fbpx

הארון הוא אסון – הגיע הזמן להוציא את שקע ותקע מהארון

עמותת "בוחרים משפחה" פנתה לחברת החשמל בדרישה להפסיק את השימוש בדמויות שקע ותקע, בטענה כי מדובר בתעמולה להט"בית | אנחנו חושבים שיום היציאה מהארון הבינלאומי הוא הזדמנות מצויינת לעשות את ההפך ולהוציא את הזוג הפרוותי מהארון. מסכימים?
שקעותקע
צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב חברת החשמל

בתחילת השבוע קיבלו ראשי חברת החשמל דרישה יוצאת דופן – להפסיק את השימוש בבובות שקע ותקע בקמפיין חברת החשמל.

על הדרישה חתומים חברי ארגון “בוחרים משפחה”, ששמו לעצמם למטרה להלחם בעד ערכי המשפחה ונגד מה שהם מכנים “תעמולה להט”בית סמויה”, שלטענתם מתקיימת באופן מאז הוספתו של התינוק שטקר למשפחת חברת החשמל.

“לשקע ותקע הדמויות המופיעות באופן קבוע בפרסומיכם נוספה בשנים האחרונות דמות של תינוק”, כתבו אנשי ”בוחרים במשפחה” במכתב שנשלח אל יו”ר חברת החשמל- יפתח רון טל ואל המנכ”ל עופר בלוך, “האמת, שבתחילה לא ייחסנו לכך חשיבות מרובה, אבל לאור המאבק על מתן הפונדקאות לגברים החיים במשק בית משותף, אנו חשים שחברת החשמל בפרסומיה עסקה בעצם בתעמולה סמויה שנועדה להפוך את מה שפסול מבחינה חוקית ומוסרית ללגיטימי ונורמלי.

חברת החשמל היא חברה שתפקידה לספק חשמל ולא תעמולה סמויה בנושאים שנויים במחלוקת ציבורית. כגוף מונופולי על החברה לנהוג במשנה זהירות בנושאים רגישים אלו. אנו סבורים שאין זה מתפקידה של חברת החשמל לעסוק בחינוך הציבור בנושאים שאינם קשורים לחברת החשמל. החשיפה שלנו ובעיקר של ילדינו לפרסום זה פוגעת בנו ובילדינו”.

את המכתב סיכמו החתומים עליו בדרישה חד משמעית מחברת החשמל: “אנו הצרכנים השבויים שלכם תובעים להפסיק באופן מיידי את ציורי התעמולה הלהט”בית הנשלחים לביתנו באמצעות החשבון החודשי וההודעות השונות של החברה”.

עוד בנושא:  יוצר רחוב סומסום מאשר: "כתבתי את אריק ובנץ כזוג מאוהב"

מחברת החשמל נמסר בתגובה כי “הבובות שקע, תקע ושטקר מלוות את חברת החשמל מזה שנים ארוכות ומטרתן המרכזית לשמש את החברה בפרסומים הנוגעים למידע שימושי לציבור ומסרים בנוגע לבטיחות בחשמל. עד היום, מבדיקות יזומות שערכה החברה בקרב לקוחותיה, ניכר כי השימוש בבובות מסייע להעברת מסרים חשובים בדבר בטיחות בחשמל, בעיקר בקרב ילדים. בסופו של דבר, מדובר בבובות ותו לא, צר לנו על כך שהארגון בוחר להמציא לדמויות קשר ופרשנות שרחוקים מהכוונה לשמה יועדו, שהיא כאמור בטיחות בחשמל ושמירה על חיי אדם”.

לא רק ארון החשמל הוא אסון

אף אחד בחברת החשמל או במשרד הפרסום האחראי על הקמפיין לא העז עד היום לחשוף את הכוונה האמיתית מאחורי הדמויות – האם אכן מדובר בזוג אוהבים או סתם חברים טובים, או שאולי, כמו במקרים רבים, השימוש בשתי דמויות גבריות נועד כדי להתאים את הפרסומים גם למגזר החרדי, שם לא ניתן להציג דמות של אישה, גם אם היא עשוייה מבד וספוג?

אך גם בלי להודות, לצופה הממוצע ברור שלא מדובר באפיזודת ברומנס, אלא במשהו עמוק יותר – השניים גרים יחד, נוסעים יחד לצימר וכאמור מגדלים יחד תינוק.

זה לא הפריע לאף אחד, עד שבאו חברי “בוחרים משפחה”, הרגישים במיוחד והעלו את הנושא. ואם הנושא כבר עלה, למה שלא ננצל את השיח שנוצר כדי לקרוא לחברת החשמל – הוציאו את שקע ותקע מהארון!

הרי כל הסימנים כבר שם, אפילו חברי עמותת “בוחרים משפחה” הבינו את הרמזים הברורים, אז למה להמשיך להסתתר? יום היציאה מהארון הבינלאומי החל היום (11.10) הוא הזדמנות מצוינת עבור הזוג הגאה הכי ממלכתי שהיה פה מאז דוד ויהונתן, לצאת מהארון.

אז ניסחנו מכתב תגובה לחברת החשמל,  מסכימים? הוסיפו את חתימתכם למכתב:

הארון הוא אסון!

במשך שנים מפארים הדמויות שקע ותקע את פרסומי חברת החשמל, ומחנכים את תושבי וילדי ישראל לזהירות ובטיחות. לאחרונה זכו שקע ותקע לחבוק בן זכר, שהצטרף לביתם המחשמל אך הבטיחותי, והם מפגינים הורות למופת וממשיכים לשמור על הבטיחות בחשמל על מנת להבטיח לשטקר חיים נטולי סכנות.

אנו החתומים מטה מעריכים את המסר אותו אתם מעבירים בפרסומיכם, גם אם הוא סמוי, וקוראים לכם להוציא אותו לאור.

שנים אחרי שהזהרתם את שקע ותקע מהסכנות הכרוכות בלהתחבא בארון החשמל, הגיע הזמן להזהיר אותם מארון נוסף, ולאפשר להם סוף סוף לזרוח.

לכבוד יום היציאה מהארון הבינלאומי המצויין היום ברחבי העולם, אנו קוראים לכם, מנהלי חברת החשמל, להוציא באופן רשמי את תקע ושקע מהארון, בגאווה ובגאון, ולהיות אור לגויים.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן