוקת ייחודית וגימור מבריק.

הצבעים כוללים את ששת צבעי הקשת המופיעים בדגל הגאווה המקורי שעוצב על ידי גילברט בייקר בשנת 1978, ואת צבעי דגל הקהילה הטרנסג’נדרית ורוד, תכלת ולבן. בנוסף, כולל הסט שתי דמויות בצבעים חום ושחור, כמו הפסים שנוספו לדגל הגאווה שהונף בפילדלפיה בשנת 2017, לסימול המיעוטים הצבעוניים בקהילה.

בסך הכל הסט כולל החדש 346 פריטים הניתנים לפירוק והרכבה, והוא יימכר החל מחודש יוני במחיר של כ-35 דולר.


“אני מרגיש בר מזל להיות חלק מקהילה גאה, תומכת ונלהבת של עמיתים ומעריצים”, אמר אשטון על המגוון הלהט”בי של האנשים העובדים בחברת לגו ועל המעריצים של מוצרי החברה, “אנו חולקים אהבה ליצירתיות ולהבעה עצמית באמצעות לבני לגו והסט הזה הוא דרך נוספת עבורי להראות את תודתי לכל האהבה וההשראה לה אני זוכה כל הזמן”.

עוד בנושא:  על רקע גל הטרנספוביה: התחדשות בהנהגה של הארגונים הטרנסיים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן