fbpx

הדיג’ייז של הקהילה מברכים את המרכז הגאה

הדי ג'ייז המובילים שיגיעו להרים למרכז הגאה במסיבת יום ההולדת באומן 17, מברכים את המרכז לכבוד חגיגות העשור | "לשמוח ולהיות מי שאנחנו בחופש, אהבה, קבלה ושיוויון ולא לתת לאף אחד ליפול בדרך"
10

במוצאי שבת יחלו חגיגות העשור של המרכז הגאה ת”א במסיבת עשור מטורפת באומן 17, במהלכה, ללילה אחד יתאחדו הליינים השונים של הקהילה ויחגגו לבית של הקהילה.

11 די ג’ייז מהליינים המובילים ינגנו החל מהשעה 18:00 ולאורך כל הלילה בשתי רחבות. ברחבה המרכזית ינגנו שגיא קריב, אליוט, וויני פוץ, שון קרייז, וברחבה שנייה מוגלי, מורי באום, דניאל מריומה, מוטי סעדיה, שקד דודוביץ, אלמוג לבר ואלון מלול. בנוסף יתקיימו הופעות חיות ועוד הפתעות שעדיין אסור לנו לספר. (בשביל זה תצטרכו להגיע למסיבה).

שנייה לפני שהם עולים לעמדה, ביקשנו מכמה מהם לברך את המרכז הגאה לכבוד 10 שנות פעילות, ולהקדיש לו שיר שלדעתם מתאים לחגיגות.

“להיות חלק מקהילה זות זכות גדולה שנפלה בחלקנו” אומרת מורי באום מליין הזותי, “אני מאחלת לכולנו שנהיה מאוחדות וחזקות כמה שיותר, כך נוכל לשנות את המציאות והעתיד של הקהילה שלנו בפרט ושל כל קהילה מוחלשת מסביבנו בכלל, צעד אחר צעד”.

באום מקדישה למרכז הגאה את השיר What is love בגרסת הגאווה של ליין הזותי וינון יהל, ובביצוע מגי אזרזר.


“לרגל עשור למרכז הגאה אני מאחלת לילד המון בהצלחה, ועוד שנים רבות של עשייה ברוכה למען הקהילה ולמען קהילות המוחלשות בה בפרט”, אמרה די ג’יי Winnie Pootz, שהקדישה למרכז הגאה את השיר Happy people של עופר ניסים ומאיה סימנטוב.

“אני מניחה שזה השיר שהכי מתאר עבורי את הקהילה והכי מזוהה בשבילי גם עם התקופה שבה יצאתי מהארון. בחרתי בשיר הזה כי הוא עד היום מרגש אותי ומרגיש כל כך רלוונטי. זו בעצם המהות הגדולה. כולנו רוצים להיות האפי פיפול, לשמוח ולהיות מי שאנחנו בחופש, אהבה, קבלה ושיוויון ולא לתת לאף אחד ליפול בדרך. אם יש משהו שהקהילה הזו יודעת, זה בעיקר לשמוח ולהרים ולהיות יחד כשצריך. יחד ננצח 🙂”


גם מוטי סעדיה שמח להגיע ולהרים למרכז הגאה.

“קודם כל אני שמח וגאה להיות חלק מהתרומה למקום המיוחד הזה, ועוד יותר שמח שהמקום הזה קיים. אני מאחל למרכז הגאה ולכל הפעילים שכל הטוב שהם עושים לקהילה שלנו יחזור אליהם פי שתיים”.

עוד בנושא:  בג"צ קבע פה אחד: "זוגות להט"בים יכולים לאמץ ילדים"

סעדיה בחר להקדיש למרכז את השיר Feel What You Want. פשוט להקשיב למילים, זה אומר הכל.


הצטרפו לחגיגות העשור של המרכז הגאה. כרטיסים ניתן לרכוש באתר אטרף. כל ההכנסות תרומה למרכז הגאה להמשך והרחבת הפעילות.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן