fbpx

הסאונד של דויד פרל

מתקלוט יום הולדת עם 2 דיסקמנים ועד למסיבה ערבית בקרקוב. הסאונד של דויד פרל
david-pearl

צילום: ליאל בומברג


שם בפייסבוק

David Pearl

מצב משפחתי

בזוגיות + 2 (כלבים)

מה הפלטה/סט אפ שלך

אני עדיין באולד סקול – מנגן מדיסקים כמו פעם. זה משאיר אותי כל הזמן במצב ערנות מוגבר שבו מצד אחד אני זורם עם עמוד השדרה של סט שבניתי לעצמי בראש ומצד שני לפעמים צצים לי שירים מהרשימות בקייס דיסקים ופתאום זה משנה לי את הסט ומוסיף מוטיב של הפתעות שלא תמיד אפשר להגיע אליהן בתקלוט ממחשב.

סוג מוזיקה

בליין “IT’S BRITNEY BITCH!” שאני מפיק ומתקלט בו כבר 8 שנים אני מנגן סט מרכזי שכולו בריטני מה שגורם להרבה אנשים לחשוב שאני מתקלט פופ אבל זה לא נכון. התחלתי כדי ג’יי דווקא מהיפ הופ אבל בשנים האחרונות מנגן הרבה מוסיקה ערבית, אפריקאית ומזרח תיכונית עם דגש על הצד האלקטרוני ומצד שני מתקלט פה ושם האוס ניו יורקי (בעיקר כשאני מתארח מידי פעם בליין ה-VRS המהמם).

וותק על העמדה

כ-10 שנים

הכל התחיל כש…

תיקלטתי כטובה אישית במסיבת יומולדת של חברה טובה על מיקסר 2 ערוצים שהתחבר ל2 דיסקמנים (!!!) משם התחילו להזמין אותי לכל מיני אירועים קטנים וברים לתקלט בהם.

ליינים

הכל התחיל בליין ה”GHETTO FAB” באשמורת שעשיתי יחד עם ענת גלעד. מאז היו כמה וכמה דברים. אבל ב-8 שנים האחרונות יש את “IT’S BRITNEY BITCH!” שאני מאוד גאה בו לצד ליין המוסיקה הערבית שלי “ARABS DO IT BETTER” שמתקיים פעם בחודש בבר האנה לולו ביפו.


wdg_soundהסאונד של דוד פרל


אני בחיים לא אשכח איך…

האמת היא שיש שני אירועים שלא אשכח. הראשון היה כשבאמצע סט שכולו בריטני בברזילי החלטתי שיהיה מעניין לשים את הבלדה “EVERYTIME” בגירסה המקורית ושנייה לפני שלחצתי פליי דמיינתי את הקהל מתעצבן ועוזב את המועדון בכעס אבל במקום זה כולם התחילו לשיר ביחד את כל המילים וחלקם הדליקו מצתים ונופפו באוויר. זה היה הרגע שהבהיר לי שליין הבריטני ביץ’ זה כבר מעבר לעוד מסיבת פופ רגילה אלא משהו מיוחד ומאחד. השני היה להגיע לתקלוט במסיבה בקרקוב בפולין ולגלות שאני מתקלט מסוג של סוכת מציל בצבע ורוד פוקסיה שנבנה במיוחד בשבילי ובגובה כמה מטרים טובים ולראות מלמעלה את את כל העצים מסביבי ואת הפולנים נטרפים מקטעים ערביים ומזרחיים ויש תיעוד של זה כדי שלעולם לא אשכח…

דיסק ראשון שקניתי

ואוווו! אם שואלים את דויד של לפני גיל 15 אז זה בטח משהו של מריה קארי או מדונה או ביורק אבל בגיל 15 אני זוכר במובהק שקניתי את דיסק הרמיקסים של KINGS OF CONVENIENCE שנקרא VERSUS ופתח לי את האופקים האינדי-אלקטרוניים.

חלום שהגשמתי

כל דבר שאני יוצר או עושה זה בגדר הגשמת חלום אז תשאלו אותי שוב בגיל 85 אולי אהיה יותר החלטי.

חלום שהייתי רוצה להגשים

להביא את בריטני כאורחת כבוד למסיבת בריטני נראה לי כמו חלום די אפשרי סך הכל.

אם לא הייתי די ג׳יי

היילי עושה את מה שאני כבר עושה עכשיו: מעצב גרפי וקונספט ומפיק הופעות מוסיקה מיוחדות, פרוייקטים מוסיקליים ועוד.

מסר לאומה

אם בא לכם לתקלט או להפיק מסיבות תזכרו שהכי חשוב זה הקול והטעם האישיים שלכם ואז תוציאו את זה לפועל בצורה הכי מוקפדת ויפה שאתם יכולים, העטיפה לפעמים חשובה לא פחות מהתוכן המוקפד.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן