fbpx

דרך חדשה למצוא סטוצים?

אפליקציית ההכרויות הישראלית HOOKD מבקשת לשנות את הדרך בה אנו מכירים באפליקציות - מודעות במקום פרופילים, מוטיבציה במקום מרחק גאוגרפי וסלפי ספונטני במקום תמונות פרופיל ערוכות. האם יש לגריינדר ממה לחשוש?
hookd4

אלו מכם שמשתמשים באפליקציית הכרויות אחת או יותר, (או כולן), יסכימו וודאי כי למרות ריבוי האפליקציות ההבדלים ביניהן מזעריים עד לא קיימים. העיצוב קצת שונה, העקבות באות בצורות שונות, אבל הרעיון זהה – איתור הגברים הפנויים / מחוברים / מחפשים ברדיוס הקרוב.

דניאל יוסף, יזם וממציא אפליקציית ההכרויות Hookd, סבור שיש מקום לאפליקצית הכרויות נוספת, שתשנה את הדרך בה התרגלנו לחפש ולמצוא סטוצים.

“גריינדר עשו מהפיכה כשהם השיקו את המוצר שלהם”, הוא מסביר, “ומהר מאוד חברות מתחרות השיקו מוצרים דומים אשר נבדלים בפיצ’רים נוספים או בפניה לנישה בתוך הקהילה (פטיש, דובים וכד’). התוצאה היתה שהחוויה באפליקציות השונות היא די זהה, הן גורמות לבזבוז זמן נוראי וטומנות בחובן הרבה פרופילים מזוייפים, סכנות ופרצות פרטיות שחלק מהיוזרים אפילו לא מודעים אליהן.

בנוסף לזה, הקונספט של “הבחורים הכי קרובים אלייך” נשמע נהדר, בתאוריה, אבל בפועל – אם אתה גר/עובד באותו מקום, אתה תגלה שרוב הזמן אתה רואה את אותם הפרצופים והחוויה היא די סטטית. אלא אם כן אתה פותח את האפליקציה בעיר זרה, ואז פתאום אתה הדבר הכי סקסי שהגיע לעיר, עם המון פניות של גברים שפיתאום זיהו משהו חדש בגריד הקבוע שלהם. הקיבעון התפיסתי הזה הביא אותי לפתח מוצר עדכני שנותן פתרון לנושאי אבטחה ופרטיות ומציעה חוויה אינטראקטיבית ויעילה יותר”.

יש מקום לעוד אפליקציית היכרויות?
“אני בהחלט חושב שיש מקום למשהו אחר ומרענן שהוא לא more of the same. רוב המשתמשים מחזיקים ביותר מאפליקציה אחת, וHookd מציעה חוויה משלימה. יוזר יכול לפרסם את המודעה שלו בHookd ולחכות לתשובה מבלי שהוא צריך לדגור בתוך האפליקציה שעות כדי להיות online ולקבל הודעות”.

אפליקציית ההיכרויות החדשה לגייז ולביסקסואלים שהושקה ביוני, עובדת באמצעות פיד של מודעות היכרות מגברים בסביבה שמופיעות בזמן אמת, בדומה לפיד בפייסבוק או באינסטגרם. כך שמשתמשים שמחפשים ומפרסמים מודעה, יזכו לפניות ממשתמשים שיראו את המודעה והיא תתאים להם, ואתה תראה את המודעות של הגברים שפרסמו מודעות לאחרונה, המתארות את מה שהם מחפשים ברגע זה. במקום לראות שוב ושוב את הפרופילים של הגברים הקרובים אליך.

“המודעות הישירות והמדויקות נמצאות בפיד הציבורי רק כשהן רלוונטיות, כך שלא חושפת משתמשים בזמן שהם לא מחפשים ולא מעוניינים ובכך חוסכת זמן ומבטיחה ששני הצדדים מתואמים בחיפושיהם אחר אותה מטרה”, מסביר יוסף, “אם זה למצוא חבר לאימון בחדר כושר, דייט קליל או קשר מחייב או לא. העובדה שהודעות ישירות בין המשתמשים מגיעות רק בעקבות אותן מודעות, מבטיחה ומונעת הצעות והודעות לא מוזמנות ולא רלוונטיות”.

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"

מהפיד לפרופיל ולצ’ט. לחצו להגדלה


“בסופו של דבר רוב האפליקציות הן כמו דפי זהב, מאגר מידע שמכיל את כווולם ורק צריך לפלטר ולבחור. יש סיבה ש’דפי זהב’ כבר לא קיימים. זה כמו לחפש פיצריה בדפי זהב, אתה לא יודע מי עדיין בכלל קיים, מי פתוח כרגע, מי מציע את המנה שאתה אוהב, מי קרוב אלייך וכד. בסופו של דבר רוב החוויה באפליקציות האלה היא של ‘חיפוש’, לא בהכרח מציאה. Hookd לא מציגה פרופלים של כל מי שיש לו חשבון באפליקציה, אלא רק מי שבחר לפרסם מודעה. גם המודעות יפוגו מהמערכת אחרי כשבועיים”.

מנגנון מרכזי נוסף הוא הגבלת האפשרות להעלות תמונות פרופיל דרך מצלמת האפליקציה בלבד, ובכך לשפר את הרגשת הביטחון האישי, לשים סוף לתופעת תמונות הפרופיל הערוכות או מתקופת “התיכון”, כמו גם מניעת התחזויות וציד תמונות (קטפישינג).

האם לדעתך המשתמשים יזרמו עם העובדה שמעכשיו מעלים רק תמונות טבעיות?
“אני לא חושב שהומואים זורמים עם העובדה שהם רואים תמונות לא טבעיות, לא מעודכנות או מזוייפות. במציאות של ימינו כל אחד כבר יודע איך לקחת סלפי שיוציאו אותו מחמיא – אני לא חושב שזה כזה מכשול ואנחנו גם רואים בפועל המון יוזרים שמעלים תמונות פנים. עם הזמן אנחנו נשכלל את יכולות המצלמה שלנו כדי לאפשר ליוזרים להוציא תמונות יותר מחמיאות. בסופו של דבר, אני חושב שהמשתמשים שלנו ישמחו לדעת שמה שהם רואים באפליקציה זה מה שהם יראו במציאות וזה יגרום להם להרגיש יותר בטוחים”.

האם יש לגריינדר ממה לחשוש?
“גריינדר נרכשה במלואה ממש עכשיו על ידי חברת משחקים סינית, הם עושים שינויים במוצר שלדעתי קצת חוטאים לליבה שלהם ומנסים לייצר תוכן ולהפוך למותג לייף סטייל. בכל מקרה, אפליקציית היכרויות זה לא כמו לנייד חברת סלולאר, יוזר יכול שיהיה לו גם וגם”.

השתכנעתם? תוכלו להוריד את האפליקציה חינם באתר gothookd

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. JR הגב

    אין באפליקציה הזו שום דבר חדש. בדיוק כמו כל יתר האפליקציות רק בלי גולשים.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן