fbpx

ועדת השרים דחתה את הדיון בהצעת חוק הפונדקאות

החליטו שלא להחליט - ועדת השרים דחתה את הדיון בהצעת חוק הפונדקאות בחצי שנה נוספת
 Knesset Committee | UK in Israel  | CC BY-NC 2.0
 Knesset Committee | UK in Israel CC BY-NC 2.0

מתעתעים בבג”צ? ועדת השרים לענייני חקיקה החליטה היום (6.3) לדחות בחצי שנה את הדיון על הצעת חוק הפונדקאות של ח”כ יעל גרמן (יש עתיד).

עבור חברי הקואליציה ההחלטה על דחיית הדיון זהה להתנגדות להצעה הנוכחית, כך שבהצבעה שתערך ביום רביעי בכנסת  יידרשו חברי הקואליציה להצביע נגד ההצעה. במידה וההצעה אכן תיפול ביום רביעי בכנסת, לא ניתן יהיה להעלות הצעות חוק דומות אלא רק בתום חצי שנה.

למרות החלטת ועדת השרים, חברי הקואליציה עדיין יכולים לשנות את הצבעת הקואליציה, במידה ורוב חברי הקואליציה יודיעו ליו”ר כי הם אינם מוכנים להצביע נגד הצעת החוק. מקרים דומים קרו בעבר גם בכנסת הנוכחית, וגרמו לקואליציה לשנות את אופי הצבעתה.

ההחלטה של ועדת השרים משפיעה גם על הדיון בבג”צ שנקבע לתחילת חודש יוני, לאחר שהמדינה ביקשה דחייה בדיון כדי לטפל בנושא בדרך של חקיקה. בדיון הקרוב שיערך בבג”צ המדינה תוכל לטעון פעם נוספת שהיא לא מתנגדת להסדרת הנושא בחוק, עובדה שלא הצביעה נגד הצעת החוק אלא רק דחתה את הדיון, אך במידה והצעת החוק לא תעבור בכנסת, קשה להאמין שבג”צ יקבל את הטיעון הזה פעם נוספת.

בתגובה לדחיית ההצבעה, פרסמה ח”כ גרמן פוסט בעמוד הפייסבוק שלה, שקורא לציבור הרחב התומך בחוק להגיע אל המליאה ולצפות בפוליטיקאים שמצביעים נגד הצעת החוק.

“בעוד שלושה חודשים בג”צ ידע שהממשלה אינה מתכוונת באמת לשנות את החוק הקיים, אין בכוונתה לתקן את האפליה בחוק, היא מעולם לא התכוונה לכך שלכולם מגיע שוויון בפני החוק”, כתבה גרמן, “בואו ביום רביעי לכנסת, שבו ביציע ורשמו לפניכם כיצד מצביעים חברי הכנסת על חוק, שכל כוונתו לקיים שוויון בין בני האדם”.

ועדת שרים דחתה את הדיון בחוק הפונדקאות בחצי שנה. חצי שנה! אתם מבינים?כדי לא להתנגד, כדי לא לקבל החלטה וגם כדי להמשיך ול…

Posted by ‎יעל גרמן‎ on Sunday, 6 March 2016

 

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן