fbpx

החודש על המסך – פסטיבל הקולנוע הגאה בת”א, חיפה ושדרות

אוהבים לצפות בסרטים גאים על המסך הגדול? החודש תוכלו לצפות בהקרנות קבועות (ובהנחה!) של הקומדיה 'מסקרפונה' בסינמטק ת"א, ובסרטים גאים בסינמטק חיפה וסינמטק שדרות במסגרת מועדון החודשי של פסטיבל התאטרון הגאה
מסקרפונה

אף אחד מאיתנו לא באמת יכול להמתין עד הקיץ בשביל לראות סרט להט”בי על המסך הגדול. פסטיבל הקולנוע הגאה דואג  שלא נצטרך להמתין ופועל להקרנתם של סרטים להט”בים בהקרנות מסחריות ולהרחבת פעילות הפסטיבל לכל חודשי השנה ולכל רחבי הארץ.

במהלך החודשים הקרובים תוכלו ליהנות ממגוון סרטים במרכז, בצפון ובדרום, עם הקרנות קבועות בסינמטק תל אביב ובמסגרת המועדון החודשי בחיפה ולראשונה גם בשדרות.

מסקרפונה – הקרנות קבועות בסינמטק תל אביב

אנטוניו בן ה-30 נשוי וחי באושר, ככה הוא חושב בכל מקרה, עד שחייו קורסים יום אחד כאשר בעלו מודיע לו שזה נגמר, הוא מאוהב במישהו אחר. אנטוניו, שוויתר על עבודתו והפך לעקר-בית חובב בישול, מבין שהוא חייב להתחיל את החיים מחדש. הוא צריך למצוא מקום לינה, עבודה ומשמעות חדשה לחיים. הוא מוצא חדר בדירת רווקים מושלמת עם דניס הסטוציונר, מתחיל לעבוד במאפייה בבעלות לוקה, החתיך מהמכון כושר, הוא אפילו מתחיל ללמוד בבית ספר לקונדיטוריה. הפרק החדש בחיים שלו מלמד אותו שאסור לוותר על עצמאות למען מערכת יחסים. הקומדיה האיטלקית “מסקרפונה” תעורר בכם תיאבון גם למאפים איטלקים שאנטוניו אופה במהלך הסרט וגם לצוות השחקנים הלוהט והמוצלח המשתתף בסרט הזה.

הקומדיה האיטלקית עלתה לאקרנים בסינמטק תל-אביב להקרנות קבועות לכל החודש הקרוב. שווה לנצל את ההזדמנות הזו לבוא לצפות בקומדיה הכיפית והסקסית הזו כל עוד היא מציגה על המסך הגדול.

מועדי הקרנה וכרטיסיסם באתר הסינמטק | בבחירת סוג הכרטיס הזינו את הקוד WDG30 לרכישת כרטיס בהנחה.


תפוח אדמה חולם על אמריקה – הקרנה חד פעמית

בתאריך 28.2 תתקיים הקרנה חד פעמית לקומדיה זוכת שלל פרסים, “תפוח אדמה חולם על אמריקה”. על אמא שהופכת עולמות כדי להימלט מברית המועצות הקומוניסטית לארה”ב כדי שהבן הגיי שלה יוכל לחיות בשלום עם עצמו. בסרט מרגש, מצחיק וכל כך חשוב שמבוסס על סיפור חייו האמיתי של הבמאי.

המועדון החודשי בחיפה ובשדרות

פסטיבל הקולנוע הגאה מתרחב וגדל, ופותח מועדוני סרטים חודשיים בסינמטק חיפה ובסינמטק שדרות

המועדון החודשי חיפה

המועדון החודשי בסינמטק חיפה מקרין בחודש מרץ את הקומדיה המקסימה, דרמה רמה, המתרחשת באסקונדידו, קליפורניה, 1994. סוף הקיץ הגיע וג’ין מתכונן למסיבת פיג’מה אחרונה עם חבריו לחוג הדרמה בתיכון. המארחת התיאטרלית רוז תטוס בבוקר שלמחרת כדי להתחיל את חייה הבוגרים במכללה, ואחריה כל החברים יעזבו אחד אחר השני אל המכללות השונות אליהם הם התקבלו ברחבי ארצות הברית. עם זאת, לג’ין יש בעיות הרבה יותר גדולות מאשר להישאר מאחור במכללה המקומית. הוא רוצה לנצל את הרגע לפני שכל חבריו הטובים ביותר יעזבו: הוא רוצה לצאת מולם מהארון, אבל הוא מבועת ממה שהקבוצה השמרנית המכילה נוצרים מאמינים עשויה לחשוב. סרט הביכורים הנוסטלגי והמצחיק של ג’ונתן ויסוקי הוא מכתב אהבה לחנונים אוהבי תיאטרון וקולנוע, לשנות ה-90, לבני נוער הפורחים בגיל מאוחר ולחברות. “דרמה-רמה” הוא קומדיה קסומה וענוגה שאסור להחמיץ.

יום שני ה-16.3 – בשעה 18:30 אולם סינמטק חיפה
יום שבת ה-19.3 – בשעה 20:00 אולם סינמטק חיפה 

המועדון החודשי שדרות

המועדון החודשי של הפסטיבל לקולנוע גאה מגיע לסינמטק שדרות ויציג בכל חודש סרט להט״בי בשיתוף עם הפסטיבל לקולנוע גאה.

בחודש מרץ יציג את ״שבעה בייבי״ הקומדיה השנונה והמצחיקה של היוצרת הקנדית הצעירה אמה סליגמן.
יום חמישי ה-10.3 בשעה 20:00 באולם 2
יום שישי ה-11.3 בשעה 12:15 באולם 2
י
ום שבת ה-12.3 בשעה 12:15 באולם 2

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן